1. Головна
  2. Оперативна інформація

Луцький ЦНАП: втілення новаторського принципу організаційної єдності, підвищення якості обслуговування громадян та спрощення дозвільних процедур

Луцький ЦНАП:  втілення новаторського принципу організаційної єдності, підвищення якості обслуговування громадян та спрощення дозвільних процедур

    Орієнтований на громадян режим роботи ЦНАП нині передбачає 49 прийомних годин, 6 днів на тиждень, двічі на тиждень – до 20:00. Станом на 1 лютого 2016 року Центр надає 311 послуг, з них - 180 послуг виконавчих органів міської ради, 29 послуг структурних підрозділів облдержадміністрації та 111 послуг 18-ти територіальних органів центральних органів виконавчої влади. На всі адміністративні послуги для зручності громадян розроблено інформаційні картки, які розміщені на стендах ЦНАП і на сайті міської ради та Центру. Сьогодні у ЦНАП міста Луцька можна отримати послуги у сфері земельних відносин, будівництва, архітектури, підприємництва, реклами, опікунства, соціального захисту, здійснення правочинів із нерухомим майном, зареєструвати бізнес, виготовити паспорт громадянина України, вклеїти фото в паспорт, здійснити реєстрацію місця проживання, виготовити паспорт громадянина України для виїзду за кордон, тощо.

    На сьогодні, за даними електронної черги, щоденно ЦНАП відвідує в середньому від 700 до 900 відвідувачів.

    Протягом 2015 року до ЦНАП звернулось 211 769 суб’єктів звернень, прийнято 10 5048 вхідних пакетів документів, надано 3 811 консультацій працівниками департаменту ЦНАП, видано 102 910 результатів адміністративних послуг. При цьому, 86 відсотків (або 93558 послуг) від загальної чисельності наданих послуг, складали послуги територіальних органів центральних органів виконавчої влади. Луцька міська рада відпрацьовувала оптимальні шляхи взаємодії з територіальними органами центральних органів виконавчої влади, зокрема з Державною міграційною та Державною реєстраційною службами щодо надання адміністративних послуг, були укладені меморандуми про співпрацю. Відповідно, через ЦНАП міста Луцька було забезпечено надання послуг Реєстраційної служби, Міграційної служби, Держгеокадастру, Держархбудінспекції, Держгірпромнагляду.

   Завдячуючи злагодженій роботі адміністраторів ЦНАП та суб’єктів надання адміністративних послуг, надходження до бюджету Луцька від надання послуг у 2015 році становило майже 19 млн грн.

   У вересні 2015 року в рамках реалізації проекту «Покращення надання адміністративних послуг населенню транскордонних регіонів шляхом створення мережі центрів надання адміністративних послуг та розвитку співпраці Луцького Центру надання адміністративних послуг, Івано-Франківського Центру надання адміністративних послуг та Люблінського Бюро обслуговування мешканців» за фінансової підтримки Європейського Союзу відкрито інформаційно-консультаційний пункт для іноземців у ЦНАП м. Луцька.

   З червня 2015 року введено новий сервіс замовлення адміністративних послуг в режимі он-лайн за технологією Bank-ID: 11 послуг сьогодні можна замовити та отримати за посередництвом Інтернет ресурсу.

   Протягом 2015 року відділом звернень громадян департаменту Центр надання адміністративних послуг у м. Луцьку зареєстровано 6 196 звернень. За звітний період на особистому прийомі міського голови, його заступників побувало 507 мешканців міста. Варто зазначити, що 20 відсотків порушених заявниками питань, вирішуються безпосередньо під час особистого прийому.

   З метою оперативного вирішення повсякденних проблем лучан у міській раді функціонує цілодобова група оперативного реагування «15-80». У 2015 році прийнято до роботи та забезпечено відповідне реагування на 26 225 телефонних звернень. Найбільше питань у телефонних зверненнях порушено щодо забезпечення безперебійної життєдіяльної міста (електропостачання, тепло- та водопостачання житлових будинків і квартир).

   Міською радою запроваджена система електронних петицій. За допомогою даної програми забезпечується реалізація права громадян ініціювати пропозиції щодо поліпшення життя нашого міста. Таким чином, з жовтня 2015 року на сайті Луцької міської ради опубліковано 127 петицій.

   Підтриманих - 13. На 114 інших, які не отримали підтримки серед населення, було дано відповіді громадянам – заявникам.

    Завдяки небайдужості лучан, значну увагу приділено функціонуванню громадського транспорту в місті. На разі вивчається можливість залучення грантових коштів для запровадження у місті Луцьку єдиного електронного квитка для проїзду в громадському транспорті. За бажанням мешканців на Театральному майдані створено вільну зону WI-FI. Не всі ініційовані та підтримані петиції є можливість запровадити негайно, оскільки частина з них потребує значних коштів. Однак, всі підтримані пропозиції викладені в петиціях залишаються на постійному контролі у Луцькій міській раді.

  Протягом 2015 року ЦНАП Луцька додав ще кілька досягнень: створено окремий портал адміністративних послуг ЦНАП, що дозволяє більш повно надавати суб’єктам звернень інформацію та сприяє підвищенню поінформованості замовників, а також економить робочий час посадовців, запроваджено онлайн–консультації для відвідувачів за допомогою Skype-зв’язку, де кожен охочий може задати запитання адміністратору чи державному адміністратору і йому, без відвідування Центру, буде надана фахова консультація, яка є важливою складовою для отримання адміністративних чи дозвільних послуг. Крім цього, запроваджено sms-інформування суб’єктів звернень про результат розгляду справи та забезпечено видачу закордонних біометричних паспортів через ЦНАП.

 

 

   Відділ інформаційної роботи міської ради

   (777904, 777946, 724727, 720665)