1. Головна
  2. Оперативна інформація

Державна фіскальна служба має бути відкрита для громади і забезпечувати якісний податковий сервіс,- Богдан Шинкарчук

    Податкова реформа в України -  це шлях побудови нової системи взаємовідносин між платниками податків і державою. І тому сьогодні одним із основних напрямків роботи інспекції є створення сприятливого клімату для розвитку підприємництва, налагодження партнерських відносин із платниками податків попри всі негаразди та складну економічну ситуацію, що склалася в Україні.

   Про це під час зустрічі із студентами та педагогами Луцького технічного університету повідомив в.о. начальника Луцької ОДПІ Богдан Шинкарчук.

   «З самого початку  метою створення Центру обслуговування платників було і залишається забезпечення ефективної організації роботи з надання адміністративних послуг, здійснення інноваційних кроків у напрямі підвищення якості обслуговування громадян та бізнесу, удосконалення існуючих послуг та впровадження нових, переважно електронних сервісів. Cьогодні одним із основних напрямків роботи інспекції є створення сприятливого клімату для розвитку підприємництва, налагодження партнерських відносин із платниками податків.  Це – вимога сьогодення. Сучасна державна служба має бути відкрита для своїх платників та громадян, забезпечуючи якісний податковий сервіс», - зазначив Богдан Миколайович.

   Відтак при Луцькій ОДПІ вже більше двох років функціонує Центр обслуговування платників податків, де платники можуть отримати весь спектр адміністративних та консультаційних послуг.

   Посадовець розповів майбутнім бухгалтерам та їх викладачам про послуги, які мають можливість отримати відвідувачі Центру в кожному із залів. А також проінформував  про електронні сервіси Державної фіскальної служби України.

   Фахівці інспекції детально розповіли відвідувачам  про ключі електронного цифрового підпису, який користується значним попитом серед представників бізнесу та громадян.

   На завершення зустрічі Богдан Миколайович побажав майбутнім бухгалтерам  та їх педагогам успіхів у навчанні  і роботі, здоров’я та миру.

   Довідково:   центр обслуговування Луцької ОДПІ  відкрито 31 липня 2012 року. Він складається з трьох залів: залу видачі довідок та дозвільних документів; залу прийому звітності та вхідної кореспонденції; залу обслуговування платників податків. У ЦОПі  можна отримати 34 види адміністративних  послуг. Щомісячно центром надається  близько 2,5 тисяч таких послуг.

   Інформаційно-комунікаційний сектор Луцької ОДПІ