1. Головна
  2. Оперативна інформація

Більшість лучан позитивно оцінюють роботу департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»

      Більшість лучан позитивно оцінюють роботу департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»

   З ініціативи Президента України Віктора Януковича в Україні триває створення Центрів надання адміністративних послуг. У місті Луцьку така установа вже понад місяць успішно функціонує. Центр дозволяє спростити процедуру надання послуг населенню та підвищує їх якість.  Директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як розповіла: «Роботу кожної структури жителі оцінюють саме по тому, як до них там ставляться, як з ними спілкуються. Хочу сказати, що відкриття нашого ЦНАПу мало на меті створення зручних і сприятливих умов для лучан: щоб вони в одному місці могли вирішити всі свої проблеми та знали, що, коли їм щось потрібно від міської ради чи органів виконавчої влади, то вони можуть прийти в одну установу, де їм буде все роз’яснено, а в найкоротші терміни будуть видані результати. Відтепер громадянам не потрібно ходити по різних інстанціях, брати довідки в одній структурі та нести їх в іншу».

     «Приємно, що ця ініціатива, яка була покладена в основу Центру, підтримується Президентом України», – зауважила Лариса Карп’як.

     Директор департаменту вважає, що добре те, що мережа таких закладів буде розгортатись у нашому місті та в районах. «Є нормативні документи, які передбачають створення єдиної інформаційної мережі, що дозволить мати єдину базу і навіть органи виконавчої влади, які зараз залучені до надання адміністративних послуг будуть працювати в цій мережі. Це буде дуже зручно і просто для відвідувачів», – додала Лариса Карп’як.

    За її словами, було проведено опитування, воно показало, що лише 1,2% людей залишились не задоволені тим, як із ними спілкувались працівники, чи надавали послугу. Ще 2,6% визнали роботу ЦНАПу задовільною, решта ж – поставили найбільший бал працівникам установи. Усього за місяць в опитуванні взяли участь 1893 суб’єкти звернень.

    Також директор розповіла про систему відео- та звукозапису розмови, яка, за її словами, дисциплінує як адміністраторів, так і відвідувачів. «Дуже приємно, що за перший місяць роботи скарг на дії працівників не було», –зауважила директор департаменту.

    Варто зазначити, що найбільше лучан турбують земельні питання, дозвільні процедури, питання освіти, соціального захисту, молоді та спорту, підприємницької діяльності та реклами. «Мені здається, ми втілили те, що ставили собі за мету», – додала Лариса Карп’як.

    Наразі на першому поверсі працює десять адміністраторів, на другому – сім державних реєстраторів із дозвільного центру, а також сім державних реєстраторів, які перебувають у підпорядкуванні управління юстиції. «Нам приємно, що за сприяння Волинської обласної державної адміністрації у нас підписаний меморандум про співпрацю з органами виконавчої влади. Так, сьогодні п’ять органів надають свої послуги через адміністраторів ЦНАПу. Також у Центрі працює представник міграційної служби та представник головного управління Держкомзему в Луцьку. Ми й надалі розширюватимемо спектр надання послуг», – запевнила Лариса Карп’як.

    До слова, переймати досвід роботи луцького ЦНАПу приїздять представники з районних центрів, адже є намір звести такі Центри й там. А на практиці навчитись легше, ніж просто прочитати закон і спробувати працювати. За словами директора департаменту, скоріш за все, незабаром у Луцьку будуть відкриватись філії різних районів, де теж будуть надаватись найбільш поширені послуги. Така практика, приміром, успішно втілюється в Німеччині.

    Варто зазначити, що велика увага держави та Президента приділяється зверненням громадян. Відтепер вони розглядаються у значно коротші терміни, оскільки працює навіть урядова «гаряча лінія», куди громадяни можуть звернутись зі своїми проблемами. Крім того, реалізовується проект «Діалог з країною», в рамках якого можна звернутись до влади, аби та допомогла вирішити те чи інше питання. Також у Луцьку працюють над тим, аби задовольнити жителів обласного центру, надавши їм якісні послуги та опрацювавши їхні звернення. Не зайвим буде зауважити, що у ЦНАПі дуже зручний графік роботи – 49 годин на тиждень. «Спочатку ми думали, що це буде неактуально, але вже сьогодні бачимо, що, аби отримати витяг, виписку чи рішення лучани приходять переважно після 18-ої години. У суботу теж звертаються, хоча, можливо, не всі ще знають, що ми працюємо у вихідні», - зауважила Лариса Карп’як. До слова, Центр працює без обідньої перерви, крім того, існує електронна черга, тож скупчення людей у коридорах не спостерігається.

     Працює ЦНАП за відкритою системою, тобто ніяких кабінетів, чи зачинених кабінок. Тож усі можуть стежити не лише за роботою адміністраторів, а за тим, як надається послуга. Окрім того, є одне вільне робоче місце, куди лучанин може прийти, аби подивитись в Інтернеті укази, чи інші документи, які потрібні йому для вирішення тієї чи іншої справи. Крім того, у ЦНАПі функціонує дитяча кімната, де, за словами Лариси Карп’як, мами охоче залишають своїх малюків, поки вирішують свої питання.

    «Люди швидко звикають до хорошого», – жартує вона. «Усі йдуть у гіпермаркети, аби одразу купити все необхідне. Так само і з послугами: краще прийти в один Центр, аніж їздити по різних установах», – резюмувала директор Центру.       

 

         Відділ інформаційної роботи міської ради

         (777904, 777946, 724727, 720665)