1. Головна
  2. Оперативна інформація

Члени виконавчого комітету міської ради підтримали рішення про проект бюджету міста Луцька на 2015 рік

   Сьогодні члени виконавчого комітету міської ради підтримали рішення про проект бюджету міста Луцька на 2015 рік. Начальник управління фінансів та бюджету Лілія Єлова поінформувала присутніх про основні джерела наповнення бюджету, який сформовано на основі нового Податкового кодексу.

   Вона у своїй доповіді зазначала, що дохідна частина бюджету міста на 2015 рік сформована в загальній сумі 1089327,2 тис. грн, у тому числі 1055536,4 тис. грн – загальний фонд, 33790,8 тис. грн – спеціальний фонд. Доходи загального фонду, без врахування офіційних трансфертів визначені сумі – 391865,5 тис. грн. Офіційні трансферти – 663670,9 тис. грн, в тому числі освітня субвенція – 188 326,2 тис. грн, медична субвенція – 161985,4 тис. грн та інші субвенції – 313359,3 тис. грн.

   Пріоритетним джерелом надходжень у структурі доходів загального фонду бюджету міста на 2015 рік, як і раніше, залишається податок на доходи фізичних осіб, обсяг якого становить 222500 тис. грн. Його надходження розраховано відповідно до норм чинного законодавства.

   У 2015 рік з державного бюджету передбачається передати усього 663670,9 тис. грн цільових субвенцій, що на 352861,9 млн. грн, або у 2 рази більше, ніж у 2014 році. Ріст, у першу чергу, зумовлений змінами у підході до фінансування освіти та охорони здоров’я.

   Формування показників видаткової частини бюджету здійснено в умовах реформованого бюджетного законодавства, яким зокрема передбачено зміни у системі міжбюджетних трансфертів (передбачені нові трансферти: базова та реверсна дотації, медична та освітня субвенції) В результаті цих змін:

  •  бюджет міста отримав освітню та медичну субвенції в обсягах 188326,6 тис. грн та 137500,6 тис. грн відповідно;

  • реверсна дотація (передача коштів до державного бюджету) визначена в сумі 10 595,8 тис. грн шляхом горизонтального вирівнювання податкоспроможності територій залежно від рівня надходжень податку на доходи фізичних осіб за 2013 рік в розрахунку на одного жителя.

   Видатки на оплату праці працівникам бюджетних установ розраховані, виходячи з розміру посадового окладу працівника І тарифного розряду Єдиної тарифної сітки з 01.01.2015 – 852 грн, з 01.12.2015 – 1012 грн., передбаченого Законом України «Про Державний бюджет України на 2015 рік» розміру мінімальної заробітної плати з 1 січня - 1218 грн., з 1 грудня – 1378 грн. та діючих умов оплати праці. При розрахунках фонду оплати праці передбачено в повному обсязі всі обов'язкові доплати та надбавки, матеріальна допомога медичним та педагогічним працівникам, виплата винагороди та педагогічним працівникам.

   За її словами, видатки на оплату комунальних послуг і енергоносіїв визначені відповідно до очікуваних обсягів споживання в натуральних показниках та росту діючих тарифів на 1 січня поточного року на 10%. Обсяг цих видатків зріс на 60,7 відсотка.

   При прогнозуванні обсягів видатків на утримання бюджетних установ застосовано коефіцієнт зростання індексу споживчих цін, передбачений прогнозом економічного і соціального розвитку України (постанова Кабінету Міністрів України від 27.08.2014 №404 зі змінами) за ІІ сценарієм – до 113,1 відсотка.

  Обсяг видатків загального фонду пропонується встановити в загальній сумі 952331,2 тис.грн.

  Таким чином, в цілому обсяг видатків бюджету міста порівняно із плановими показниками минулого року, зросте на 16,6 відсотка.

  Перший заступник міського голови Святослав Кравчук зазначив, що “цей бюджет дасть можливість місцевому самоврядуванню себе реалізувати. Буде непросто працювати в нових умовах, є податки, збір яких точно не визначений. Але це перші кроки, перші напрацювання. Добре, що буде державна субвенція на освіту і охорону здоров’я, це дасть можливість зробити більше для розвитку первинної ланки медицини. Чимало було звернень щодо забезпечення лікування дітей, хворих на цукровий діабет. Хочу сказати, вони будуть стовідсотково забезпечені медикаментами.”.

  “Все ж, зважаючи на усі проблеми, які є у державі, місту треба буде багато працювати, щоб соціально-економічний розвиток втримати на рівні минулого року”, - підсумував Святослав Кравчук.

   Секретар міської ради Сергій Григоренко повідомив, за ініціативи міського голови Миколи Романюка, на найближчу сесію міської ради підготовлено проект рішення, в якому передбачено збільшення площі квартир, які не оподатковуватимуться, - до 70 м кв. Адже 40 відсотків лучан є власниками квартир площею понад 60 м кв, здебільшого це - небагаті люди і обтяжувати їх ще одним податком міська влада не хотіла б. “Щодо сплати податку на комерційну нерухомість, то прошу підприємців надсилати свої пропозиції, вони будуть враховані при прийнятті рішення на сесії міської ради”, ­ сказав Сергій Григоренко.



 

   Відділ інформаційної роботи міської ради

   (777904, 777946, 724727, 720665)