Міський голова Микола Романюк: «Орендна оплата за землю – один з основних доходів міського бюджету»
Про стан реєстрації (перереєстрації) договорів оренди землі у місті Луцьку під час оперативної наради інформував Сергій Книш - начальник реєстраційної служби Луцького міського управління юстиції.
Зокрема, він повідомив, що станом на 01.10.2013 року у Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно державними реєстраторами Реєстраційної служби Луцького міського управління юстиції зареєстровано 5 354 заяви.
За його словами, терміни реєстрації прав власності на нерухоме майно скоротилися до 14 робочих днів, з січня 2014 року планується їх скорочення до п’яти робочих.
З серпня 2013 року державний реєстратор працює у Центрі надання адміністративних послуг (ЦНАП) за адресою: м.Луцьк, вул. Лесі Українки, 35. Протягом тижня до обіду там приймають заяви щодо реєстрації новосформованих земельних ділянок, договорів оренди та свідоцтв, виданих відділом житлово-комунального фонду департаменту житлово-комунального господарства Луцької міської ради.
Міський голова Микола Романюк зауважив, що останнім часом робота реєстраційної служби у нашому місті покращилася. «Працюйте й надалі на благо лучан», - зазначив він.
Також наголосив, що у Луцьку повинен бути порядок у земельних питаннях, адже орендна оплата за землю – один з основних доходів міського бюджету й додав, що люди повинні знати, що вона – обов’язкова.
Микола Романюк звернувся до керівників профільних структурних підрозділів, аби ті напрацювали певну форму роботи – щомісяця аналізувати та вирішувати найпроблемніші питання. «Якщо є порушення – надавати документи у відповідні органи», - резюмував міський голова.
Довідково: Реєстрація оренди землі коштує 171 гривню (51 гривня - державне мито, 120 гривень - витяг); Реєстрація нерухомого майна - 239 гривень (119 гривень - державне мито, 120 гривень - витяг).
Згідно з підсумками та аналізом роботи реєстраційних служб, Укрдержреєстр зазначив, що Волинська область тривалий час займає одне із перших місць в Україні по задоволених заявах. Це свідчить про те, що ніхто не кладе документи у велику скриню - їх оперативно опрацьовують та повергають заявникам з відповідним рішенням.
Відділ інформаційної роботи міської ради (777904, 777946, 724727, 720665)