1. Головна
  2. Оперативна інформація

Цьогоріч у Луцьку запрацює єдиний call-центр

       Перший заступник міського голови Тарас Яковлев під час оперативної наради зауважив, що ведеться робота щодо створення у Луцьку єдиного call-центру. Він зауважив, що його планують організувати на базі одного зі структурних підрозділів міськради. Для цього необхідні певні ресурси та забезпечення.

       Тарас Яковлев розповів, що це буде структура, яка об'єднає усі диспетчерські служби. Дзвінки надходитимуть за єдиним номером телефону і тоді фахівець даватиме вказівки відповідним інженерно-аварійним службам.

       Крім того, фахівці call-центру надаватимуть й консультаційно-інформаційні функції, надаватимуть роз'яснення з різних питань, консультуватимуть тощо.

       Перший заступник міського голови наголосив, що намагатимуться все це зробити у 2017 році.

       Також розповів Тарас Яковлев й про ситуацію з розробкою стратегії міста. За його словами, у 2016 році проведені соціологічні дослідження і триватиме робота у фокус-групах. Над розробкою документа працюють фахівці, які виграли відповідний конкурс.

 

       Відділ інформаційної роботи міської ради

       (777904, 777946, 724727, 720665)