Луцьким підприємцям пропонують долучитися до мистецького проекту “Вулиця різдвяних янголів”
Сьогодні відбулася робоча нарада керівників структурних підрозділів міської ради та підприємців, які працюють у центрі міста Луцька стосовно благоустрою центральної частини міста та підготовки до різдвяно-новорічних свят. Участь у нараді взяв заступник міського голови Олександр Рачков.
Розпочинаючи обговорення, Олександр Рачков зазначив, що мета зустрічі- поспілкуватися із підприємцями, які здійснюють свою діяльність на вулиці Лесі Українки. Ми хочемо презентувати вам проект “Вулиця різдвяних янголів”,тому просимо долучитися до проекту, зробивши на період різдвяних свят вулицю Лесі Українки більш інтерактивною та вкласти свою частину у створення святкової атмосфери у Луцьку.
Детальніше про реалізацію проекту “Вулиця різдвяних янголів” присутніх поінформувала директор департаменту культури Тетяна Гнатів. “Прикрашати центральні вулиці міст напередодні різдвяних свят - це практика багатьох міст України та Європи, де влада і соціально відповідальний бізнес спільно реалізовують проекти, які мають величезний успіх. У багатьох європейських містах є пішохідні туристичні вулиці. У Луцьку - це вулиця Лесі Українки, яку плануємо прикрасити унікальними арт-об’єктами у вигляді різдвяних янголів. Проект передбачає концептуальне оформлення закладів, які розташовані на вулиці Лесі Українки. Окрім різдвяних янголів, починаючи від Дня Святого Миколая вулицю прикрашатимуть творчі колективи, артисти, волонтери, зазвучить новорічно-різдвяна музика”, - розповіла вона.
Підприємцям було презентовано різдвяні інсталяції арт-об’єктів різної конфігурації, які пропонують розмістити вздовж пішохідної зони вулиці Лесі Українки.
Із проханням долучитися до створення святкової атмосфери на центральній вулиці міста Луцька до підприємців звернулася й начальник управління розвитку підприємництва і реклами Наталія Рибай. Вона наголосила, що концептуальне святкове оформлення закладів, розташованих на центральній пішохідній вулиці міста не лише привабить туристів, а й допоможе підприємцям збільшити обсяг продажів у період новорічно-різдвяних свят.
Під час наради підприємці висловлювали свої пропозиції щодо участі у проекті, вибору арт-об’єктів та розміщення їх на території закладів торгівлі.
Насамкінець до присутніх звернувся директор КП “Луцькреклама” Олександр Ковальський. Він повідомив, що завдяки впровадженню концепції розміщення зовнішньої реклами, яка діє у місті Луцьку півтора року, та відповідальним підприємцям, вулиця Лесі Українки набула значного кращого вигляду.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)