Лучани продовжують скаржитися на рух громадського транспорту
Заступник начальника відділу звернень громадян Сергій Назарук поінформував про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 26 березня по 09 квітня .
За вказаний період на адресу міської ради надійшло 664 телефонних звернень.
За його словами, значна частина від загальної кількості звернень була скерована до надавача послуг ДКП «Луцьктепло» - 84 телефонних дзвінки, 40 з яких – це нарікання щодо неналежної подачі гарячої води в будинках на вулицях Вавілова, Світлій, Конякіна, просп. Молоді, Відродження та Соборності.
2 квітня виник порив на тепломережі біля дошкільного навчального закладу № 5 по вулиці Даргомижського, 5, було перекрито гарячу воду на будинок. 23 звернення надійшло щодо занижених параметрів опалення в квартирах по окремо взятих стояках системи опалення.
Крім того, 26 березня було зупинено Гнідавську насосну станцію для проведення аварійно-ремонтних робіт по заміні засувки на підключенні до гуртожитку по бульвару Дружби Народів, 4, внаслідок чого без водопостачання залишились жителі цілого мікрорайону. Стосовно заторів на зовнішніх каналізаційних мережах поступило - 4 повідомлення з вулиць Профспілкова, 11; Корольова, 5; Писаревського, 4; просп. Молоді, 11. Також окремі звернення стосувались відкритих каналізаційних колодязів (вул. Кравчука, 42а) та виконання робіт з благоустрою після зняття водорозбірної колонки на вулиці Гірній, 20. На всі телефонні повідомлення забезпечено оперативне реагування.
18 звернень було скеровано на адресу ПАТ «Волиньобленерго» щодо відключення та налагодження електропостачання в житлових будинках, зокрема телефонували жителі з просп. Молоді, 10; вул. Черняховського, 21; Привокзальної, 4; Сосюри; Ківерцівської. Працівниками підприємства було забезпечено виконання всіх заявок.
Актуальним залишається питання зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій. Так, зокрема за звітний період надійшло 27 дзвінків з таких адрес, як Клима Савура, 6; 40; Кравчука, 9; Коперника, 66; 77; Холмська, 15; Липинського, 1; 5; Дружби Народів, 5. Мешканці вулиці Смірнова, 4 звернулись з проханням кронувати верхівки дерев, які доросли до ліній електропередач. Окремі звернення ще перебувають на контролі.
За звітний період на адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» передано 20 повідомлень щодо несвоєчасного вивозу твердих побутових відходів та засмічення біля контейнерів після їх забирання.
Сергій Назарук зазначив, що знову ж таки за два тижні з проханнями про відлов безпритульних собак звернулося 27 жителів з вул. Загородньої, 4; Конякіна, 9 б; Федорова, 4; 8; Огієнка, 1; Привокзальної, 7; Мамсурова 9 а; Стефаника, 1; просп. Соборності, 5; 16; 25 б; 37 б; 42; Київського майдану, 3.
145 телефонних дзвінків стосувалася діяльності департаменту житлово-комунального господарства та ЖКП міста, із них 16 повідомлень надійшло з проханням виконати ремонтні роботи дорожнього покриття вулиць та дворових територій.
Мешканці будинку на вул. Данила Галицького, 20 повідомили про руйнування фасаду будівлі, а мешканці будинку на вул. Гулака-Артемовського, 1 та Мазепи, 14 звернулися з проханням знести старі дерева, що знаходяться в аварійному стані. Жителі вулиці Лютеранської, 8; 9 звернулись з проханням вирішити питання захаращення вулиці будівельними відходами та антисанітарію на річці Стир.
Актуальними залишалися звернення лучан про пошкодження стін будинків під час проведення Інтернету.
16 повідомлень стосувались руху громадського транспорту. Зокрема, люди скаржились на великий інтервал руху маршрутних автобусів, відсутність рейсів, неналежне спілкування водіїв, відмову перевозити пасажирів пільгових категорій (скарги надійшли на маршрути № 1; 4, 9, 9а; 18; 25; 30; 32). Всі ці звернення передані на реагування в управління транспорту та зв’язку.
З настанням весни та прибирання прибудинкових територій знову актуальними лишаються звернення щодо задимлення повітря внаслідок спалювання відходів на присадибних ділянках та сухостоїв біля річки Стир, телефонували мешканці вул. Ветеранів, 7; Клима Савура, 18; Бенделіані, 3а; Сосюри, 23; Наливайка, 10; Гірної, 2. За інформацією відділу муніципальної дружини за звітний період було складено 4 протоколи про адміністративні правопорушення по фактах спалювання та 9 протоколів за порушення правил благоустрою м. Луцька.
Микола Романюк зауважив, що громадяни й надалі продовжують скаржитися на рух громадського транспорту міста. Він зауважив, що так буде доти, доки не впровадять систему GPS-навігації. Міський голова наголосив, що перевізники роблять усе, аби ця система не запрацювала. Він нагадав, що за результатами конкурсу проведеного ще у 2010 році переможцем було визнано підприємство «Візор», яке мало розробити програмне забезпечення, технічні пристрої та забезпечити диспетчеризацію. «Півроку ми наголошуємо, що підприємці можуть закуповувати обладнання у будь-кого, аби лише воно було сумісне з програмним забезпеченням підприємства «Візор», – наголосив Микола Романюк. Проте, й нині, за його словами, перевізники продовжують шукати шляхи, щоб не виконувати рішення міської ради. Микола Романюк зауважив, що система GPS-навігації буде впроваджена обов’язково, а з тими перевізниками, які цього не зроблять буде розірвано договори. Міський голова наголосив, що це все робиться для лучан.
Також Микола Романюк зауважив, що жителі міста скаржаться на працівників інтернет-компаній, які, прокладаючи кабелі, пошкоджують покрівлі будинків та стіни у під’їздах. Він дав вказівку своєму заступнику Ларисі Соколовській зібрати нараду за участю керівників ЖКП та інтернет-провайдерів і спільно обговорити напрямки співпраці.
Міський голова звернув увагу й на виконавську дисципліну. Він зауважив, що керівники окремих структурних підрозділів міської ради невчасно чи не в повній мірі виконують доручення та вказівки дані їм.
Також міський голова звернув увагу присутніх, що наближається велике релігійне свято – Великдень. Тому він закликав, щоб усі служби спрацювали якісно та забезпечили гарне свято для лучан та гостей міста.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 720665)