Члени виконавчого комітету затвердили Положення про присвоєння адрес об’єктам нерухомого майна
Сьогодні члени виконавчого комітету затвердили Положення про присвоєння адрес об’єктам нерухомого майна, розташованим на території міста Луцька. З цього питання доповідав начальник управління містобудування та архітектури Леонід Герасимюк.
Він у своєму виступі акцентував на тому, що єдиний порядок присвоєння адрес, який діє на даний час, був затверджений рішенням виконавчого комітету від 24.04.2003 № 186 та не повністю регулює всю процедуру присвоєння та реєстрації адрес об’єктів нерухомого майна на території міста Луцька.
Виникла необхідність розроблення нового Положення відповідно до вимог чинного законодавства.
Відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» проект рішення пройшов регуляторну процедуру.
Затвердження зазначеного Положення дозволить встановити єдиний функціональний механізм надання адрес об’єктам нерухомого майна та закріпить основні принципи присвоєння адрес, їх зміна та анулювання, тому вважаємо за доцільне внести проект рішення на засідання виконавчого комітету.
Положення про присвоєння адрес об’єктам нерухомого майна в місті Луцьку визначає єдиний функціональний механізм надання адрес та закріплює основні принципи присвоєння адрес, їх зміни та анулювання.
Адреса містить такі реквізити: найменування елемента вулично-дорожньої мережі, порядковий номер об’єкта нерухомого майна (первинний об’єкт адресації), номер частини об’єкта нерухомого майна – корпус, квартира і т.д. (вторинний об’єкт адресації). Найменування елемента вулично-дорожньої мережі міста містить найменування об’єктів з переліку, затвердженого рішенням Луцької міської ради від 18.06.2008 № 28/12 «Про затвердження Переліку найменувань адресних об’єктів міста Луцька» (зі змінами і доповненнями). Даний реквізит є обов’язковим.
Об’єкт нерухомого майна адресується відносно пойменованого елемента вулично-дорожньої мережі міста Луцька.
Присвоєння та зміна адрес об’єктам нерухомого майна здійснюється шляхом прийняття відповідних розпоряджень міського голови.
Підготовка проекту розпорядження міського голови здійснюється управлінням містобудування та архітектури Луцької міської ради з метою впорядкування містобудівного кадастру за клопотанням (заявами) суб’єктів господарювання та фізичних осіб.
Перелік необхідних документів, що подаються заявником: установчі документи для юридичної особи, свідоцтво про державну реєстрацію фізичної особи-підприємця або паспорт та ідентифікаційний код фізичної особи (копія); технічний паспорт об’єкта нерухомого майна (копія); документ, що підтверджує прийняття об’єкта в експлуатацію (копія); правовстановлюючий документ на об’єкт нерухомого майна (для реконструйованих об’єктів, копія); правовстановлюючий документ на земельну ділянку (копія); документація із землеустрою (для об’єктів, що надаються у власність, оренду чи постійне користування, з метою розміщення об’єктів містобудування, копія); виконавче топографо-геодезичне знімання, виготовлене сертифікованим спеціалістом та зареєстроване в Службі містобудівного кадастру та моніторингу (М 1:500); довідка про сплату пайової участі у розвитку інфраструктури міста Луцька (крім індивідуальних житлових будинків загальною площею до 300 кв.м).
Земельним ділянкам, які у встановленому законом порядку надаються у власність, оренду чи постійне користування, з метою розміщення об’єктів містобудування резервування адрес здійснюється за пропозицією управління містобудування та архітектури Луцької міської ради на підставі документації із землеустрою, до її затвердження Луцькою міською радою.
Члени виконкому також прийняли рішення про Єдиний адресний реєстр міста Луцька.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)