1. Головна
  2. Оперативна інформація

Члени депутатської комісії підтримали зміни у структурі виконавчих органів міської ради

   Сьогодні на засіданні постійної комісії з питань комунального майна та приватизації депутати Богдан Вавринюк, Юрій Безпятко, Орися Залевська, Олександр Козлюк, Сергій Савчук підтримали проект рішення про затвердження структури виконавчих органів міської ради, загальної чисельності апарату міської ради та її виконавчих органів.

   Начальник відділу кадрової роботи та нагород Віра Гудима пояснила, що у зв’язку з передачею з 1 січня 2016 року повноважень у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців органам місцевого самоврядування, що передбачено Законами України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців», які були прийняті Верховною Радою України 26 листопада 2015 року, з метою забезпечення надання якісних адміністративних послуг державної реєстрації речових прав на нерухоме майно пропонується створити відділ державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень, а повноваження щодо державної реєстрації суб’єктів господарської діяльності надати департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку».

   В період децентралізації влади зростає роль фінансової самостійності громади міста. З метою підвищення ефективності адміністрування дохідної частини бюджету міста в умовах змін до Податкового та Бюджетного кодексів, розширення бази оподаткування, залучення коштів до бюджету міста, посилення контролю за цільовим та ефективним використанням бюджетних коштів, здійснення аналізу мережі, чисельності та штату працівників закладів, що передаються на фінансування з бюджету міста, пропонується утворити департамент фінансів та бюджету шляхом реорганізації управління фінансів та бюджету, а також делегувати йому функції щодо здійснення фінансового контролю та аудиту.

   Крім цього, з метою забезпечення ефективної роботи в частині правового супроводу діяльності виконавчих органів міської ради утворити юридичне управління, а також делегувати йому функції по здійсненню заходів щодо запобігання та виявлення корупції, зв’язків з правоохоронними органами.

   Доповідачка зазначала, що така реорганізація дасть можливість повноцінно виконувати повноваження, визначені Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні».

  Члени комісії також обговорили та підтримали план роботи міської ради на I-ше півріччя 2016 року і Програму економічного і соціального розвитку міста Луцька на 2016-2017 роки.

 

   Відділ інформаційної роботи міської ради

  (777904, 777946, 724727, 720665)