Департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» комплексно відповідає усім вимогам
Сьогодні засідання виконавчого комітету Луцької міської ради Микола Романюк розпочав із привітання нових членів виконавчого комітету Ірини Констанкевич та Михайла Щура і вручення їм посвідчень.
Перше питання, яке було розглянуте і підтримане, стосувалося прийняття у комунальну власність новозбудованого дошкільного закладу у 55-му мікрорайоні міста.
Члени виконавчого комітету розглянули питання «Про тимчасовий регламент роботи департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»; «Про тимчасовий реєстр адміністративних послуг» та «Про графік прийому громадян з особистих питань керівниками міської ради та її виконавчих органів». З цих питань доповідала директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як. Члени виконкому вирішили затвердити тимчасовий реєстр адміністративних послуг виконавчих органів Луцької міської ради, що надаватимуться через департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Луцької міської ради та структурні підрозділи Волинської обласної державної адміністрації, згідно з додатками. Це загалом - 196 послуг. Також члени виконкому затвердили графік прийому громадян з особистих питань міським головою та його заступниками; графік прийому громадян з особистих питань керівниками виконавчих органів Луцької міської ради у департаменті «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»; графік прийому громадян з особистих питань керівниками виконавчих органів Луцької міської ради.
Міський голова Микола Романюк сказав, що хоча погода й не сприяє благоустрою, департамент «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» скоро розпочне працювати. І саме ЦНАП у Луцьку буде одним із перших в Україні, що комплексно відповідає усім вимогам.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 720665, 724727)