Головна » Інвестору » Порядок розміщення тимчасових споруд

Порядок розміщення тимчасових споруд

Порядок встановлення та перелік документів необхідних для розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Луцька 

(відповідно до рішення виконавчого комітету Луцької міської ради від 02.08.2012 № 528-1 “Про Правила розміщення та функціонування тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності на території міста Луцька”)

І. Послуга: Надання дозволу на розташування ТС для провадження підприємницької діяльності

1.  Суб’єкт господарювання (замовник), який має намір встановити ТС, звертається до виконавчого органу Луцької міської ради із:
  • відповідною заявою у довільній формі про можливість розміщення ТС;
  • графічними матеріалами із зазначенням бажаного місця розташування ТС, виконані замовником у довільній формі на топографо-геодезичній основі М 1:500, кресленнями контурів ТС з прив’язкою до місцевості;
  • вказує інформацію про замовника (найменування, ПІП, адреса, контактна інформація).
2.  Відповідність намірів щодо місця розташування ТС визначає управління містобудування та архітектури протягом трьох робочих днів від дня реєстрації відповідного доручення міського голови.

РЕЗУЛЬТАТ:  Висновок про відповідність намірів надається замовнику.

У випадку позитивного висновку, висновок додатково надається управлінню розвитку підприємництва та реклами (робочій групі, склад якої затверджується рішенням виконкому міської ради).

ІІ. Послуга: Надання погодження  розташування ТС для  провадження підприємницької діяльності 

3.  Суб’єкт господарювання, який має намір розмістити тимчасову споруду (крім випадків одноразової торгівлі (послуг)), подає в  управління розвитку підприємництва та реклами (на розгляд робочої групи) за умови позитивного висновку про відповідність намірів:
  • правовстановлюючі документи на землю (право власності, право постійного користування, договір оренди/суборенди /крім договорів укладених з Луцькою міською радою/),(за наявності) (копія);
  • графічні матеріали з ескізами фасадів ТС в кольорі та благоустрою прилеглої території;
  • кольорове фото тимчасової споруди з прилеглою територією для благоустрою (для суб’єктів господарювання існуючих (встановлених у попередні періоди) тимчасових споруд, які звертаються для отримання послуги, в тому числі повторно);
  • кольорові фото (суб’єктам господарювання нових тимчасових споруд):

-   місця розташування тимчасової споруди на фоні оточуючої забудови;

-   місця розташування тимчасової споруди з комп’ютерним макетом тимчасової споруди та благоустроєм прилеглої території на фоні оточуючої забудови;

  • інформація про термін розміщення та функціонування (рекомендовано формуляри 01-02);
  • довіреність (доручення) з посвідченням особи (при поданні документів уповноваженою особою суб’єкта господарювання (оригінал та копія).

Термін розгляду матеріалів на засіданні робочої групи – 10 днів.

4.  У разі позитивного висновку робочої групи питання розглядається на засіданні виконкому Луцької міської ради.

РЕЗУЛЬТАТ:  Рішення виконавчого комітету про встановлення ТС надається замовнику 

ІІІ. Послуга: Надання паспорта прив'язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності та укладання договору на право тимчасового користування окремими елементами благоустрою комунальної власності

5.  На підставі рішення виконкому Луцької міської ради замовник звертається до управління містобудування та архітектури із наступним переліком документів:
  • Заява щодо надання паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності (рекомендовано формуляр 01).
  • Заява щодо укладання договору на право тимчасового користування окремими елементами благоустрою комунальної власності для розміщення тимчасових споруд з метою провадження підприємницької діяльності на території міста (рекомендовано формуляри 02-03 )
  • Схема розміщення тимчасової споруди із зазначенням меж благоустрою та переліком основних робіт щодо його виконання (згідно з додатком 1 до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10. 2011 №244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності».
  • Ескізи фасадів тимчасової споруди у кольорі, які виготовляє суб'єкт господарювання, що має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектор, який має кваліфікаційний сертифікат (згідно з додатком до наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 21.10.2011 №244 «Про затвердження Порядку розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності».
  • 4.Технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж.
  • 5.Договір на прибирання території та вивіз сміття.

РЕЗУЛЬТАТ: Протягом 10 календарних днів паспорт прив'язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності та договір на право тимчасового користування окремими елементами благоустрою комунальної  власності для розміщення тимчасових споруд з метою провадження підприємницької діяльності на території міста або письмове повідомлення про відмову у наданні послуги надається замовнику.

Всі звернення до виконавчих органів Луцької міської ради здійснюються через Центр надання адміністративних послуг (вул. Лесі Українки, 35) тел.777 888.