1. Головна
  2. Оперативна інформація

На засіданні виконкому звітувала директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку»

       Сьогодні перед членами виконкому про підсумки роботи щодо розгляду звернень громадян у першому півріччі 2013 року звітувала директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як. Вона тезисно зупиналася на головних перевагах надання послуг лучанам зі створенням Центру.

     Члени виконавчого комітету заслухали інформацію  та прийняли рішення, яке спонукатиме департамент до подальшого покращення надання адміністративних послуг, а також до якісного та неупередженого розгляду звернень громадян.

 

        Довідково:

       Про підсумки роботи зі зверненнями громадян у першому півріччі 2013 року

       Щоденно ведеться електронний моніторинг звернень громадян, який дає можливість виявляти проблемні питання мешканців міста та вживати оперативні заходи щодо їх вирішення.

      З метою надання громадянам роз’яснень в оперативному режимі забезпечено функціонування групи оперативного реагування «15-80» департаменту ЦНАП. За перше півріччя поточного року туди звернулося 13179 громадян.

    За звітний період до Луцької міської ради надійшло 3415 звернень, що на 4,5 % менше у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (І півріччя 2012 року – 3572 звернень).

     З Адміністрації Президента України отримано 22 звернення мешканців міста. Із Урядової гарячої лінії – 104. Із Кабінету Міністрів України надійшло 12 звернень. З прокуратури – 50.

     Повторних звернень - 286 (8,4 % від загальної кількості); колективних – 468 (13,1 %).

     Як показав моніторинг звернень, значне збільшення відбулося через незгоду лучан з підвищенням тарифів на утримання будинків. Надходили звернення і щодо проведення ремонту доріг та благоустрою прибудинкових територій.

     Найгостріші питання, що піднімаються у зверненнях, стосуються житлово-комунального господарства, вони складають 23% від загальної кількості порушених питань. На жаль, наявного фінансування недостатньо для повноцінного утримання житлових будинків, своєчасного ремонту та заміни інженерних мереж, благоустрою прибудинкових територій, що породжує обґрунтовані скарги громадян.

    На другому місці за кількістю звернень – питання земельних відносин, що становлять 21 % від загальної чисельності звернень.

    На третьому місці – питання соціального захисту та житлової політики. Недостатність програм будівництва житла для малозабезпечених громадян та громадян пільгових категорій не дозволяють поліпшити ситуацію з покращення житлових умов мешканців міста.

     Загалом протягом першого півріччя до відділу звернень громадян департаменту ЦНАП звернулось понад 964 мешканців пільгових категорій.

     Під особистим контролем міського голови знаходяться звернення інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України та жінок, яким присвоєно почесне звання України „Мати-героїня”.

     За звітний період опрацьовано 84 електронних звернення, що на 67 % більше, ніж за аналогічний період минулого року (І півріччя 2012 року – 57 звернень).

     На адресу Луцької міської ради протягом І півріччя 2013 року відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» надійшло 147 запитів на публічну інформацію.

      2 липня у Луцьку відкрито Центр надання адміністративних послуг, що знаходиться на вул. Лесі Українки, 35. Там надаються 196 адміністративні послуги та 52 послуги дозвільного характеру.

     Робота Центру – це нова форма спілкування влади і громадян, досягнення прозорості дій та налагодження ефективної взаємодії.

 

     Відділ інформаційної роботи міської ради

     (777904, 777946, 724727, 720665)