1. Головна
  2. Оперативна інформація

Депутати міської ради намагаються розібратися у протистоянні між Волинською облспоживспілкою та підприємцями Завокзального ринку

       Сьогодні члени тимчасової контрольної комісії Луцької міської ради з питань врегулювання конфліктної ситуації, що склалася між підприємцями Завокзального ринку та Волинською обласною спілкою споживчих товариств, побували на Завокзальному ринку, аби на місці вивчити причини протистояння. Участь у її роботі взяли Андрій Козюра, Богдан Шиба, Петро Савчук, Анатолій Пархом’юк, Олександр Плісецький, Олександр Семенюк та  Валерій Бондарук.

       Підприємець Олександр Волинець зауважив, що облспоживспілка порушує їх права та гарантії щодо вільного ведення підприємницької діяльності. Він  зауважив, що керівництво облспоживспілки примушує підприємців демонтувати з торгових рядів металеві павільйони, встановлені ними раніше. Натомість, як зазначають підприємці, Волинська обласна спілка споживчих товариств встановлює свої металеві конструкції менших розмірів, здаючи їх в оренду чи передаючи у власність підприємців без будь-яких правовстановлюючих документів, створюючи при цьому додаткові торгівельні місця. Підприємці зазначають, що змушені погоджуватись на вище зазначені умови, оскільки, у разі незгоди,  їм погрожують розірванням договору оренди торгових місць та не укладенням договору на новий строк.

       Крім того, підприємці заявляють, що їм пропонують зменшити площу торгових павільйонів й на тому ряді, під яким йде газова труба. Люди не хочуть цього робити, адже ці металеві конструкції будуть дуже маленькі й незручні для ведення подальшої підприємницької діяльності.

       Також підприємці обурені ситуацією із встановленням накриття над торговими рядами. Люди кажуть, що з них беруть великі гроші, а ніхто не пояснює, як вони використовуються і чому саме така сума необхідна на це.

       У свою чергу, заступник голови правління облспоживспілки Володимир Горгут зауважив, що у них є всі документи на проведення благоустрою території ринку. Він зауважив, що заяви підприємців є необґрунтованими.

       Також Володимир Горгут повідомив, що все це робиться на виконання приписів працівників пожежної охорони. При нинішній ситуації, у разі виникнення пожежі, спеціалізовані автомобілі не зможуть доїхати до місця загорання.

       Накриття ж над торговими рядами встановлюють, аби створити комфортніші умови, як для підприємців, так і для покупців. Крім того, за його словами, накриття монтується на прохання підприємців. Він наголосив, що у нього є їх письмові звернення.

       Пояснив ситуацію Володимир Горгут і щодо зменшення площі торгових павільйонів, які стоять на газопроводі. Він зауважив, що у минулому році було розроблено проект перенесення газової труби. Однак, на це потрібні значні кошти, яких в облспоживспілки нема. Та й підприємці не хочуть витрачати на це кошти. Тому іншим варіантом виконання припису контролюючих органів, є зменшення розміру торгових павільйонів, аби навколо труби було 2 метри вільного простору.

       Голова правління облспоживспілки Марта Кандиба зазначила, якщо підприємці чимось невдоволені, чи у них є проблеми, то їм необхідно звернутися до неї. Однак, ніхто до неї так і не звертався.

       Члени комісії разом з підприємцями та керівництвом облспоживспілки оглянули територію ринку. Підприємці продемонстрували на скільки у них зменшаться торгові павільйони та показали накриття, за яке з них вимагають великі кошти.

       Голова тимчасової контрольної комісії Андрій Козюра зауважив, що ситуацію необхідно ретельно вивчити, адже у кожної сторони свої аргументи. Він запропонував підприємцям написати усі зауваження, які вони мають до роботи облспоживспілки. Також підприємці мають вибрати двох представників, які будуть представляти їх інтереси на подальших засіданням тимчасової контрольної комісії.

       Крім того, Андрій Козюра попросив керівництво облспоживспілки надати комісії всі документи, які регулюють відносини між ними і підприємцями, проекти реконструкції ринку тощо.

       Зрештою, він зазначив, що отримавши всі необхідні документи члени тимчасової контрольної комісії зберуться на засідання на наступному тижні, аби детальніше вивчити ситуацію.

 

       Відділ інформаційної роботи міської ради

       (777904, 777946, 724727, 720665)