Міський голова на оперативній нараді акцентував на важливості дотримання норм при ремонті міжпанельних швів та утепленні будинків
На оперативній нараді директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як поінформувала присутніх про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 9 по 22 червня 2015 року.
Лариса Карп’як повідомила, що за звітний період на адресу міської ради надійшло 944 телефонних звернень, (в середньому 67 за добу), 336 з них - інформаційно-консультативного характеру.
Домінували серед загальної чисельності звернення лучан на відсутність гарячого водопостачання в помешканнях. З цього приводу надійшло 160 дзвінків, це - 18%. Працівниками ДКП «Луцьктепло» за звітний період було ліквідовано ряд поривів, проведено благоустрій після виконання ремонтних робіт. На контролі залишається наведення благоустрою на пішохідному тротуарі на розі вулиць Шопена – Коперника.
Ще 159 звернень (18%) стосувались відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах, які були викликані, як плановими відключеннями, так і аварійними. Про відсутність електроенергії повідомляли мешканці з таких адрес: вул. Дубнівська, 63, 65; С.Ковалевської, 23а, 28, 52; Декабристів, 27; Мазепи, 10; Відродження, 9, 20; Соборності, 14, 32а; Кравчука, 15; Арцеулова, 10; Селищна, 10б; Вахтангова, 16. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго».
Значно зменшилась кількість нарікань лучан на роботу житлово-комунальної сфери міста, а саме 138 дзвінків (15 %). На адресу ЖКП-2 було передано 13 звернень; ЖКП-3 – 34; ЖКП-7 – 14; ЖЕК-8 ЖБК – 14; ЖКП-11 – 6; ТзОВ «М.Ж.К.» – 15.
39 дзвінків, які надійшли в групу оперативного реагування «15-80», стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». Працівники підприємства ліквідували пориви на водопровідній мережі на вул. Ковпака, 17-19, Тарасова кут Педагогічна, Шопена кут Огієнка, Відродження, 26а, Київський майдан, 11, Загородня, 4; прочистили зовнішні каналізаційні мережі на вул. Кондзелевича, 26, Кооперативна, 1-3, Даньшина, 52; закрили колодязі на вул.Ветеранів (маг. «Кишеня»), Гнідавська, 66а, Сагайдачного, 6.
Щодо налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій отримали 24 дзвінки. За даний період було відновлено освітлення на вулицях: Ш.Руставелі, 9; Степова, 107; Привокзальна, 15; Наливайка, 10а; В.-Інтернаціоналістів, 4; Московська, 50в; Даньшина,2; Львівська, 63; Трутовського кут Баранова. На контролі залишаються такі адреси: Садова, 3; Соборності, 13б, 24; С.Ковалевської, 25; Іващенка, 44.
За словами доповідачки, на адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» було передано 18 звернень. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та необхідність прибирання біля контейнерів повідомляли мешканці з адрес: Струтинської, 13; Володимирська, 99; пр. Перемоги.
11 телефонних дзвінків надійшли через зупинки ліфтів.
Збільшилась кількість звернень щодо відлову безпритульних собак у місті. За два тижні надійшло 18 дзвінків. Телефонували жителі з вул.Прасолів, 17; Бенделіані, 3а; Федорова, 2а; Конякіна, 10а; Др.Народів, 7; 8 Березня, 6. Усі звернення передані на виконання в КП «Ласка».
Щодо руху міського пасажирського транспорту отримано 24 дзвінки. Нарікали пасажири на великий інтервал руху маршрутних автобусів і тролейбусів, відсутність рейсів та неналежну поведінку водіїв. Скарги надійшли на маршрутки № 1; 2; 3; 9; 10; 11; 18; 26; 32 та тролейбуси №№ 4; 12; 15а. Всі звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку.
На інтерактивну платформу «Відкрите місто» надійшло 44 повідомлення, що стосувались діяльності департаменту житлово-комунального господарства та КП «Луцьке електротехнічне підприємство – Луцьксвітло», всі з них прийняті в роботу.
За звітний період на адресу міського голови надійшло ряд подяк за проведення ремонту прибудинкових територій на вул. Арцеулова, 3-7, пр.Молоді, 23, тротуарів на пр.Відродження та Соборності. Жителі вул. Шкільної подякували за оперативне прочищення зливової каналізації.
Міський голова Микола Романюк дав відповідні доручення, щодо усунення недоліків, які мали місце у роботі комунальних служб та транспорту. Він звернув увагу на ремонт міжпанельних швів та утеплення будинків міста. Микола Романюк акцентував на важливості виконання цих робіт якісно, професійно, щоб не допустити корозії металу між панелями. Для цього міський голова доручив відповідній комісії, попередньо обстежити будинки, дати висновки та рекомендації, як це правильно зробити. “Тільки після усіх заключень можна приступати до виконання робіт” звернувся до керівників ЖКП міський голова.
Микола Романюк доручив прибрати гілля на вулицях міста та дав доручення директору ЛСКАП “Луцькспецкомунтрас” Валерію Кузьмичу протягом місяця напрацювати пропозиції щодо покращення прибирання сміття на вулицях Огієнка, 8 Березня, Чернишевського.
“Почастішали звернення лучан до травмпунктів, які постраждали від укусів собак. Щоб убезпечити людей від цього, потрібно прожовжувати роботи по притулку, зокрема зробити там якісний паркан. Притулок має відповідати європейським стандартам”, зазначив міський голова.
Микола Романюк доручив начальнику управління транспорту та зв'язку Анатолію Миронюку та міському ДАІ впорядкувати рух транспорту на зупинці біля готелю “Україна”. Анатолій Миронюк пояснив, що робота ведеться, учора було складено вісім адміністративних протоколів щодо порушення правил дорожнього руху, посади і висадки пасажирів на зупинці громадського транспорту. Також міський голова звернув увагу начальника управління транспорту та зв'язку щодо можливості покращення роботи громадського транспорту на вулицях Огієнка та 8 Березня.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)