1. Головна
  2. Оперативна інформація

Майбутні працівники ЦНАП навчаються психологічним аспектам роботи з замовниками муніципальних послуг

Майбутні працівники ЦНАП навчаються психологічним аспектам роботи з замовниками муніципальних послуг

       Як спілкуватися із невдоволеними замовниками? З чого починати телефонну розмову? Як знайти порозуміння у конфліктній ситуації? Ці та інші питання розглядалися  у Луцькій міській раді під час тренінгу «Психологічні аспекти роботи з замовниками муніципальних послуг». Учасниками заходу стали 16 працівників виконавчих органів міської ради, які прийматимуть документи і надаватимуть консультації громадянам у Центрі надання адміністративних послуг.

       Начальник відділу звернень громадян Лариса Карп’як зазначила, що «сьогоднішній тренінг дуже важливий, адже ознайомлення з соціально-психологічними особливостями безпосереднього спілкування в системі «замовник-виконавець» є надзвичайно важливим у нашій майбутній повсякденній роботі».

       Тренер заходу, психотерапевт Антоній Мельник, наголосив: «Сьогодні весь світ удосконалюється і навчається за допомогою тренінгів. Наша мета – це підвищення кваліфікації і обмін досвідом».

       Під час тренінгу майбутні працівники ЦНАПу проходили тест на діагностику професійної спрямованості, ознайомлювалися із психологічними типами особистостей, із роботою з моделями споживачів/відвідувачів та їхніми запитами, вивчали стратегії поведінки та шляхи вирішення конфліктних ситуацій, розглядали принципи телефонного спілкування.

       Крім того, учасники тренінгу брали участь у практичних заняттях та рольових іграх з питань ділової етики, психології і взаємовідносин зі споживачами/відвідувачами. Зокрема, одним із завдань було змоделювати ситуацію із конфліктним клієнтом та спробувати знайти порозуміння із замовником.

       Спеціаліст І категорії відділу у справах сім’ї та молоді Марія Макарова розповіла, що дуже зацікавлена у проведенні такого семінару-тренінгу: «Наш відділ безпосередньо працює з громадянами, тому нам дуже важливо знати соціально-психологічні аспекти спілкування з людьми, особливо з так званими «важкими» клієнтами. До нас звертаються й багатодітні сім’ї, які потребують особливого підходу. Тому для мене тренінг надзвичайно цікавий і корисний».

 

       Довідково.

       Метою проекту «Впровадження Центру муніципальних послуг у Луцьку як інноваційного механізму обслуговування», що здійснюється ВОГО «Фонд місцевого розвитку» за підтримки Програми Посилення впливу громадянського суспільства Міжнародного фонду “Відродження”, є вдосконалення процесу надання муніципальних послуг мешканцям Луцька шляхом створення і організації роботи Центру надання адміністративних послуг.