На оперативній нараді розглянуто ситуацію зі зверненнями, що надходять у групу оперативного реагування «15-80»
На початку оперативної наради Микола Романюк вручив подяки міського голови завідувачу дошкільного навчального закладу № 2 Людмилі Назаренко та підприємцю Юлії Шаульській.
Також він представив присутнім нового радника міського голови з питань взаємодії виконавчого комітету та виконавчих органів міської ради з правоохоронними органами та з питань запобігання і протидії корупції Володимира Бегаля.
Після цього начальник відділу звернень громадян міської ради Лариса Карп’як поінформувала присутніх про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 1 по 23 січня 2012 року.
За цей період було зареєстровано 763 телефонних звернення.
62 телефонних звернення було скеровано до надавача послуг ДКП «Луцькводоканал», відповідно працівниками цього підприємства було ліквідовано 9 поривів водопроводів на вулицях: Кравчука, 11а; Потебні, 97; Володимирській, 109; Київському майдані, 3. Також 8 повідомлень надійшло щодо заторів на зовнішніх каналізаційних мережах, такі дзвінки надійшли від мешканців вулиць Коперника, 1; Гетьмана Мазепи, 2; Ушинського, 6.
12 % (92 телефонних дзвінки) від загальної кількості звернень стосувались роботи КП «Луцьктепло».
Так, 2 січня через витік на тепломережі біля котельні (на вулиці Даньшина, 10), була припинена подача гарячого опалення та гарячого водопостачання на будинки 52 та 52 а, що на вулиці Потебні; Черняховського, 1; Гнідавській, 40. Аварійну ситуацію було ліквідовано 3 січня.
16 січня через витік на тепломережі між будинками № 114-115, що на вулиці Володимирській, була припинена подача гарячого водопостачання на вказані будинки, 17 січня витік було ліквідовано.
25 дзвінків поступило через понижені параметри теплопостачання, зокрема телефонували мешканці будинків № 12а, що на вулиці Конякіна; Ветеранів, 13; Гетьмана Мазепи, 49.
В перші дні початку навчального процесу (11.01.2012) надходили повідомлення від батьків, діти яких навчаються в ЗОШ № 3, 11; ДНЗ № 24, 27 (у цих закладах встановлено лічильники обліку теплової енергії, які регулюються відповідно до зовнішньої температури повітря).
41 звернення було викликане через відсутність та неналежну температуру подачі гарячого водопостачання, зокрема неодноразово зверталися жителі з будинків, що на вулицях 8-го Березня, 35; Ветеранів, 9; Конякіна, 10; Кравчука, 4; проспекту Грушевського, 1; Відродження, 43, 45а, 47.
24 повідомлення надійшли через відсутність вуличного освітлення та прибудинкових територіях - це вул. Тімірязєва, 14; Левітана, 15; Світла, 3; Руданського, 2-4; Гордіюк, 33а.
Окремі звернення стосувалися відновлення роботи світлофорів в районі ЗОШ № 24 (вул. Станіславського) та ЗОШ № 5 (проспект Перемоги).
55 телефонних звернень було передано на реагування до ПАТ «Волиньобленерго», в більшості ці звернення були викликані відсутністю електропостачання в житлових будинках із-за аварійно-ремонтних робіт на трансформаторних підстанціях - роботи виконані. А от мешканці будинку № 52, що на проспекті Волі, неодноразово звертаються з проханням вивезти демонтовані опори з прибудинкової території.
За звітний період 13 скарг було викликано через неналежну роботу ліфтів (проспект Соборності, 8; Київський майдан, 13; бульвар Дружби Народів, 13; вул. Кравчука, 46д та Конякіна, 10а). На даний час через протікання покрівлі над машинним відділення зупинено ліфт на проспекті Молоді, 11 (звернення на контролі в ЖЕК-8 ЖБК) та вул. Рівненська 125 (зупинено Інспекцією Держнагляду).
24 телефонних звернення було скеровано до ЛСКАП «Луцькспецконтранс» щодо вивозу твердих побутових відходів, та прибирання території біля контейнерів, на що було належно відреаговано.
Микола Романюк наголосив на персональній відповідальності керівників виконавчих органів міської ради за вчасне й адекватне реагування на звернення громадян.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)