Головна » Міська влада » Прозорість влади » Вакансії

Вакансії

- Про затвердження Порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців

- Про затвердження Загального порядку проведення іспиту кандидатів на заміщення вакантних
посад державних службовців

Про порядок призначення керівників підприємств, установ, організацій та закладів, що є у міській комунальній власності (Додатки)

Різне

„Виконком Луцької міської ради оголошує конкурс на заміщення вакантних посад:

                11.02.2016

- директора Луцького підприємства електротранспорту.

Вимоги до кандидатів: вища освіта у галузі знань «Транспорт»  за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

 Стаж роботи за  фахом  на керівних посадах не менше трьох років.

Заяви для участі в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування.

До заяви додаються:

-  заповнена особова картка (форма П-2);
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см; 
- копії документів  про  освіту, підвищення кваліфікації; 
-          копію документа, який посвідчує особу;
-          інформацію про досвід роботи з управління підприємствами або аналогічної діяльності; 
- пропозиції щодо перспективного плану розвитку підприємства, установи, організації, закладу  (стратегії розвитку  на 5 років).
Документи подаються у відділ кадрової роботи та нагород Луцької міської ради (м.Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 19, каб. 308 тел. 777906).

Інформацію про основні показники діяльності підприємства можна отримати в управлінні транспорту та зв’язку Луцької міської ради м.Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 21, каб. 305 тел. 777986). 

 


   04.02.2016

-  головного спеціаліста бюджетного відділу департаменту фінансів та бюджету Луцької міської ради.

Вимоги до кандидатів: вища  економічна освіта  за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування  та  державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше  3 років.

            - заступника начальника управління міжнародного співробітництва та проектної діяльності Луцької міської ради, начальника відділу проектної діяльності.

            Вимоги до кандидатів: вища освіта за спеціальностями «Мова та література (англійська)», «Мова та література (польська)», «Прикладна лінгвістика», «Міжнародні відносини» за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста зі знанням іноземних мов (англійська, польська) на рівні ділового спілкування та застосування.

            Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років. Рекомендована післядипломна освіта за спеціальністю «Державне управління».

- начальника відділу міжнародних зв’язків управління міжнародного співробітництва та проектної діяльності Луцької міської ради.

Вимоги до кандидатів: вища освіта за спеціальностями «Мова та література (англійська)», «Мова та література (польська)», «Прикладна лінгвістика», «Міжнародні відносини» за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста зі знанням іноземних мов (англійська, польська) на рівні ділового спілкування та застосування.

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування та державній службі на керівних посадах не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах в інших сферах управління не менше 4 років. Рекомендована післядипломна освіта за спеціальністю «Державне управління».

   14.01.2016

-  головного спеціаліста, державного реєстратора відділу  державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень Луцької міської ради (2 штатних одиниці).

Вимоги до кандидатів: вища освіта за спеціальністю   «Правознавство»  за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

Стаж роботи за фахом на службі в органах місцевого самоврядування або державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року чи стаж роботи за фахом в інших сферах управління не менше 3 років.

       

Заяви для участі в конкурсі приймаються протягом 30 календарних днів з дня опублікування в газеті Луцький замок.

До заяви додаються:

-  заповнена особова картка (форма П-2ДС) з відповідними додатками;

-  дві фотокартки розміром 4х6 см;

- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації, присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня;

- декларацію про майно, доходи, витрати і зобов'язання фінансового характеру за минулий рік за формою, передбаченою Законом України "Про засади запобігання і протидії корупції";

-  довідку про допуск до державної  таємниці (у разі його наявності).

- копію документа, який посвідчує особу;

- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних). 

Кандидати на посади будуть складати іспит на знання Конституції України, законів України „Про місцеве самоврядування в Україні”, „Про державну службу”,  „Про  службу в органах місцевого самоврядування” та „Про  запобігання корупції”, а також законодавства з урахуванням специфіки функціональних повноважень виконавчого органу міської ради.

Додаткову інформацію щодо основних функціональних обов’язків, розміру та умов оплати праці можна отримати у відділі кадрової роботи та нагород Луцької міської ради (м.Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 19, каб. 309, тел. 777-992),  відділі державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень Луцької міської ради (м.Луцьк, вул. Січова, 22а, каб. 106 тел. 751324), департаменті фінансів та бюджету Луцької міської ради (м.Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 19, каб. 201 тел. 720614), управлінні міжнародного співробітництва та проектної діяльності Луцької міської ради м.Луцьк, вул. Богдана Хмельницького, 19, каб. 310 тел. 777995).