Луцький ЦНАП – один з найкращих в Україні
Уже протягом року у Луцьку функціонує Центр надання адміністративних послуг. Тож відвідувачі установи змогли оцінити переваги цієї структури, отримуючи адміністративні послуги у системі «єдиного вікна».
Під час сьогоднішнього засідання виконавчого комітету директор департаменту ЦНАП Лариса Карп’як інформувала про його роботу у першому півріччі цього року. «97, 8 % громадян задоволені якістю надання адмінпослуг», - констатувала вона. Це й зрозуміло, адже у одному місці, у зручний час люди можуть якісно та оперативно отримати консультацію чи адміністративну послугу, що їм необхідна. Такі результати отримали з відгуків самих відвідувачів, що вони залишають у спеціальних скриньках після отримання послуги.
«ЦНАП має 49 прийомних годин, 6 днів на тиждень, двічі на тиждень - до 20:00. Задоволені лучани й тим, що всі звернення на ім’я міського голови, його заступників також приймаються тут», - поінформувала вона.
Для зручності у ЦНАП встановлена та діє система електронного керування чергою. Встановлено 2 термінали електронної черги. Вся необхідна інформація про перелік послуг, що надаються, розміщена на інформаційних стендах та у кіосках, терміналах. Для зручності громадян у приміщенні ЦНАП надаються також супутні послуги (продаж канцтоварів, копіювання, ламінування, банківські послуги), а також є дитяча кімната, кулер з питною водою, кавомат тощо. Все приміщення ЦНАП охоплено мережею Інтернет за технологією WI-FI. До слова, протягом дня до структури звертається близько 400 відвідувачів. Протягом січня-червня цього року до Центру надання адміністративних послуг у місті Луцьку звернулося 50946 суб’єктів звернень.
Директор департаменту розповіла, що зараз у Центрі надається 267 послуг, з них 168 послуг виконавчих органів міської ради, 51 дозвільна процедура, 10 послуг структурних підрозділів облдержадміністрації та 38 послуг територіальних органів центральних органів виконавчої влади. «Цей перелік буде розширено на 52 позиції», - додала вона.
На її думку, у роботі Центру є й питання, що потребують врегулювання. Зокрема, це – законодавча база в системі надання адміністративних послуг, відсутність єдиного реєстру адміністративних послуг в Україні, незаконне звернення в електронному режимі тощо. Також Лариса Карп’як окреслила напрями роботи Центру.
Луцький міський голова Микола Романюк зауважив, що надання адміністративних послуг через ЦНАП – ще один крок у процесі децентралізації влади. «Це все робиться для людей», - наголосив він.
Також зазначив, що закритий доступ до окремих структурних підрозділів у ЦНАП – це створення умов для унеможливлення корупційних діянь. «З корупцією не треба боротися, необхідно створювати такі умови, аби її не було», - переконаний він.
Ще одним кроком у цьому напрямку є відео- та аудіозапис прийому відвідувачів у ЦНАП.
Заступник міського голови, керуючий справами виконкому Юрій Вербич зазначив, що ЦНАП у Луцьку – один з найкращих в Україні. «Наш досвід переймають», - зауважив він та відзначив ефективну роботу директора департаменту ЦНАП Лариси Карп'як.
Микола Романюк висловив вдячність заступникам міського голови, керівникам та спеціалістам виконавчих органів за розуміння та залагоджену роботу. «Завдяки спільним зусиллям ми досягли такого результату», - зазначив він й додав, що головне завдання міської влади – задоволення потреб територіальної громади міста.
Відділ інформаційної роботи міської ради (777904, 77946, 724727, 720665)