Директор департаменту ЦНАП Лариса Карп'як поінформувала про звернення, які надійшли в групу оперативного реагування “15-80”
Традиційно під час оперативної наради директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп'як поінформувала про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80” з 23 січня по 5 лютого 2017 року.
За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 799 телефонних звернень (в середньому 57 за добу), 301 з них, інформаційно-консультативного характеру.
Серед загальної кількості звернень домінувати дзвінки, які стосуються житлово-комунальної сфери нашого міста, а саме 203 (25%). На виконання в ЖКП-2 було передано 15 повідомлень; ЖКП-3 – 28; ЖКП-7 – 19; ЖЕК-8 ЖБК – 34; ЖКП-11 – 26; ТзОВ «М.Ж.К.» – 54. Просили лучани ліквідувати провалля на проїжджій частині на вул. Балакирева/ кінцева зупинка маршрутного автобуса №1 та на розі вулиць Львівська – Володимирська; встановити знак «зупинка маршрутного автобуса» на вул. Ківерцівській біля заводу «Мотор»; виконати благоустрій прибудинкової території на вул. Ковельській, 62-64. Численні нарікання стосувались розчистки та посипання пішохідних тротуарів і прибудинкових територій. Крім цього, на контролі залишаються звернення, щодо: налагодження системи теплопостачання по стояку в будинку на вул. Дубнівська, 79/56 – (ЖКП-7) від 05.02.2016р.; налагодження системи теплопостачання по стояку в будинку на вул. Наливайка, 10а/100 – (ЖКП-11) від 04.02.2016р.
100 дзвінків (13%) стосувались відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями так і аварійними. Про відсутність електроенергії повідомляли мешканці з таких адрес: Писаревського, 23; Богдана Хмельницького, 27; Північна, 2; Щепкіна, 8; 10; 11; 17; Надрічна, 9; Потапова, 14; Олександра Богачука, 51; Миру, 8; Алмазова, 6; Кривий Вал, 18; Володимирська, 105; Кравчука, 42а. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго».
39 звернень стосувались роботи ДКП «Луцьктепло». В зв’язку з проведенням аварійно-ремонтних робіт були зупинені бойлерні на вул. Карпенка-Карого, 11б; Федорова, 4б; Конякіна, 37 та котельні на вул. Володимирська, 1; Шевченка, 40; Ковельська, 47а; Лесі Українки, 30; Богдана Хмельницького, 53; Ранкова, 20в; 8-го Березня, 3. Це призвело до тимчасової відсутності опалення та гарячої води в помешканнях лучан. Також, було ліквідовано пориви тепломережі на вул. Ковельська, 1-3; бульвар Дружби Народів, 3; просп. Відродження, 45-45а та замінено трубопровід на вул. Конякіна, 6-8; просп. Відродження, 16а. Продовжують нарікати мешканці міста на занижені параметри теплопостачання, телефонували з таких адрес: Волі, 15/22, 23; Наливайка, 10а/3; Корольова, 9/23, 26; Захарова, 7/23; Молоді, 7/6.
30 дзвінків, які надійшли в групу «15-80» стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства було ліквідовано пориви водопроводу на вул. Ватутіна, 33, Хакімова, 4, Кафедральна, 1, Чернишевського, 114; проведено ремонтні роботи у водопровідному колодязі на вул. Красовського кут Баранова; прочищено зовнішню каналізаційну мережу на просп. Перемоги, 22, Молоді, 23, вул. Гулака-Артемовського, 1, 16, Євгена Коновальця, 8; закрито колодязь на бульварі Дружби Народів, 6. На даний час звернень на контролі немає.
Стосовно налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 17 звернень. На контролі залишається налагодження мережі зовнішнього освітлення за такими адресами: Робітнича, 2; Ковельська, 62; Арцеулова, 14; Замкова, 33; Шептицького, 29; Лесі Українки, 24; Марка Вовчка, 11; Наталії Ужвій, 6; Мечнікова, 22-24; Волі, 29.
На виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за звітний період передано 16 повідомлень, 14 з них стосувались розчистки та посипання проїжджих частин міста. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів нарікали мешканці з вул. Запорізька, 23; Іващенка, 1а.
6 дзвінків надійшло через зупинки ліфтів. Звертались мешканці з будинків на вул. Конякіна, 7/1під.; просп. Соборності, 21/2під.; Відродження, 49/2під. На даний час всі ліфти в місті працюють.
Стосовно вирішення проблеми щодо безпритульних собак надійшло 6 звернень від мешканців вул. Довженка, 29; Ранкова, 1; Ландау, 1; 3; Гордіюк, 35; просп. Соборності/ «Там-Там». які передано на виконання в КП «Ласка».
На роботу ПАТ «Волиньгаз» надійшло 4 дзвінки. В зв’язку з проведенням робіт по встановленню лічильників обліку припиняли газопостачання в будинках на вул. Кравчука, 5; Потебні, 52а.
36 дзвінків стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години, великий інтервал та порушення графіків руху, відсутність автобусів на кінцевих зупинках, відсутність навігаторів, неналежну поведінку водіїв та порушення ними правил дорожнього руху на маршрутах №№1; 3; 4; 9; 9а; 11; 12; 16; 17; 18; 19; 22; 23; 24; 26; 29; 31; 32; 33; 47. Всі ці звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. Крім того, ще 3 повідомлення були викликані через незадовільний рух тролейбусів у місті та переадресовані в Луцьке підприємство електротранспорту.
4 звернення за даний період було передано на опрацювання в департамент муніципальної поліції.
Громадяни активно беруть участь у життєдіяльності нашого міста шляхом ініціювання петицій. Так за звітний період ініційовано 12 петицій, на які триває збір підписів. Проте, три петиції вже набрали необхідну кількість голосів (“Перевізники і влада мають довести необхідність підвищення плати за проїзд у міському транспорті”, “Віднесення таксистів до першої групи платників єдиного податку”, “Заборнити підвищення вартості проїзду в маршрутних автобусах Луцька”). Варто зазначити, що питання руху транспорту та якості перевезень є найбільш актуальними. Так в 5 з 12 ініційованих петицій порушено тему транспортних перевезень. За звітний період найбільшу підтримку здобула петиція “Перевізники і влада мають довести необхідність підвищення плати за проїзд у міському транспорті”.
Ще раз наголошуємо, що не рідко підтримані та ініційовані петиції не мають шляху вирішення в межах сьогодення, однак, проводиться моніторинг та вивчення потреб лучан, та плануються подальші дії для їх задоволення.
Одним зі способів співпраці громадян та органів місцевого самоврядування є платформа «Відкрите місто». За звітний період на цю платформу надійшло 7 повідомлення. В електронних зверненнях громадяни порушували питання роботи світлофорів, прибирання тротуарів від снігу, відновлення гарячого водопостачання. Всі звернення прийнято в роботу.
Секретар міської ради Юлія Вусенко дала відповідні доручення начальнику управління транспорту за зв'язку Анатолію Миронюку та директору Луцького підприємства електротранспорту Ігорю Грицюку для оперативного вирішення питань та скарг громадян, які стосуються роботи громадського транспорту. Зокрема, вона попросила дати роз'яснення у ЗМІ щодо вже неіснуючих маршрутів. Юлія Вусенко також зазначила, що буде проведено “круглий стіл” з перевізниками щодо формування оптимальної ціни на проїзд у громадському транспорті Луцька. При цьому буде проаналізовано досвід інших міст.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)