1. Головна
  2. Міська влада
  3. Виконавчі органи міської ради
Управління розвитку підприємництва та реклами

Загальна інформація



Управління розвитку підприємництва та реклами Луцької міської ради  у своїй діяльності підконтрольне та підзвітне міській раді, підпорядковане її виконавчому комітету та міському голові, заступнику міського голови згідно з розподілом обов'язків.

Управління в своїй діяльності керується Положенням про управління та іншими законодавчими та нормативно-правовими актами. 

Основними напрямками роботи управління розвитку підприємництва та реклами є:

  • забезпечення реалізації державної політики щодо розвитку та підтримки підприємницької діяльності;
  • координація діяльності суб'єктів господарювання сфери торгівлі, ресторанного господарства та надання послуг;
  • розвиток споживчого ринку товарів та побутових  послуг;
  • регулювання діяльності щодо розміщення зовнішніх рекламних засобів та відносин, що виникають у зв'язку з розміщенням реклами в місті Луцьку.

Інформація для суб'єктів підприємництва

Графік роботи управління:  Відділи управління: Телефони відділів:
понеділок-четвер з 08-30 год. до 17-30 год.; Відділ розвитку підприємництва та реклами (0332) 777-883
п'ятниця з 08-30 год. до 16-15 год. Відділ з питань торгівлі та сфери послуг (0332) 777-884; 777-885

Адреса: 43000, м.Луцьк, вул. Лесі Українки, 35  (каб. 22б, 23)

   

Інформація  про відділ розвитку підприємництва та реклами

Нормативно-правові засади діяльності:

Відділ працює на підставі Положення про відділ розвитку підприємництва та реклами, затвердженого розпорядженням міського голови від 05.04.2011 № 69-ра та здійснює  свою діяльність відповідно до чинного законодавства та нормативно-правових актів Луцької міської ради.

Функції та повноваження відділу:

  • участь у міських проєктах з розвитку підприємництва у місті;
  • здійснення аналітичної роботи щодо стану підприємництва у місті;
  • моніторинг та розгляд проблемних питань підприємництва у місті, опрацювання механізмів пошуку шляхів їх вирішення;
  • організація роботи Координаційної ради з питань розвитку малого та середнього підприємництва;
  • реалізація завдань, окреслених чинним законодавством та нормативними документами місцевого самоврядування щодо розміщення у місті засобів зовнішньої реклами (ЗЗР);
  • видача, анулювання, переоформлення, продовження, внесення змін до дозволів на розміщення ЗЗР;
  • розгляд пропозицій органів державної виконавчої влади та звернень суб’єктів господарювання, громадських організацій підприємців, ЗМІ та громадян з питань, що належать до компетенції відділу.

Адміністративні послуги та дозвільні процедури, що надаються відділом розвитку підприємництва та реклами (відповідно до інформаційних  та технологічних карт):

  Дозвіл  на розміщення зовнішньої реклами

 Дозвіл на розміщення тимчасової короткостроковї зовнішньої реклами 

  Анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

  Переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами

  Продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами

  Зміна технологічної схеми рекламного засобу протягом дії дозвол на розміщення зовнішньої реклами

  Внесення змін у дозвіл на розміщення зовнішньої реклами у разі зміни містобудівної ситуації 

 Єдиний державний портал відкритих даних (інформація про рекламні засоби)

Інформація  про відділ з питань торгівлі та сфери послуг

Нормативно-правові засади діяльності:

Відділ працює на підставі Положення про відділ з питань торгівлі та сфери послуг затвердженого розпорядженням міського голови від 05.04.2011 № 69-ра, та здійснює  свою діяльність відповідно до чинного законодавства та нормативно-правових актів Луцької міської ради.

Функції та повноваження відділу:

  • здійснення заходів щодо оптимізації, розширення та вдосконалення мережі закладів сфери торгівлі, ресторанного господарства та надання послуг;
  • здійснення координації діяльності ринків;
  • розробка та підготовка розпорядчих документів місцевого значення з питань  роботи відділу;
  • виконання відповідно до законодавства контрольно-наглядової функції у сфері торгівлі та послуг;
  • розгляд звернень громадян, суб'єктів господарювання, установ та організацій, депутатів різних рівнів з питань роботи відділу;
  • сприяння організації проведення міських ярмарків, виставок-продажів;
  • організація торговельного обслуговування міських заходів;
  • надання методичної, консультаційної та організаційної допомоги суб'єктам господарювання з питань роботи відділу.

Адміністративні послуги, що надаються відділом з питань торгівлі та сфери послуг (відповідно до інформаційних  та технологічних карт):

 Встановлення режиму роботи об’єктів торгівлі, ресторанного господарства та сфери послуг незалежно від форм власності

 Погодження використання символіки міста Луцька при здійсненні підприємницької діяльності

 Погодження розміщення тимчасової споруди для пунктів одноразової торгівлі (послуг)

Єдиний державний портал відкритих даних (дані про об'єкти та засоби торгівлі )