Директор департаменту ЦНАП Лариса Карп'як поінформувала про звернення, які надійшли в групу оперативного реагування “15-80”
Традиційно під час оперативної наради директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп'як поінформувала про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15-80” з 6 по 12 лютого 2017 року.
За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло близько 500 телефонних звернень.
Серед загальної кількості звернень домінували дзвінки, які стосуються житлово-комунальної сфери нашого міста, а саме 104 (23%). На виконання в ЖКП-2 було передано 4 повідомлення; ЖКП-3 – 20; ЖКП-7 – 5; ЖЕК-8 ЖБК – 16; ЖКП-11 – 16; ТзОВ «М.Ж.К.» – 25. Просили лучани збити брили льоду з дахів будинків на пр. Волі, 4, 6; вул. Лесі Українки, 40, 42; повідомляли про відкритий колодязь на пішохідному тротуарі біля будинку на пр. Волі, 10 (власника встановити не вдалося). Численні нарікання стосувались розчистки та посипання пішохідних тротуарів і прибудинкових територій. Крім цього, на контролі залишаються звернення, щодо: затоплення квартири в будинку на пр. Відродження, 26б/57 – (ЖКП-7) від 11.02.2017р.; налагодження системи теплопостачання в будинку на вул. Кравчука, 7/4; 9 – (ЖЕК-8 ЖБК) від 07.02.2017р.; відсутності холодної води по стояку ванної кімнати в будинку на вул. Конякіна, 11а/32 – (ЖКП-11) від 10.02.2017р.; затоплення квартири та сходової клітки в будинку на пр. Молоді, 6/13 – (ТзОВ «М.Ж.К.») від 08.02.2017р.; налагодження системи гарячого водопостачання по стояку в будинку на вул. Кравчука, 34а/44 – (ТзОВ «М.Ж.К.») від 11.02.2017р.
49 дзвінків (11%) стосувались роботи ДКП «Луцьктепло». Така кількість звернень була зумовлена поривом на тепломережі, внаслідок якого без опалення дві доби залишались мешканці будинку на пр. Волі, 14. В зв’язку з цим, зупиняли котельню на пр. Волі, 10, що призвело до тимчасової відсутності опалення в будинках на пр. Волі, 10; 12; вул. Лугова, 2. Продовжують нарікати мешканці міста на занижені параметри теплопостачання (вул. Гордіюк, 8/17) та гарячої води (бульв. Дружби Народів, 8а/65; пр. Соборності, 32/122, 131; вул. В’ячеслава Чорновола, 6/32).
На виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за звітний період передано 39 повідомлень. 35 з них стосувались чистки та посипання проїжджих частин міста. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів повідомляли мешканці з вул. Волошина, 5. На всі звернення було оперативно відреаговано.
35 звернень стосувались відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями, так і аварійними. Про відсутність електроенергії повідомляли мешканці з таких адрес: вул. Баженова, 1; вул. Шевченка, 41; вул. Офіцерська, 7; вул. Рівненська, 3; вул. Олекси Алмазова, 6, 13; вул. Островського, 27; вул. Володимирська, 76; пр. Відродження, 7. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго». Мешканці з вулиць Заповітна, 10а та Чайковського, 2 повідомляли про низьку напругу в помешканнях, вирішення цього питання залишається на контролі.
Стосовно налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 8 дзвінків. За даний період було відновлено освітлення вулиць: В’ячеслава Чорновола, 2, 2а, 2б, 2в; Караїмська; Петрусенка; Базарна; Наталії Ужвій, 6. На контролі залишається налагодження мережі зовнішнього освітлення за такими адресами: Олексія Шума, 10-17; Градний Узвіз; Глушець, 39; Дружби Народів, 9; Волі, 11. Також, просили лучани перевірити роботу світлофорного об’єкта на просп. Соборності, 37а.
8 звернень, які надійшли в групу «15-80» стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства було ліквідовано порив водопроводу на вул. Потебні, 37 та проведено заміну водопровідної мережі на вул. Софії Ковалевської, 23. На даний час звернень на контролі немає.
6 дзвінків надійшло через зупинки ліфтів. Звертались мешканці з будинків на вул. Архітектора Метельницького, 4/2під.; Кравчука, 28/2під.; пр. Соборності, 4/1під.; 13б/2під. З 10 лютого на капітальний ремонт зупинено ліфти в будинку на вул. Арцеулова, 5.
Стосовно вирішення проблеми щодо безпритульних собак надійшло 2 звернення від мешканців вул. Купріна, 5 та Новочерчицька, 29/ЗОШ №13, які передано на виконання в КП «Ласка».
13 дзвінків стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години, великий інтервал та порушення графіків руху.
Варто відмітити, що протягом тижня 15 дзвінків надійшло від мешканців будинків, в яких створені ОСББ. Вони стосувались розчищення снігу, відсутності холодної та гарячої води, налагодження системи теплопостачання, затоплення житлових приміщень, телефонували з таких адрес: пр. Волі, 10; вул. Дубнівська, 12; вул. Рівненська, 111; вул. Винниченка, 4; пр. Соборності, 28; 32; вул. Конякіна, 8; 9а; вул. Ковельська, 18; вул. Кравчука, 22. Якщо ЖКП своєчасно реагують на звернення громадян, то головам ОСББ не завжди вдається вчасно зреагувати на проблеми, що виникають в будинках.
За звітний період ініційовано 7 петицій, на які триває збір підписів. Петиція про підтримку департаменту муніципальної поліції вже здобула більше 50%. Питання руху транспорту, як завжди, залишається актуальним у місті. Триває збір підписів на петицію про введення додаткового маршруту по вул. Конякіна зі сторони Автовокзалу.
Не рідко підтримані та ініційовані петиції не мають шляху вирішення в межах сьогодення, однак, проводиться моніторинг та вивчення потреб лучан та плануються подальші дії для їх задоволення.
За звітний період на платформу «Відкрите місто» надійшло 4 повідомлення. В електронних зверненнях громадяни порушували питання роботи світлофорів, прибирання тротуарів від снігу, відновлення маршруту №32. Всі звернення взято до роботи.
Перший заступник міського голови Тарас Яковлев дав відповідні доручення відновити благогоустрій, зумовлений поривом тепломережі, на пр. Волі, 14. Він акцентував на важливості оперативного відновлення асфальтного покриття територій, де відбувалися ремонти теплотрас.
Секретар міської ради Юлія Вусенко подякувала усім хто брав участь в чистці міських доріг, тротуарів, інших територій від снігу. У місті випала велика кількість опадів, до прибирання була залучена снігоприбиральна техніка житлово-комунальних підприємств, ЛСКАП “Луцькспецкомунтранс”, техніку приватних підприємств. Велику допомогу надала муніципальна поліція. «І хоча опади були аномальні, результат маємо хороший», - акцентувала секретар міської ради. Юлія Вусенко доручила працівникам житлово-комунальних господарств й надалі активно чистити від снігу тротуари, особливо доріжки до дитячих садків, навчальних та медичних закладів.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)