1. Головна
  2. Оперативна інформація

Казначейство активно впроваджує дистанційне обслуговування розпорядників коштів

   На оперативній нараді про впровадження дистанційного обслуговування розпорядників коштів доповідав начальник управління Державної казначейської Служби України у м. Луцьку Анатолій Марчук.

   Він повідомив, що органами Державної казначейської Служби України проводиться активна робота щодо процесу підключення до системи дистанційного обслуговування клієнтів через ПТК “Клієнт Казначейства - Казначейство”.

   Станом на 4 вересня 2015 року укладено із клієнтами 3761 договір на дистанційне розрахункове обслуговування з використанням програмно-технічного комплексу “Клієнт Казначейства - Казначейство”. З них 923 клієнтів, які фінансуються з державного бюджету, 2764 клієнтів з місцевого бюджету та 74 клієнтів з інших фондів.

   У місті укладено два договори з розпорядниками коштів міського бюджету, на даний час проводиться генерація ключів електронного цифрового підпису. “Виходячи з вищесказаного, пропоную активізувати роботу розпорядників коштів для підключення до системи “Клієнт Казначейства - Казначейство”,- сказав Анатолій Марчук.

   Доповідач акцентував на ключових моментах впровадження дистанційного обслуговування розпорядників коштів. За його словами, це дозволить забезпечити повний цикл обслуговування розпорядників бюджетних коштів всіх рівнів, оптимізувати витрати на підтримку процесу обслуговування розпорядників бюджетних коштів всіх рівнів, прискорити обробку інформації, скоротити час на казначейське обслуговування бюджетів, покращить відмовостійкість інформаційного середовища Державної казначейської служби, клієнти отримають можливість в режимі реального часу відстежувати стан рахунків, досягається значний економічний ефект завдяки суттєвій економії часу, зменшенню витрат на розхідні матеріали для друку та транспортування.

   Міський голова Микола Романюк доручив заступнику міського голови, керуючому справами виконкому Юрію Вербичу протягом місяця підключити до дистанційного обслуговування усіх розпорядників коштів міського бюджету, хто обслуговується у казначействі. Це дозволить значно оперативніше працювати. “Управління Державної казначейської Служби України у м. Луцьку працює добре, проте це нагода вдосконалювати роботу”, - сказав Микола Романюк. Він також акцентував на тому, що більше уваги потрібно приділяти прозорості роботи, зокрема, електронним торгам.

 

 

 

Відділ інформаційної роботи міської ради

(777904, 777946, 724727, 720665)