У Луцькій міській раді створили відділ державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради
Депутати на сесії міської ради прийняли рішення про створення відділу державного архітектурно-будівельного контролю Луцької міської ради.
Перший заступник міського голови Тарас Яковлев пояснив, що Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень у сфері архітектурно-будівельного контролю та удосконалення містобудівного законодавства» передбачено органам місцевого самоврядування утворити та забезпечити функціонування окремого органу - відділу державного архітектурно-будівельного контролю з 1 вересня 2015 року.
Метою діяльності нового відділу є забезпечення реалізації державної політики у сфері архітектурно-будівельного контролю, дотримання замовниками, проектувальниками, підрядниками та експертними організаціями вимог законодавства у сфері містобудівної діяльності, будівельних норм, державних стандартів і правил під час виконання підготовчих та будівельних робіт, збереження та забезпечення порядку у будівельній галузі, захист комфорту та безпеки громадян, забезпечення прав населення, спрямованих на підвищення якості житлового середовища, соціально-побутового й комунального обслуговування, здійснення контролю за містобудівною діяльністю та будівництвом, організацією будівництва, ремонту та реконструкції житлових будинків та об’єктів соціально-побутового призначення.
За словами Тараса Яковлева, відділ державного архітектурно - будівельного контролю Луцької міської ради створюється шляхом збільшення загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів. Чисельність відділу становитиме сім осіб.
Депутати у своїх виступах підтримували цю ініціативу, адже саме на роботу нового відділу покладаються великі надії. А Тарас Яковлев у заключному слові сказав: “Таким чином ми зможемо впливати на забудову міста”.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)