Прилуцький старостинський округ

Новини та оголошення 

Староста – Сущук Петро Ігорович

45243, Луцький р-н, с.Прилуцьке, вул.Ківерцівська, 35а; e-mail: prylutske.rada@ukr.net

Офіційна сторінка у Фейсбук

Прилуцький старостинський округ був створений в результаті добровільного приєднання населених пунктів сіл Прилуцьке, Дачне, Жабка, Сапогове Прилуцької сільської ради Ківерцівського району до територіальної громади міста Луцька у жовтні 2019 року.

Інформація про отримання висновку з оцінки впливу на довкілля АТ «КОНЦЕРН ГАЛНАФТОГАЗ», (реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності № 11621). 

Щодо оцiнки впливу на довкілля.

На вимогу виконання Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» необхідно оприлюднити на дошці оголошень, або на сайті та надати листвідповідь Прилуцького старостинського округу Інформацію про отримання висновку з оцінки впливу на довкілля АТ «КОНЦЕРН ГАЛНАФТОГАЗ», (реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності № 11621). Виконуючи процедуру, наше підприємство інформує громадян та розмістити висновок та дати підтвердження розміщення Інформації про отримання висновку з оцінки впливу на довкілля АТ «КОНЦЕРН ГАЛНАФТОГАЗ» від «09» червня 2025 року. Підтвердження розміщення у вигляді скан/фото копії прохання направити на електронну пошту: vladabrovchenkoeko@gmail.com, +38(067)3156771. Додатки: 1. Інформація про отримання висновку з оцінки впливу на довкілля. 2. Висновок з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності «Реконструкція АЗС з влаштуванням АГЗП на вул. І.Богуна, 1-а в с. Прилуцьке, Луцького району, Волинської області» (реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності № 11621.

ІНФОРМАЦІЯ ПРО ОТРИМАННЯ ВИСНОВКУ З ОЦІНКИ ВПЛИВУ НА ДОВКІЛЛЯ АТ «КОНЦЕРН ГАЛНАФТОГАЗ» інформує про те, що ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ видало Висновок з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності «Реконструкція АЗС з влаштуванням АГЗП на вул. І.Богуна, 1-а в с. Прилуцьке, Луцького району, Волинської області» № 013/11621/2 від 09.06.2025 р. та Звіт про громадське обговорення № 013/11621/1 від 23.05.2025 р.  

ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ УПРАВЛІННЯ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ Київський майдан, 9, м. Луцьк,43027, тел /факс. (0332) 778 169, е-таіі: есо@У01есо.УОІас1т.§оу.иа, код Є ДРПОУ 38740786 09 Об. (дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля) АТ «КОНЦЕРН ГАЛНАФТОГАЗ», код ЄДРПОУ 31729918, смт Славсько, вул. Франка Івана,14А, Львівська обл., Стрийський р-н, 82660 (заявник та його адреса) 09. 06. (дата видачі) 013/11621/2 (номер висновку) 11621 (реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності) №013/11621/1 від 23.05.2025 (номер і дата звіту про громадське обговорення)  ВИСНОВОК з оцінки впливу на довкілля За результатами оцінки впливу на довкілля, здійсненої відповідно до статей 3, 6-7, 9 і 14* Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», планованої діяльності Акціонерне товариство «КОНЦЕРН ГАЛНАФТОГАЗ» «Реконструкція АЗС з влаштуванням АГЗП на вул. І.Богуна, 1-а в с. Прилуцьке, Луцького району, Волинської області» встановлено, що процедура оцінки впливу на довкілля розпочата 13.02.2025 шляхом оприлюднення в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля повідомлення про плановану діяльність (реєстраційний номер справи - 11621), а 17.04.2025 внесено до Єдиного реєстру оголошення про початок громадського обговорення звіту з ОВД та звіт з оцінки впливу на довкілля. Повідомлення про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля, оприлюднено суб’єктом господарювання у десяти публічних місцях зокрема, в пункті розміщення оголошень, що знаходиться поблизу магазину автозапчастин (м. Луцьк, вул. Бічна); в пункті розміщення оголошень, що знаходиться поблизу зупинки громадського транспорту (м. Луцьк, вул. Зарічна, 6); в пункті розміщення оголошень, що знаходиться поблизу гіпермаркету «ШОК» (м. Луцьк, вул. Перемоги, 3 ж), в пункті розміщення оголошень, щознаходиться поблизу магазину «Бабуся» (м. Луцьк, вул. Огієнка); в пункті розміщення оголошень, що знаходиться поблизу магазину та зупинки громадського транспорту (м. Луцьк, вул. Березова); в пункті розміщення оголошень, що знаходиться поблизу поштового відділення «Нова пошта» № 1 (Луцький р-н, с. Прилуцьке, вул. Г.Запольської, 6а); в пункті розміщення оголошень, що знаходиться поблизу магазину «Смак» (Луцький р-н, с. Прилуцьке, вул. Г.Запольської 6а); в пункті розміщення оголошень, що знаходиться поблизу зупинки громадського транспорту (Луцький р-н, с.Прилуцьке, вул. Наливайка); в точці розміщення оголошень, що знаходиться поблизу залізничної станції «Прилуцьке» (Луцький р-н, с.Прилуцьке, вул. Наливайка); в пункті розміщення оголошень, що знаходиться поблизу магазину «Меблі Рубін» (Луцький р-н, с. Прилуцьке, вул. Жовтнева) на території, що може зазнати впливу від планованої діяльності. Крім того, розміщено на офіційному вебсайті Волинської обласної державної адміністрації у розділі «Структурні підрозділи» рубрика «Діяльність управління та надання послуг», підрубрика «Оцінка впливу на довкілля». Оголошення про початок громадського обговорення звіту з ОВД оприлюднено суб’єктом господарювання у десяти публічних місцях, зокрема, в пункті розміщення оголошень поблизу поштового відділення «Нова Пошта» №17 та магазину, що знаходиться за адресоюм. Луцьк, вул. Конякіна, 17а; в пункті розміщення оголошень поблизу зупинки громадського транспорту (м.Луцьк, вул. Конякіна 16д); в пункті розміщення оголошень, що знаходиться поблизу магазину «БастіОІЧ» (м. Луцьк, вул. Конякіна, 13); в пункті розміщення оголошень, поблизу магазин «БРАК» (м. Луцьк, вул. Конякіна, 7А); в пункті розміщення оголошень поблизу зупинки громадського транспорту «Ківерцівська» (м. Луцьк, вул. Ківерцівська); в пункті розміщення оголошень, що знаходиться поблизу поштового відділення «Нова пошта» № 1 (Луцький р н, с. Прилуцьке, вул. Г.Запольської, 6а); в пункті розміщення оголошень, що знаходиться поблизу магазину «Смак» (Луцький р-н, с. Прилуцьке, вул.Г.Запольської, 6а); в пункті розміщення оголошень, що знаходиться поблизу зупинки громадського транспорту (Луцький р-н, с Прилуцьке, вул. Наливайка); в точці розміщення оголошень, що знаходиться поблизу залізничної станції «Прилуцьке» (Луцький р-н, с. Прилуцьке, вул. Наливайка); в пункті розміщення оголошень, що знаходиться поблизу магазину «Меблі Рубін» (Луцький р-н, с. Прилуцьке, вул. Жовтнева) на території, що може зазнати впливу від планованої діяльності. Крім того, розміщено на офіційному вебсайті Волинської обласної державної адміністрації у розділі «Структурні підрозділи» рубрика «Діяльність управління та надання послуг», підрубрика «Оцінка впливу на довкілля». Звіт з оцінки впливу на довкілля 17.04.2025 внесено до Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля і з метою виконання вимог чинного законодавства та надання громадськості доступу до звіту з оцінки впливу на довкілля, та іншої додаткової інформації, що передається для видачі висновку з оцінки впливу на довкілля, Звіт було розміщено у розділі Єдиного реєстру ОВД «Звіт з ОВД».З дня офіційного оприлюднення Повідомлення про плановану діяльність (реєстраційний номер у Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля 11621 від 13.02.2025) протягом терміну визначеного пунктом 7 статті 5 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля», на адресу управління екології та природних ресурсів Волинської облдержадміністрації зауваження і пропозиції від громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягають включенню до Звіту з оцінки впливу на довкілля не надходили. У період дії воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. Основні характеристики та місце провадження планованої діяльності Планована діяльність АТ «КОНЦЕРН ГАЛНАФТОГАЗ» полягає в реконструкції АЗС з влаштуванням АГЗП на вул. І.Богуна, 1-а, в с. Прилуцьке, Луцького району, Волинської області. Згідно поданих матеріалів, плановану діяльність передбачається здійснювати в межах ділянки існуючої автозаправної станції з обладнанням, що перебуває у користуванні АТ «КОНЦЕРН ГАЛНАФТОГАЗ» та розташовується на земельній ділянці площею 0,3 га з кадастровим номером 0721885800:01:013:0001 в адміністративних межах с. Прилуцьке, вулиця Івана Богуна, 1-А, Луцького району, Волинської області, згідно договору купівліпродажу підприємство АТ «КОНЦЕРН ГАЛНАФТОГАЗ» передає в оренду цілісний майновий комплекс «Автозаправна станція» ТОВ «ОККО-Драйв» згідно договору оренди №2023/09-43 від 01.07.2023. Промисловий майданчик АЗС межує з: - півночі, північного сходу та сходу - з житловою забудовою; - південного сходу, півдня та південного заходу - з вулицею Домни Г ордіюк; - заходу та північного заходу - торговими приміщеннями, паркувальними місцями та Кагсйег Біоге Луцьк. Ціллю планованої діяльності є влаштування автомобільного газозаправного пункту (АГЗП) для заправлення скрапленим вуглеводним газом автомобілів, що облаштовані газобалонним обладнанням, з підземним розміщенням модулю газового резервуару об’ємом 9,9 м3, з приймальною колонкою СВГ та встановлення однієї паливороздавальної колонки скрапленого вуглеводневого газу (ПРК СВГ) на існуючому подовженому острівці під навісом. Згідно поданих матеріалів, плановану діяльність передбачається здійснювати в межах ділянки існуючої автозаправної станції. Додаткового відведення земель на час виконання робіт не передбачається. Цільове призначення земельної ділянки - для будівництва та обслуговування будівель торгівлі для будівництва та обслуговування автозаправної станції. Відповідно до наведеної у Звіті з ОВД інформації, територія АЗС існуюча та впорядкована, розрахована на 250 заправок на добу бензином та дизельним пальним. На даний час на території існуючої АЗС розміщені: будинок АЗС; навіс над (паливо-роздавальною колонкою) РМП (рідкого моторного палива); ГІРК (паливо-роздавальна колонка) РМП - 2 шт.; ПРК РМП ТІК; група резервуарів РМП; вузол зливу нафтопродуктів; майданчик автоцистерни рідкого моторного палива (АЦ РМП); дизельгенератор. Також на території АЗС розміщені майданчики з пожінвентарем, контейнери для сміття та автостоянка. Проектом передбачається розмістити на території існуючої АЗС: - АГЗП (модуль з підземним резервуаром СВГ У-9,9 м3, паливоприймальний вузол СВГ, типу «європістолет»); - одну паливороздавальну колонку ПРК СВГ; - майданчик АЦ СВГ. Згідно поданих матеріалів, проектований АГЗП розрахований на 100 заправок на добу скраплено вуглеводневим газом пропан-бутан. Річний очікуваний об’єм видачі СВГ становитиме 1400 м3/рік. Режим роботи АЗС - цілодобовий. Термін експлуатації будинку АЗС з пунктом сервісного обслуговування водіїв та пасажирів 60 років. АГЗП призначений для прийому зберігання та заправки балонів автомобілів скрапленим вуглеводневим газом (пропан, бутан), постачається разом з резервуаром підземного розміщення, з металевою рамою насосноарматурного блоку (НАБ), насосною установкою, однією паливороздавальною колонкою, обв’язувальними трубопроводами, контрольно-вимірювальними приладами, запірними пристроями та клапанами. Резервуар являє собою зварну горизонтальну циліндричну посудину. СВГ надходить автоцистернами, перелив газу в підземний резервуар здійснюється за допомогою насоса. Заправка паливних балонів автомобілів здійснюється через пристрій заправної колонки, струбцина якого приєднується до заправного штуцера паливного балона автомобіля. АГЗП встановлюється на території автозаправної станції на виготовлену суцільну залізобетонну плиту з негорючим покриттям, що не дає іскор та стійке до нафтопродуктів. Виконання земельних робіт під суцільну залізобетонну плиту та траншей для технологічних трубопроводів' виконується екскаватором ЕО-2621А ємністю ковша 0,25 м3 із доробкою ґрунту вручну. Зворотна засипка виконується вручну. Транспортування будматеріалів та труб виконується автосамоскидом КАМАЗ-5510. АГЗП поставлятиметься комплексно і встановлюватиметься за допомогою стрілового автомобільного крану КС-3575А (вантажопідйомністю до 10 т без опор). Максимальна висота підйому 15,3 м. АГЗП встановлюватиметься в блочному виконанні повної заводської готовності. Поставлятиметься на одній рамі зі сталевим резервуаром циліндричної форми, з насосною установкою, паливороздавальних колонок СВГ, що встановлюється на подовженій частині існуючого острівця ПРК РМП, обв’язувальними трубопроводами, контрольновимірювальними приладами, запірними пристроями і клапанами. Конструктивні елементи споруд виконані згідно модульного виробу блоку  АГЗП з підземним резервуаром, що призначений для зберігання СВГ. 4 5 На території існуючої АЗС зберігання нафтопродуктів здійснюється в п’яти підземних резервуарах загальним об’ємом 125,0 м3. Підземні резервуари призначені для зберігання різних видів палива. Резервуари обладнані системою повернення парів нафтопродуктів при їх заповненні, дихальною арматурою з клапанною системою, технічними пристроями для запобігання переповнення ємкості при зливі нафтопродуктів. Зберігання скрапленого вуглеводневого газу передбачено в окремому підземному резервуарі, об’єм якого становить 9,9 м3. Підземний резервуар АГЗП встановлюватиметься в котловані на монолітні залізобетонні плити товщиною 25 см з бетону класу С20/25 по міцності, марки ^ 6 по водонепроникності. Під фундаментні плити виконати підготовку з бетону С8/10 товщ. 100 мм. Під фундаменти влаштувати подушку з інертного матеріалу (пісок, кар’єрний відсів, гравій) товщиною 500 мм, втрамбовану до 1,65 кг/м3. Паливороздавальна колонка СВГ призначена для видачі рідкого пропанбутану. При видачі рідкого пропан-бутану: рідка фаза СВГ надходить у фільтр колонки через зворотний клапан. В паливо-роздавальних колонках відбувається сепарація парової фази, яка вертається в резервуар Є-1. Рідка фаза проходить через запірний кран, зворотний клапан, вимірювальний прилад і далі через запобіжну муфту в шланг і роздавальний пістолет. Вимірювальний прилад з’єднаний з датчиком імпульсів електронного лічильника. Електронний лічильник на цифровому дисплеї відображає кількість виданого рідкого газу, загальну ціну і ціну за одиницю об’єму. Об’єкт забезпечений відокремленими заїздом та виїздом. До всіх будівель та споруд передбачено можливість під’їзду автотранспорту. Проїзди та площадки на території об’єкту з асфальтобетонним та бетонним покриттям (ФЕМ). Заїзд передбачено з вулиці Домни Гордіюк. Згідно листа Управління екології та природних ресурсів Волинської облдержадміністрації (№154/1.15/2-25 від 28.01.2025) земельна ділянка не розташована в межах територій та об’єктів природно-заповідного фонду їх охоронних зонах, землях, зарезервованих для заповідання, прибережних захисних смуг, інших територіях екологічної мережі. У поданому Звіті з ОВД зазначено, що на території планованої діяльності відсутні популяції або окремі представники зникаючих видів фауни і флори, занесені до Червоної Книги. Також відсутні рідкісні і такі, що перебувають під загрозою зникнення чи внесені до відповідних переліків, об’єкти рослинного світу. Згідно листа Управління культури, з питань релігій та національностей Волинської облдержадміністрації від 21.01.2025 №118/02.1-26/2-25 - на запитуваній земельній ділянці щодо якої АТ «КОНЦЕРН ГАЛНАФТОГАЗ» розробляє Звіт з ОВД, об’єкти культурної спадщини, що перебувають на обліку в органах культурної спадщини (в тому числі архітектурні та археологічні) відсутні. Також відсутні історико-культурні заповідники, заповідні території, охоронювані археологічні території, об’єкти всесвітньої спадщини ЮНЕСКО. Відповідно до поданих матеріалів, згідно з додатком № 4 до ДСП 173-96, 

для автогазонаповнювальних компресорних станцій (АГНКС) нормативна СЗЗ визначена розміром 100 м, оскільки компресорна станція є джерелом шуму, який виступає лімітуючим шкідливим чинником по впливу на прилеглу житлову забудову. Управління екології та природних ресурсів Волинської обласної державної адміністрації з урахуванням звіту з оцінки впливу на довкілля щодо реконструкції АЗС з влаштуванням АГЗП на вул. І.Богуна, 1-а в с. Прилуцьке, Луцького району, Волинської області АТ «КОНЦЕРН ГАЛНАФТОГАЗ», а також з урахуванням усієї наявної інформації, вважає допустимим/недопустимим провадження планованої діяльності з огляду на нижченаведене. Згідно інформації наведеної у Звіті з ОВД, при виконанні будівельномонтажних робіт по влаштуванню АГЗП основними факторами впливу на атмосферне повітря будуть: - земляні роботи (виїмка та зрізання верхнього грунтового шару, роботи по видаленню ґрунтово-рослинного шару, влаштування траншей та котлованів, засипка ґрунту із трамбуванням); - розвантажувально-завантажувальні роботи; - зварювальні роботи; - фарбувальні роботи; - транспортні операції (постачання будівельних матеріалів, вивіз відходів, експлуатація будівельних машин при виконанні будівельно-монтажних операцій). Всі джерела викидів забруднюючих речовин відносяться до неорганізованих з непостійністю та циклічністю викидів, тому відносяться до нестаціонарних джерел викидів. Згідно зазначеної у Звіті з ОВД інформації, концентрації шкідливих речовин в приземному шарі атмосфери від джерел викидів підприємства при виконанні будівельних робіт на межі нормативної СЗЗ не перевищують ГДК, вплив проектованого об’єкту на повітряне середовище знаходиться в межах допустимого. В період експлуатації АЗС забруднення атмосфери відбуватиметься при: - втратах бензину та дизельного палива під час наповнення та зберігання в резервуарах; - проведенні технологічних операцій на АЗС; - відпуску палива через паливороздавальну колонку споживачам; - роботі аварійного джерела електропостачання (дизель-генератор). Згідно зі Звітом з ОВД, під час експлуатації об’єкта планованої діяльності визначено 17 джерел викиду, зокрема: - джерело № 1: дихальний клапан резервуару № 1 для зберігання бензину (організоване, точкове, постійно діюче); - джерело №2: дихальний клапан резервуару №2 для зберігання бензину (організоване, точкове, постійно діюче); - джерело №3: дихальний клапан резервуару №3 для зберігання дизельного палива (організоване, точкове, постійно діюче); - джерело №4: дихальний клапан резервуару №4 для зберігання дизельного пального (організоване, точкове, постійно діюче); - джерело №5: дихальний клапан резервуару №5 для зберігання дизельного пального (організоване, точкове, постійно діюче); - джерело №6: паливороздавальна колонка (РМП) №1 (лівостороння) (стаціонарне, неорганізоване, періодичне); - джерело №7: паливороздавальна колонка (РМП) №1 (правостороння) (стаціонарне, неорганізоване, періодичне); - джерело №8: паливороздавальна колонка (РМП) №2 (лівостороння) (стаціонарне, неорганізоване, періодичне); - джерело №9: паливороздавальна колонка (РМП) №2 (правостороння) (стаціонарне, неорганізоване, періодичне); - джерело №10: паливороздавальна колонка (РМП ТІК.) №3 (стаціонарне, неорганізоване, періодичне); - джерело №11: пістолет №1 паливороздавальної колонки скрапленого вуглеводневого газу №1 (стаціонарне, неорганізоване, періодичне); - джерело №12: пістолет №2 паливороздавальної колонки скрапленого вуглеводневого газу №1 (стаціонарне, неорганізоване, періодичне); - джерело №13: запобіжний клапан ємності №1 зберігання СВГ (організоване, точкове, залпове); - джерело №14: запобіжний клапан ємності №2 зберігання СВГ (організоване, точкове, залпове); - джерело №15: скидна свічка (організоване, точкове, залпове); - джерело №16: труба від дизель-генератора (організоване, точкове); - джерело №17: автотранспорт (неорганізоване, площинне). У Звіті з ОВД зазначено, що результати розсіювання показали, що концентрація шкідливих речовин, в приземному шарі атмосфери від джерел викидів підприємства при всіх режимах роботи на межі нормативної СЗЗ не перевищують ГДК, вплив об’єкту на повітряне середовище в межах допустимого. Згідно наведеної у Звіті з ОВД інформації, очікувані максимальні концентрації забруднюючих речовин від усіх технологічних процесів, з урахуванням існуючого рівня забруднення атмосфери, на межі нормативної СЗЗ по усіх інгредієнтах, не перевищують рівня 1 ГДК, що підтверджується розрахунками розсіювання забруднюючих речовин в приземному шарі атмосферного повітря. Будівля АЗС обладнана системою господарсько-питного водопроводу. Влаштована система холодного і гарячого водопостачання. Для обліку витрат води влаштований водомірний вузол з лічильником. Водопостачання здійснюється від існуючої водопровідної мережі міста, згідно договору на подачу води з комунального водопроводу від 07.07.2015 №1712 між КП «Луцькводоканал» та АТ «КОНЦЕРН ГАЛНАФТОГАЗ». Загальна кількість води, необхідна для експлуатації АЗС становить 620,500 м3/рік (1,7 м3/добу). Витрата води на пожежогасіння прийнято 15 л/с. Зовнішнє пожежогасіння 7 здійснюється від існуючого пожежного гідранту. На даній АЗС використовуються локальні очисні споруди стічних вод - сепаратор нафтопродуктів. Для очищення дощових стоків забруднених нафтою та нафтопродуктами на АЗС передбачено сепаратор нафтопродуктів очисних споруд стічних вод (очищають стічні води, забруднені нафтопродуктами, що не розчиняються або їх нестабільними емульсіями). Після очисних споруд, очищена дощова вода, відводиться в існуючий септик дощових вод з подальшим вивезення асенізаційною машиною. Згідно інформації наведеної у Звіті з ОВД, будівля АЗС обладнана системою господарсько-побутової каналізації та передбачає відведення в існуючий септик господарсько-побутових вод з подальшим вивезенням асенізаційною машиною згідно укладеного договору приймання стічних вод до комунальної каналізації від 07.07.2015 №1712. Загальне річне утворення господарсько-побутових стоків (620,500 м3/рік) та стоків дощових і талих вод (1408,8 м3/рік) складає 2029,3 м3/рік. Збільшення обсягів скиду дощових і талих вод в період реконструкції не передбачається. Скидання стічних вод у водні об’єкти не передбачається. На існуючій АЗС електропостачання здійснюється від існуючого розподільчого щита (ГРЩ), згідно Договору про постачання електричної енергії №529-1711000 від 30.07.2007. Відповідно до поданих матеріалів, для забезпечення безперервної роботи АЗС (аварійне відключення електроенергії) на майданчику передбачений стаціонарний дизель-генератор марки ТМОУЛ-50 потужністю 36 кВт. У Звіті з ОВД наведено відомості про обсяги відходів, утворення яких можливе під час виконання будівельних робіт: - змішані відходи будівництва і знесення будівель інші, ніж зазначені - 1,0 т/рік; - ошурки, обрізки та стружка чорних металів (інші відходи і брухт чорних металів) - 0,5 т/рік; - абсорбенти, фільтрувальні матеріали (включаючи оливні фільтри інакше не зазначені), обтиральне ганчір’я та захисний одяг, забруднені небезпечними речовинами (забруднене ганчір’я) - 0,026 т/рік; - мішані побутові відходи - 0,24 т/рік; - абсорбенти, фільтрувальні матеріали (включаючи оливні фільтри інакше не зазначені) (пісок забруднений нафтопродуктами) -0,1 т/рік. Згідно поданих матеріалів, під час проведення демонтажних, підготовчих та будівельних робіт, забезпечується роздільне збирання відходів будівництва та знесення, їх облік та передача суб’єктам господарювання у сфері управління відходами, що забезпечують їх оброблення. Відповідно до Звіту з ОВД, в період експлуатації АЗС очікується утворення таких відходів: - списане електричне і електронне обладнання (склобій та інші відходи і бій скла, за винятком скла електронно-променевих трубок та інших видів активованого скла) - 0,01 т/рік; - пластмасова упаковка (тверді пластмасові відходи) - 0,2 т/рік; - папір та картон (відходи та макулатура паперова та картонна) - 0,3 т/рік; - абсорбенти, фільтрувальні матеріали (включаючи оливні фільтри інакше не зазначені) (пісок, забруднений нафтопродуктами) - 0,350 т/рік; - абсорбенти, фільтрувальні матеріали (включаючи оливні фільтри інакше не зазначені), обтиральне ганчір'я та захисний одяг, забруднені небезпечними речовинами (промаслене ганчір’я) - 0,329 т/рік; - шлами масловловлювачів - 0,784 т/рік; - відходи, що містять оливи та нафтопродукти (відпрацьовані нафтопродукти непридатні для використання за призначенням (у тому числі відпрацьовані моторні, індустріальні масла та їх суміші) - 1,166 т/рік; - змішані побутові відходи - 60,000 т/рік; - одяг (зіпсований або забруднений спецодяг) - 0,047 т/рік; - одяг (зіпсоване або забруднене спецвзуття) - 0,017 т/рік. Відповідно до наведеної у Звіті з ОВД інформації, усі відходи, що утворюватимуться на підприємстві мають визначені шляхи управління, утворюються в незначних кількостях, в результаті чого можна зробити висновок, що реалізація планованої діяльності носить допустимий вплив на навколишнє середовище. Послуги з вивезення та захоронення твердих побутових відходів на АЗС надаватимуться за контейнерною схемою, згідно додатковою угодою до договору про надання послуг з управління побутовими відходами від 01.06.2024 №1156. Основними джерелами шуму на будівельному проммайданчику, які можуть створити шумове забруднення в період будівельно-монтажних робіт, є робота спецтехніки. Розрахунки очікуваних рівнів звукового навантаження у контрольних точках на межі нормативної СЗЗ показали, що виробничий шум в період будівельно-монтажних робіт є допустимим. Необхідності у застосуванні шумозахисних заходів немає. Джерелами шуму на підприємстві є система повітряного опалення, що складається із канальних вентиляторів та кондиціонерів - 47 дБ(А), паливороздавальні колонки - 70 дБ(А) та система керування «ІСМ-3000К8» - 42 дБ(А). Рівень звуку в розрахункових точках на території житлової забудови від окремого джерела шуму становить - 55 дБА (вдень) та 45 дБА (вночі). Результати розрахунків шумового навантаження на межі нормативної СЗЗ при експлуатації стаціонарних техногенних джерел шуму, показали, що перевищень допустимих показників при експлуатації АЗС не очікується. Відповідно до наведеної у Звіті з ОВД інформації, в процесі функціонування автозаправної станції не очікуються виділення тепла, вологи, газів, що володіють парниковим ефектом і інших речовин, викиди яких можуть вплинути на клімат і мікроклімат в прилеглій місцевості. Виникнення мікрокліматичних умов, що сприяють розповсюдженню шкідливих або непритаманних даній території видів фауни і флори, в районі розміщення підприємства не передбачається. Особливості кліматичних умов не сприяють зростанню інтенсивності впливів планованої діяльності на навколишнє середовище. Необхідність передбачення заходів із запобігання негативним  впливам планованої діяльності на клімат і мікроклімат, а також пов’язаних з ними несприятливих змін у навколишньому середовищі відсутня. Згідно поданих матеріалів, реконструкція автозаправної станції з влаштуванням автомобільного газозаправного пункту не призведе до зміни кліматичних умов та мікроклімату, не здійснює вплив та техносферу, рослинний та тваринний світи, а також не є джерелом світлового, теплового та радіаційного забруднення територій. Вплив планованої діяльності в період будівництва АГЗП на ґрунти буде мати тимчасовий характер, тільки на період будівництва, який, в основному, полягатиме у тимчасовому вилученні ґрунтів та порід. Негативний вплив на ґрунти під час експлуатації АЗС з АГЗП не очікується, у зв’язку з тим, що проектом передбачено охоронні заходи: тверде покриття по всій території можливого забруднення; самоплинне відведення дощових і талих вод з місць зливу та роздачі ПММ для очистки на очисні споруди стічних вод. Вся територія, що вільна від покриттів та будівель - озеленена багаторічними газонними травами. Відповідно до наведеної у Звіті з ОВД інформації, вплив на здоров’я населення - допустимий. Виконані розрахунки розсіювання забруднюючих речовин в атмосферному повітрі показали, що очікувані максимальні приземні концентрації забруднюючих речовин на межі нормативної СЗЗ та житлової забудови не перевищать гранично допустимих значень. З метою запобігання, уникнення та зменшення значного негативного впливу планованої діяльності на довкілля, підприємством прийнято ряд заходів: - контроль за точним дотриманням технології виконання робіт; - своєчасно проводити профілактичні та ремонтні роботи щодо герметичності ємкісних споруд для накопичення стічних вод; - своєчасне вивезення твердих та рідких відходів; - організувати спеціально відведені та відповідно обладнані місця для тимчасового зберігання кожного окремого виду відходів згідно з їх характеристикою небезпеки та відповідно до вимог діючих санітарногігієнічних норм і правил; - контроль рівнів шуму на робочих місцях; - експлуатація техніки у справному стані; - застосування звукоізольованих кожухів на шумних агрегатах; - належне утримання прилеглих до території АЗС автомобільних доріг, за допомогою яких здійснюється транспортування продукції; - проводити обов’язкову ліквідацію наслідків забруднення рослинного покриву нафтопродуктами в результаті можливих аварійних ситуацій; - використання спеціальних водонепроникних поверхонь, стійких до впливу забруднюючих речовин (нафтопродукти, технічні рідини, які використовуються в автотранспорті); - організовувати регулярне прибирання території та своєчасно проводити ремонт твердих покриттів технологічних зон та проїздів з максимальним використанням механічних засобів; - озеленення вільної від забудови території для захисту ґрунтів від вітрової 10 та водної ерозії. Екологічні умови провадження планованої діяльності: 1. Для планованої діяльності встановлюються такі умови використання території та природних ресурсів під час виконання підготовчих і будівельних робіт та провадження планованої діяльності, а саме: - будівельні роботи здійснювати у відповідності з вимогами Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»; - реалізація планованої діяльності можлива за умови відповідності містобудівній документації, будівельним нормам і правилам, містобудівним умовам та обмеженням затвердженим у встановленому законодавством порядку; - проведення будівельних робіт проводити у відповідності до проектної документації, виробничих інструкцій, інструкцій з техніки безпеки, протипожежної та екологічної безпеки; - реалізацію планованої діяльності здійснювати відповідно до вимог Земельного кодексу України та законів України «Про землеустрій», «Про охорону земель»; - не допускати забруднення ґрунтів нафтопродуктами, відходами тощо; - дотримуватись заходів щодо охорони ґрунтів, поверхневих та підземних вод від забруднення паливо-мастильними матеріалами; - під час проведення будівельно-монтажних робіт передбачити та забезпечити виконання заходів із пилоподавлення автодоріг і під’їздів на території планованої діяльності; - здійснювати зняття, складування, зберігання поверхневого шару ґрунту відповідно до статті 168 Земельного кодексу України; - проводити періодичний огляд на герметичність та технічний стан технологічних та інженерних комунікацій з метою недопущення аварійних витоків і забруднення ґрунту; - забезпечити дотримання вимог ДБН В.2.5-20-2018 в частині дотримання мінімальних відстаней при розміщенні резервуарів СВГ та резервуарів нафтопродуктів; - дотримуватись вимог п.5.32 ДСП 173 від 19.06.1996 та вимог ДБН В.2.5- 20:2018 в частині дотримання мінімальних відстаней розміщення будівель і споруд АЗС, АГЗП та інших господарських будівель і споруд; - ємності для зберігання СВГ повинні бути обладнані газоаналізаторами для фіксації небезпечної концентрації з подачею звукового та світлового сигналів, а також автоматичним відключенням обладнання при аварійних витоках продукту; - з метою попередження додаткового надходження забруднюючих речовин в атмосферне повітря та додаткового шумового навантаження не допускати роботи автотранспорту та будівельних механізмів в режимі холостого ходу; - не допускати перевищення встановлених концентрацій по основним забруднюючим речовинам; - розробити спеціальні заходи щодо охорони атмосферного повітря на 11 випадок виникнення надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру і вживати заходи для ліквідації причин, наслідків забруднень атмосферного повітря; - суворо дотримуватися вимог Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; - викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря від стаціонарних джерел здійсювати на підставі дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря та умов, які встановлюються в ньому; - не перевищувати встановлені гранично-допустимі концентрації по основним забруднюючим речовинам на межі санітарно-захисної зони та найближчої житлової забудови; - вживати заходи з метою мінімізації викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря при провадженні технологічних операцій; - дотримуватись вимог статті 44 Водного кодексу України та забезпечити організацію збору, очищення та відведення дощових та талих вод; - забороняється скид стічних вод на рельєф місцевості та не допускати потрапляння господарсько-побутових стічних вод у підземні водоносні горизонти; - забезпечити дотримання технологічного регламенту експлуатації очисних споруд; - поводження зі стічними водами здійснювати відповідно до правил приймання стічних вод до систем централізованого водовідведення, затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 01.12.2017 № 316; - здійснювати негайне прибирання пролитого нафтопродукту, засипання піском місць розливу, зібрання його в контейнер; - забезпечити укладення договорів зі спеціалізованими організаціями щодо управління відходами; - забезпечити влаштування місць тимчасового зберігання відходів відповідно до вимог чинного законодавства; - не допускати під час монтажних робіт та експлуатації об’єкта планованої діяльності змішування відходів, забезпечувати повне збирання, належне зберігання та недопущення знищення відходів, для утилізації яких в Україні існує відповідна технологія. Відходи по мірі накопичення збирати у тару, призначену для кожного класу небезпеки відходів з дотриманням правил безпеки для подальшого перевезення на об’єкти утилізації, місця знешкодження або захоронення; - управління відходами здійснювати відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами» та документів дозвільного характеру; - управління відходами (вивезення та захоронення твердих побутових відходів) здійснювати згідно укладеного договору про надання послуг з поводження з побутовими відходами від 30.10.2020 №1156 та додаткової угоди до договору від 01.06.2024; - забороняється здійснення планованої діяльності без дотримання нормативних розмірів санітарно-захисної зони об’єкту; - здійснювати плановану діяльність відповідно до вимог Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; 12 забезпечити справність електрообладнання, заземлення, інсоляції та огородження струмоведучих частин; - проводити заправку, мийку, техобслуговування та ремонт транспортних засобів в спеціально відведених для цього місцях за межами території планованої діяльності; - при здійсненні зварювальних та інших вогневих робіт керуватися інструкціями по протипожежній профілактиці; - паливно-мастильні матеріали, хімічні реагенти, а також інші токсичні отруйні речовини, транспортувати в герметичних закритих ємностях (цистернах, бочках, та ін.); - забезпечити здійснення додаткової оцінки впливу на довкілля у разі змін планованої діяльності, які підлягають оцінці впливу на довкілля відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 13.12.2018 № 1010. 2. Для планованої діяльності встановлюються такі умови щодо запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та усунення їх наслідків, а саме: - забезпечити дотримання норм пожежної безпеки відповідно до вимог Кодексу цивільного захисту України, Правил пожежної безпеки в Україні, та інших чинних нормативно-правових актів; - розробити та погодити у встановленому законодавством порядку План локалізації та ліквідації аварійних ситуацій та аварій; - ' забезпечити об’єкт планованої діяльності первинними засобами пожежогасіння; - своєчасно проводити технічне обслуговування та поточний ремонт обладнання з дотриманням регламентів та інструкцій з техніки безпеки; - здійснювати організацію навчання персоналу правилам пожежної безпеки на підприємстві; - при виникненні нештатних ситуацій (аварій, несправностей тощо) припинити будь-які роботи до повного їх усунення та приведення технологічного процесу до регламентних умов; - дотримуватись Закону України «Про охорону праці», положень щодо безпеки праці. 3. Для планованої діяльності встановлюються такі умови щодо зменшення транскордонного впливу планованої діяльності,* а саме: - підстави для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля відсутні. 4. На суб’єкта господарювання покладається обов’язок із здійснення таких компенсаційних заходів**: - своєчасна та в повному обсязі сплата екологічного податку та рентної плати; - сплата нарахованих компенсаційних збитків при аварійних ситуаціях. 5. На суб’єкта господарювання покладається обов’язок із запобігання, уникнення, зменшення (пом’якшення), усунення, обмеження впливу планованої діяльності на довкілля**, а саме: - здійснювати утримування території підприємства у належному санітарному та екологічному стані; - забезпечити дотримання розмірів санітарно-захисної зони об’єкту - забезпечити екологічну безпеку, раціональне використання природних ресурсів, додержання вимог природоохоронного законодавства. 6. На суб’єкта господарювання покладається обов’язок із здійснення післяпроєктного моніторингу**, а саме: - відповідно до Звіту з оцінки впливу на довкілля та за результатами його аналізу здійснення післяпроєктного моніторингу не передбачається. 7. На суб’єкта господарювання покладається обов’язок із здійснення • • • • • • ••• Л і додаткової оцінки впливу на довкілля на іншій стадії проектування , а саме: - відповідно до Звіту з оцінки впливу на довкілля на довкілля та за результатами його аналізу здійснення додаткової оцінки впливу на довкілля не передбачається. Розширення та зміни, включаючи перегляд або оновлення умов провадження планованої діяльності, встановлених (затверджених) рішенням про провадження планованої діяльності або подовження строків її провадження, реконструкцію, технічне переоснащення, капітальний ремонт, перепрофілювання діяльності та об’єктів можливе за результатами додаткової процедури з оцінки впливу на довкілля. Примітка: Якщо під час провадження господарської діяльності, буде виявлено значний негативний вплив цієї діяльності на життя г здоров'я населення чи довкілля та якщо такий вплив не був оцінений під час здійснення оцінки впливу на довкілля та/або, істотно змінює результати оцінки впливу цієї діяльності на довкілля, рішення про провадження такої планованої діяльності за рішенням суду підлягає скасуванню, а діяльність - припиненню. Висновок з оцінки впливу на довкілля є обов’язковим для виконання. Екологічні умови, передбачені у цьому висновку, є обов’язковими. Висновок з оцінки впливу на довкілля втрачає силу через п’ять років у разі, якщо не було прийнято рішення про провадження планованої діяльності. 14 Т.в.о. начальника відділу оцінки впливу на довкілля та стратегічної екологічної оцінки (керівник структурного підрозділу з оцінку впливу на довкілля уповноваженого органу) Начальник управління екології та природних ресурсів Волинської облдержадміністрації (керівник уповноваженого територіального /заступник керівника уповноваженого центрального органу) І.С. Романюк (ініціали, прізвище) Л.В. Герасимчук (ініціали, прізвище) * Якщо здійснювалася процедура оцінки транскордонного впливу. ** Якщо з оцінки впливу на довкілля випливає така необхідність. Підготувала Юлія Саган

Чисельність наявного населення Прилуцького старостинського округу станом на 31.12.2024 становить 4 046 осіб, в тому числі:

Прилуцьке - 2 662 осіб;

Дачне - 743  особи;

Жабка - 426;

Сапогове - 215.

Чисельність наявного населення Прилуцького старостинського округу станом на 29.02.2024 становить 3 994 осіб, в тому числі: 

Прилуцьке – 2 622 осіб;

с. Дачне         –    748 особи;

с. Жабка         –     415 осіб;

с. Сапогове    –     209 осіб.

Чисельність наявного населення Прилуцького старостинського округу станом на 31.12.2022 становить 3 986 осіб, в тому числі: 

Прилуцьке – 2 618 осіб;

с. Дачне         –    754 особи;

с. Жабка         –     397 осіб;

с. Сапогове    –     217 осіб.

Чисельність наявного населення Прилуцького старостинського округу станом на 01.04.2021 становить 3 959 осіб, в тому числі: 

с. Прилуцьке – 2 617 осіб;

с. Дачне –757 осіб;

с. Жабка – 362 особи;

с. Сапогове – 223 особи.

Площа Прилуцького старостинського округу: 3 182,0 га (31,82 км2 ).

Історична довідка

Пам’ятки історико-культурної спадщини 

Заклади та підприємства