1. Головна
  2. Оперативна інформація

Луцьк зацікавив національних туроператорів!

   Протягом двох днів 24 та 25 квітня 2015 року 17 представників національних туроператорів перебуватимуть із візитом у Луцьку, аби ознайомитись із туристичним потенціалом нашого міста. Основна мета заходу – продемонструвати можливості Луцька як туристичного напрямку, зокрема, відкрити архітектурну та культурну спадщину міста, а також можливості туристичної інфраструктури для прийому туристів.

    Як показала остання Міжнародна туристична виставка «UITT — Подорожі та туризм», на якій вже вкотре було представлено туристичний Луцьк, в Україні зростає попит на внутрішній туризм. Особливу зацікавленість у національних туроператорів викликало наше місто, яке для них є новим, цікавим та незвіданим.

   Завдяки поступовому розвитку міської туристичної галузі про Луцьк дізнається все більше потенційних туристів з України та закордону. Проте, для забезпечення надходження до нашого міста організованих туристичних груп необхідно співпрацювати із туристичними операторами напряму.

   З метою організації такої співпраці управління туризму та промоції міста Луцької міської ради спільно з Громадською спілкою «Туристичний альянс Луцька» вперше проводять у нашому місті інформаційний тур для представників сімнадцяти національних туроператорів, які планують туристичні маршрути до Луцька.

   В рамках туру заплановано низку заходів, покликаних показати можливості Луцька як перспективного туристичного напрямку, зокрема, відкрити архітектурну та культурну спадщину міста, а також продемонструвати його інфраструктурні можливості для прийому туристів.

   Після ознайомлення із туристичним потенціалом «серця Волині» - Луцьком, 26 квітня учасники інформаційного туру зможуть відвідати й інші туристичні місця Волинської області, зокрема, місто Володимир-Волинський та Зимненський монастир, а також Шацькі Озера (Світязь, Пісочне та інші).

    Довідка: інфотур, рекламний тур, Fam trip — це тур для працівників турфірм для ознайомлення з готельно-ресторанною базою та туристичними продуктами дестинації.

 

   Управління туризму та промоції міста (777946)