Нормативно-правова база діяльності ЦНАП

 

  1. Рішення виконавчого комітету від 24.01.2018 №13-1 «Про запровадження Єдиних вимог (Стандарту) до якості обслуговування відвідувачів Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку»
  2. Розпорядження від 01.04.2019 №125 «Про затвердження Порядку розгляду письмових звернень громадян та Порядку організації та проведення особистого прийому громадян у Луцькій міській раді»
  3. Рішення виконавчого комітету від 07.05.2017 №284-1 Про надання в користування нежитлового приміщення (зали нарад) та окремого індивідуально визначеного майна департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку”, що на вул. Лесі Українки, 35
  4. Рішення виконавчого комітету від 19.05.2021 №370-1 "Про затвердження Порядку розгляду електронної петиції, адресованої Луцькій міській раді"
  5. Рішення виконавчого комітету від 03.02.2021 №59-1 "Про звільнення окремих категорій громадян від оплати вартості адміністративних послуг за оформлення, обмін документів, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу"
  6. Рішення виконавчого комітету від 03.02.2021 №57-1 "Про роботу департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» у 2020 році"
  7. Рішення виконавчого комітету від 03.02.2021 №58-1 "Про графік прийому громадян з особистих питань керівниками міської ради, її виконавчих органів, старостами села, сіл та старостинського округу"
  8. Рішення міської ради від 24.02.2021 №7/84 "Про створення віддалених робочих місць адміністраторів департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради"
  9. Рішення виконавчого комітету від 03.03.2021 №152-1 "Про Регламент департаменту "Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради"
  10. Рішення виконавчого комітету від 19.05.2021 №369-1 "Про затвердження переліку адміністративних послуг"
  11. Рішення міської ради від 26.05.2021 №12/46 "Про внесення змін до рішення міської ради від 24.02.2021 № 7/84 “Про створення віддалених робочих місць адміністраторів департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради”
  12. Рішення виконавчого комітету від 16.06.2021 №446-1 "Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 03.03.2021 № 152-1 «Про Регламент департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Луцької міської ради»
  13. Рішення міської ради від 23.06.2021 №13/83 "Про затвердження Положення про департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради у новій редакції"
  14. Рішення виконавчого комітету від 04.08.2021 №610-1 "Про графік прийому громадян з особистих питань керівниками виконавчих органів міської ради, старостами села, сіл та старостинського округу"
  15. Рішення виконавчого комітету від 18.08.2021 №641-1 "Про затвердження Порядку опрацювання звернень громадян, що надходять у відділ комунікацій “15-80” департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку”
  16. Рішення виконавчого комітету від 20.10.2021 №832-1 "Про внесення змін до рішення виконавчого комітету міської ради від 18.08.2021 №641-1 "Про затвердження Порядку опрацювання звернень громадян, що надходять у відділ комунікацій "15-80" департаменту "Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку"
  17. Рішення виконавчого комітету від 18.01.2022 №1-1 "Про роботу департаменту "Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку" у 2021 році"
  18. Розпорядження міського голови від 24.01.2022 №25 "Про внесення змін до розпорядження міського голови від 18.03.2020 №93 "Про окремі заходи щодо запобігання виникненню та поширенню коронавірусу COVID -19" 
  19. Рішення виконавчого комітету від 18.01.2023 №2-1 "Про роботу департаменту "Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку" у 2022 році"