1. Головна
  2. Оперативна інформація

Микола Романюк подякував за хорошу роботу усім, хто був причетний до організації виборчого процесу

   Сьогодні міський голова Микола Романюк провів чергову оперативну нараду. Розпочинаючи захід, він зауважив, що вибори у місті Луцьку відбулися на належному рівні. Особливих зауважень чи проблем не було. За його словами, міська влада надала усе необхідне матеріально-технічне забезпечення для роботи дільничних виборчих комісій. Микола Романюк висловив слова вдячності всім, хто долучився до організації виборчого процесу, зокрема, керівникам установ та організацій, у приміщеннях яких розміщувалися виборчі дільниці, відповідальним керівникам виконавчих органів міської ради, які були закріплені за кожною ДВК.

   Потому директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп'як поіформувала присутніх про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 11 по 26 жовтня 2014 року.

   За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 1532 телефонних звернення, з них 249 - інформаційно-довідкового характеру.

   Скарги на організацію та проведення виборчої кампанії позачергових виборів народних депутатів у місті Луцьку не надходили. Поодинокі звернення стосувалися надання інформації про розміщення виборчих дільниць та агітаційних матеріалів кандидатів.

   В той же час, найбільше лучан скаржилось на неналежне теплопостачання та гаряче водопостачання. Загалом, за звітний період було прийнято 610 скарг (40 відсотків із загальної чисельності). Всі звернення оперативно опрацьовані та передані на виконання у відповідні житлово-комунальні підприємства та ДКП "Луцьктепло".

    Крім того, 277 звернень стосувалися питань житлово-комунальної сфери міста.

   Вона повідомила, що 61 звернення було викликано через відсутність холодного водопостачання в житлових будинках та квартирах, що виникли через пориви водопроводів на вул.: Замковій, 29, Привокзальній, 7, Короленка, 1, Винниченка, 21. Працівниками підприємства КП «Луцькводоканал» було оперативно ліквідовано пориви.

   22 та 23 жовтня через пошкодження кабеля до ТП № 46 та повітряної лінії на тривалий час без електропостачання лишались мешканці району ЛПЗ, внаслідок чого надійшло 91 звернення. Зазначені роботи було виконано працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго».

   Щодо налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій, надійшло 21 звернення. На контролі лишаються звернення жителів з вул.: Нахімова, 26, Стефаника, Семиренка, просп. Відродження, 51.

   Лариса Карп'як зазначила, що 26 звернень надійшло через зупинки ліфтів в житлових будинках. Нині зупинено ліфт в будинку № 12 на вул. Озерецькій для проведення заміни двигуна.

   Сім лучан звернулися щодо вирішення проблем з безпритульними собаками. На всі звернення забезпечено оперативне реагування КП "Ласка".

   Крім того, за словами доповідачки, 24 звернення стосувались руху міського пасажирського транспорту. Окремі скарги - щодо руху за маршрутами № 1, 4, 9, 9а, 12, 25, 28.

   Директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» повідомила, що через систему "Відкрите місто" надійшло 16 звернень, з яких 3 - вирішені, 13 - знаходяться в роботі, з яких найбільше звернень стосувались діяльності житлово-комунальної сфери міста.

   Міський голова Микола Романюк звернувся до керівників ДКП “Луцьктепло” та КП “Луцькводоканал”, аби вони після проведення аварійних робіт на мережах оперативно на цих ділянках здійснювали благоустрій. За його словами, у зимовий період не повинно бути розкопаних ям ні на вулицях, ні у дворах.

 

   Відділ інформаційної роботи міської ради

   (777904, 777946, 724727, 720665)