1. Головна
  2. Оперативна інформація

На засіданні виконавчого комітету вирішували як боротися із боржниками за комунальні послуги

   Найбільше обговорення на сьогоднішньому засіданні виконавчого комітету викликало питання про стан розрахунків населення, підприємств та організацій за комунальні послуги.

   Заступник міського голови Лариса Соколовська назвала підприємства, які надають мешканцям міста житлово-комунальні послуги: ДКП «Луцьктепло», КП «Луцькводоканал», ЖКП 2, 3, 7, 11, ЖЕК № 8, ТзОВ «М.Ж.К» ЛТД, ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс». За її словами, їх фінансовий стан залежить від сплати коштів за надані ними послуги.

   «Провівши наради з керівниками цих підприємств, за участю представників управління юстиції та департаменту житлово-комунального господарства міської ради, встановлено, що, на жаль, заборгованість збільшується», - зазначила Лариса Соколовська. «Зменшились суми тільки у ДКП «Луцьктепло» та ТзОВ «М.Ж.К.», решта збільшилась», - додала вона.

   Заступник міського голови поінформувала, що в ході роботи було виявлено 20 найбільших боржників, у яких сума боргу складає понад 50 тис. грн. Серед них випадки, коли квартиронаймач чи власник з-за кордоном або в тюрмі.

   Також є ситуації, коли квартиру купують із боргом. Тому у проекті рішення пропонується звернутись до головного управління юстиції у Волинській області щодо надання рекомендацій нотаріусам при посвідченні угод про відчуження об’єктів нерухомого майна роз’яснювати сторонам про доцільність відображення в таких угодах документально підтверджених даних про відсутність або наявність боргу за комунальні послуги, а також порядку погашення такого боргу в разі його наявності.

   Секретар міської ради Григорій Пустовіт, запропонував співпрацювати з керівниками агентств нерухомості, проводити зустрічі та обговорювати, аби не було фактів продажу квартир із боргами.

   Є й випадки, коли сім’я проживає у 4-х кімнатній квартирі, відповідно має борг за комунальні послуги. На думку членів виконавчого комітету, такі ситуації потрібно вирішувати шляхом переселення їх у малогабаритні, а  різницю у ціні віддавати на погашення боргу.

   Окрім цього, присутні заслухали інформації щодо стану розрахунків населення, підприємств, організації за комунальні послуги у ДКП «Луцьктепло», КП «Луцькводоканал», керівників першої та другої виконавчих служб Луцького міського управління юстиції у Волинській області.

   Заступник директора з економіки та фінансів КП «Луцькводоканал» Юрій Корецький повідомив, що з боржниками проводиться систематична попереджувальна та роз’яснювальна робота шляхом рознесення та вручення відповідних повідомлень, попереджень, досудових нагадувань, а також  проводяться співбесіди. На офіційному сайті підприємства у рубриці «Вони не платять» розміщений перелік тих, хто заборгував. За його словами, одним з напрямків роботи з боржниками – фізичними особами є укладення договорів реструктуризації, здійснюється позовна робота з боржниками юридичними особами. У планах, залучати ОСББ, аби керівники об’єднань проводили роз’яснення на засіданнях.

   Заслухавши інформацію представників виконавчої служби про роботу з боржниками, члени виконавчого комітету порадили більше висвітлювати її у засобах масової інформації. «Адже люди повинні знати, що не виконання закону - притягнення до відповідальності», - наголосив перший заступник міського голови Святослав Кравчук.

   Луцький міський голова Микола Романюк не задоволений ситуацією зі станом розрахунків за надані комунальні послуги. Він заслухав кожного з керівників ЖКГ щодо ситуації із боргами. Рекомендував їм системно працювати й звернувся до ЗМІ, аби ті допомогли у роз’ясненні необхідності сплачувати за комунальні послуги та заходи, які будуть вжиті щодо боржників.  

 

 

Відділ інформаційної роботи міської ради (777904, 777946, 724727, 720665)