Головна » Кращі практики роботи виконавчих органів міської ради: «ЦНАП у Луцьку відкрито для людей»

Кращі практики роботи виконавчих органів міської ради: «ЦНАП у Луцьку відкрито для людей»

       Основним завданням реформи системи надання адміністративних послуг, ініційованої Президентом України, є зміна ставлення громадян до державних інституцій через зміну ставлення держави до своїх громадян.

       На виконання саме цього напрямку реформ, Луцькою міською радою спільно з Волинською обласною державною адміністрацією 01.07.2013 відкрито регіональний Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку та підписано Меморандум про співпрацю в наданні адміністративних послуг між Луцькою міською радою, Волинською обласною державною адміністрацією та територіальними органами центральних органів виконавчої влади. Відкриття Центру дозволило спростити процедури надання послуг як в часовому просторі, так і в мінімізації зусиль громадян для отримання бажаного результату.

       Одним з найбільш суттєвих позитивних моментів у створенні Центру є застосування принципу «єдиного вікна». Так, різноманітні довідки, погодження та висновки збираються працівниками ЦНАП, а не покладаються на замовника.

       Забезпечення Центру надання адміністративних послуг новітніми інформаційно-комунікативними технологіями з відповідним програмним забезпеченням, дозволило спростити процедуру отримання проміжних рішень і сприяло впровадженню електронного документообігу між Центром та відповідними місцевими органами виконавчої влади, залученими до надання послуг. Зараз 29 працівників департаменту ЦНАП надають відвідувачам широкий спектр адміністративних послуг.