Міська влада

Ознайомтесь з структурою міської влади, складом виконавчого комітету, виконавчих органів, комунальних підприємств.

 

 
№ з/п Прізвище, ім'я, по батькові Посада Дні та години прийому 
1 Поліщук Ігор Ігорович Міський голова Перший четвер місяця
14.00-16.00
2 Безпятко Юрій Володимирович Секретар міської ради Другий четвер місяця 
14.00-16.00
3 Чебелюк Ірина Іванівна Заступник міського голови
 
Третій четвер місяця
14.00-16.00
4 Вербич Юрій Григорович Заступник міського голови,
керуючий справами виконкому
Четвертий четвер місяця 
14.00-16.00

Примітка:  * - прийом громадян з особистих питань керівниками міської ради проводиться в кабінеті прийому громадян департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради на вул. Лесі Українки, 35 (І поверх).

 
№ з/п Назва виконавчого органу міської ради, старости старостинських округів Дні та години прийому громадян
1 *Департамент державної реєстрації Середа 14.00-16.00
2 Департамент економічної політики Понеділок 09.00-13.00
3 Департамент житлово-комунального господарства Вівторок 09.00-13.00
4 Департамент культури Вівторок 14.00-17.00
5 *Департамент містобудування, земельних ресурсів та реклами Перший, третій четвер місяця 09.00-12.00 Другий, четвертий понеділок місяця 14.00-16.30
6 Департамент молоді та спорту Вівторок 9.00-13.00 Четвер 14.00-17.00
7 Департамент муніципальної варти Понеділок 10.00-12.00
8 Департамент освіти Понеділок 09.00-13.00 П'ятниця 14.00-16.00
9 Департамент соціальної та ветеранської політики Вівторок 09.00-13.00 П’ятниця 14.00-16.00
10 Департамент фінансів, бюджету та аудиту Вівторок 09.00-13.00
11 Департамент “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Четвер 09.00-13.00
12 Юридичний департамент Вівторок 10.00-12.00
13 Управління інформаційно-комунікаційних технологій Вівторок 09.00-13.00
14 Управління інформаційної роботи Вівторок 10.00-13.00 Четвер 14.00-17.00
15 Управління капітального будівництва Вівторок 14.00-17.00
16 Управління міжнародного співробітництва та проектної діяльності Четвер 14.00-17.00
17 Управління персоналу Вівторок 09.00-13.00 Четвер 14.00-17.00
18 Управління охорони здоров’я Понеділок 09.00-13.00 Четвер 15.00-17.00
19 Управління соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді Понеділок 09.00-13.00 Четвер 14.00-17.00
20 Управління туризму та промоції міста Понеділок 14.00-17.00
21 Архівний відділ Вівторок 09.00-13.00 Середа 14.00-17.00
22 Відділ ведення Державного реєстру виборців Середа 14.00-17.00
23 *Відділ державного архітектурно-будівельного контролю Четвер 14.00-17.00
24 Відділ екології Вівторок 14.00-17.00 Четвер 09.00-13.00
25 Відділ з обліку та розподілу житла департаменту житлово-комунального господарства Вівторок 09.00-13.00 Четвер 14.00-17.00
26 Відділ з питань надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення Четвер 14.00-17.00
27 Відділ з питань праці Середа 09.00-12.00 П'ятниця 10.00-12.00
28 Відділ охорони культурної спадщини Вівторок 09.00-13.00
29 Відділ обліку та звітності Вівторок 09.00-13.00
30 Відділ оборонно-мобілізаційної і режимно-секретної роботи  Вівторок 09.00-13.00
31 Відділ секретаріату міської ради Вівторок 09.00-13.00
32 Відділ транспорту Четвер 14.00-17.00
33 Відділ управління майном міської комунальної власності Перший, третій, четвертий вівторок місяця 09.00-13.00 Другий, четвертий четвер місяця 14.00-17.00
34 Господарсько-технічний відділ П’ятниця 09.00-13.00
35 Загальний відділ Вівторок 14.00-17.00 
36 Організаційний відділ Середа 14.00-17.00
37 Служба у справах дітей  Понеділок 09.00-13.00 Четвер 14.00-17.00
38 Староста Прилуцького старостинського округу Вівторок 14.00-17.00 Четвер 09.00-13.00
39 Староста Заборольського старостинського округу Вівторок 14.00-17.00 Четвер 09.00-13.00
40 Староста Княгининівського старостинського округу Вівторок 14.00-17.00 Четвер 09.00-13.00
41 Староста Жидичинського старостинського округу Вівторок 14.00-17.00 Четвер 09.00-13.00
42 Староста Боголюбського старостинського округу Четвер 09.00-17.00

Примітка:  * - керівники виконавчих органів міської ради здійснюють прийом громадян з особистих питань в адміністративному приміщенні департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» на вул. Лесі Українки, 35.

У разі відсутності керівника виконавчого органу прийом здійснює посадова особа, на яку покладено виконання обов’язків керівника.