1. Головна
  2. Оперативна інформація

Наявність електронного цифрового підпису – це переваги в обслуговуванні

   Електронний цифровий підпис платники податків, фізичні та юридичні особи, можуть отримати в Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС, - повідомляє Луцька ОДПІ ГУ ДФС у Волинській області.

   Ключі електронного цифрового підпису, видані Акредитованим центром сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС України, дають змогу:

   - уникнути черг в Центрах обслуговування платників податків при поданні звітності.

   - звітувати не лише до податкового органу, а й до інших контролюючих органів на території України (зокрема органів державної статистики та Пенсійного фонду України).

   - отримувати відомості з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми виплачених доходів та утриманих податків у електронному вигляді з використанням електронного цифрового підпису.

   - використовувати отримані ключі для роботи в «Електроному кабінеті платника податків» який працює дистанційно у режимі реального часу, та дає можливість звітувати до податкового органу, проводити звіряння своїх розрахунків з бюджетом та отримувати Акт про проведення звіряння, не витрачаючи час на відвідування органів ДФС.

   - використовувати інші електронні сервіси ДФС України.

   Довідково: Електронний цифровий підпис платники податків, фізичні та юридичні особи, можуть отримати в Акредитованому центрі сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС, що знаходиться за адресою: м. Луцьк, Київський майдан, 4, каб.30