Цьогоріч мешканці Луцька та району лише 7 разів телефонували на антикорупційний сервіс «Пульс»,- Луцька ОДПІ
За результатами роботи інтерактивного сервісу «Пульс» фахівцями Луцької ОДПІ у січні - лютому 2014 року отримано 7 звернень громадян та суб’єктів підприємницької діяльності, - інформує Луцька ОДПІ ГУ Міндоходів у Волинській області.
Переважна кількість звернень стосувалась питань подання звітності та реєстрації податкових накладних – 6 звернень. Важливо, що усі звернення були опрацьовані, про результати розгляду повідомлено заявникам.
Таке інтерактивне спілкування за посередництвом спеціальної телефонної лінії – один із елементів втілення антикорупційної стратегії Міністерства доходів і зборів. Відтак незначна кількість повідомлень про можливі корупційні прояви – свідчення ефективної профілактичної роботи,- зазначають фахівці Луцької ОДПІ.
Довідково: «Пульс» - це сервіс, за допомогою якого громадяни мають змогу напряму звертатися до керівництва Міндоходів з повідомленнями про труднощі у стосунках з працівниками органів Міністерства та пропозиціями щодо вдосконалення їх роботи тощо. Телефон «Пульсу» (044) 284-00-07. Лінія працює цілодобово.
Інформаційно – комунікаційний відділ Луцької ОДПІ