ЦНАП інформує!

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 р. № 320 «Про затвердження зразка бланка, технічного опису та Порядку оформлення, видачі, обміну, пересилання, вилучення, повернення державі, знищення паспорта громадянина України», з 11 січня 2016 року у Центрі надання адміністративних послуг у місті Луцьку (вул. Лесі Українки, 35) розпочато оформлення паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у вигляді пластикової картки (ID-картки).
На першому етапі, до врегулювання окремих питань на законодавчому рівні, паспорт громадянина України у вигляді ID-картки оформляються лише особам, які отримують паспорт вперше, при досягненні 16-річного віку. Послуга надається безкоштовно.
Для виготовлення ID-картки необхідно подати:
свідоцтво про народження (оригінал та копія);
оригінал або копія (1, 2 сторінка і місце реєстрації) паспортів обох батьків заявника;
будинкова книга за місцем реєстрації;
довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (за наявності).
Після прийняття документів до розгляду оригінали документів повертаються.
Графік роботи департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Луцької міської ради:
Вівторок: 09.00 – 18.00;
Середа: 08.00 – 16.00;
Четвер: 09.00 – 18.00;
П’ятниця: 08.00 – 15.00;
Субота: 09.00 – 13.00.
До відома, з 13 січня до 18 січня 2016 року прийнято 53 заяви на виготовлення ID-картки.
Департамент “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку”