1. Головна
  2. Оперативна інформація

Члени виконавчого комітету відзначили ефективну роботу ЦНАП

   Сьогодні на засіданні виконавчого комітету про роботу департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» доповідала директор департаменту ЦНАП Лариса Карп’як.

   За її словами, Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку у місті Луцьку впродовж 2016 року працював над забезпеченням системи якісного надання адміністративних послуг, скороченням термінів та спрощенням процедур їх надання, переведенням окремих послуг в електронний формат. Загалом ЦНАП працював над вдосконаленням своєї  роботи відповідно до вимог чинного законодавства, створенням позитивного іміджу міської влади.

   Сьогодні у ЦНАП міста Луцька можна отримати послуги у сфері земельних відносин, будівництва, архітектури, підприємництва, реклами, опікунства, соціального захисту, здійснення правочинів із нерухомим майном, зареєструвати бізнес, вклеїти фото в паспорт, здійснити реєстрацію місця проживання, отримати довідку про реєстрацію особи, виготовити паспорт громадянина України для виїзду за кордон та ІД паспорт тощо.

   Варто зазначити, що також значна частина відвідувачів звертається за отриманням інформації та консультації. На сьогодні, за даними електронної черги, щоденно ЦНАП відвідує в середньому від 800 до 1000 відвідувачів, в окремі дні цей показник сягав 1004. Рекордна кількість відвідувачів була учора, 17 січня, і становила 1164 особи.

   Нині ЦНАП працює над комплексним наданням послуг, а саме: при реєстрації новонародженої дитини приймаються документи на призначення соціальної допомоги, здійснюється запис до електронної черги до ДНЗ, пропонується виготовлення закордонного паспорта та в разі необхідності посвідчення багатодітної родини, призначення субсидій тощо.

   В той же час кількість послуг впродовж 2016 року зросла. Станом на 1 січня 2015 року перелік послуг складав – 289. На даний час у ЦНАПі міста Луцька надається 306 послуг, з них - 218 послуг виконавчих органів міської ради 2015 рік – 159), 28 послуг 6-ти структурних підрозділів облдержадміністрації та 60 послуг (2015 - 71) територіальних органів центральних органів виконавчої влади.

   Варто звернути увагу на те, що у 2015 році 86 відсотків (або 93558 послуг) від загальної чисельності наданих послуг, складали послуги територіальних органів центральних органів виконавчої влади, а 14 відсотків (або 14827) – послуги виконавчих органів міської ради, то у 2016 році послуги виконавчих органів міської ради становили 53,8 % (або 58 843), а ТО ЦОВВ – 46,2 % (або 50472). Луцька міська рада відпрацьовувала оптимальні шляхи взаємодії з територіальними органами центральних органів виконавчої влади, значна частина повноважень була передана органам місцевого самоврядування, відповідно навантаження на адміністраторів ЦНАП значно зросло, якщо у 2015 році 201 послуга (або 71,3 %) від загальної чисельності надавались через адміністраторів ЦНАП, то в 2016 році цей показник станови 84 %.

   Завдячуючи злагодженій роботі адміністраторів ЦНАП та суб’єктів надання адміністративних послуг надходження до бюджету Луцька від надання послуг становило майже 19 млн. грн. ( у 2015 році – 12 686 млн грн), тобто дохід від надання послуг зріс на 33 відсотки, хоча на ряд послуг плату відмінено або зменшено.

   У структурі департаменту ЦНАП функціонує відділ звернень громадян, фахівцями якого впродовж 2016 року зареєстровано 6449 звернень громадян. З них, 585 звернень зареєстрованих під час проведення особистих прийомів громадян міським головою та його заступниками. За спектром і характером основних питань, з якими звертались мешканці до очільників міста, традиційними залишались питання комунального господарства, соціального захисту, земельних відносин та будівництва.

   У 2016 році в результаті опитування позитивно оцінило якість надання послуг 97,4 відсотків відвідувачів, негативно – 2,6 відсотки. 

   Керівництво міської ради та колектив ЦНАП постійно працює над пошуком нових шляхів взаємодії з суб’єктами звернення, залучає грантові кошти для розвитку ЦНАП та покращення якості адміністративних послуг. На найближчу перспективу планується: провести в рамках проекту реконструкцію (модернізацію) приміщення ЦНАП із добудовою залу очікування, гардеробу, створити 5 додаткових робочих місць.

   Щодо якості роботи ЦНАП, то директор повідомила, що в 2016 році Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку знову підтвердив професіоналізм та високі стандарти у сфері надання адмінпослуг. 12 грудня 2016 року закінчився конкурс «Кращі практики місцевого самоврядування», проведений Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України і Луцька міська рада нагороджена дипломом за зайняте перше місце за практику «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку – «Ми працюємо для Вас».

   Заступник міського голови, керуючий справами виконкому Юрій Вербич запропонував відзначити успішну, ефективну роботу цього підрозділу, адже департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» за своїми показниками є одним із найкращих в Україні. “Він справився зі своїм головним завданням - надання жителям міста якісних послуг”, - акцентував Юрій Вербич. Ініціативу відзначити роботу колективу та директора департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» підтримали також перший заступник міського голови Тарас Яковлев, інші члени виконавчого комітету.

 

 

   Відділ інформаційної роботи міської ради

   (777904, 777946, 724727, 720665)