1. Головна
  2. Оперативна інформація

Найбільше лучан турбують питання житлово-комунальної сфери

   Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 01 по 24 січня 2015 року на оперативній нараді інформувала директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як.

   За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 1096 телефонних звернень (в середньому – 46 дзвінків за добу), із них 345 – інформаційно – консультативного характеру. За аналогічний період минулого року - 1087.

   Найбільша кількість звернень, а саме 279, стосувалась роботи департаменту житлово-комунального господарства та ЖКП міста – це 25% від загальної кількості скарг. Зокрема на адресу ЖКП-2 надійшло 52 повідомлення; ЖКП-3 – 47; ЖКП-7 – 41; ЖЕК-8 ЖБК – 40; ЖКП-11 – 22; «М.Ж.К.» ЛТД – 64. Надходили скарги стосовно прибирання вулиць Шопена, Наливайка/ дорога до ЗОШ №11, вул. Кравчука/ сквер біля школи №26, просп. Молоді, 1/ біля ресторану «Гостинний двір»; ліквідації стихійного звалища сміття на вул. Зацепи, 10 та провалля на пішохідному тротуарі на вул. С.Бандери, 5-7; ремонту дороги на вул.Наливайка, 62, Гордіюк, 43, Ковельській, 4, Марцинюка, 4-6 та Липинського, 1-6 до д/с № 40. Також лучани просили встановити знаки обмеження швидкості руху транспорту на вул. Чехова біля д/с №25, де внаслідок ДТП неодноразово руйнувався паркан садочка, та встановити криту зупинку на вул. Львівській /кінцева тролейбуса/. Крім цього на контролі лишаються звернення мешканців щодо:

    неналежного прибирання в під’їзді будинку на вул.8 Березня, 26/1; 10 – (ЖКП- 3) від 19.01.2015р.;

   ремонту каналізаційного колодязя на вул.С.Бандери, 4 – (ЖКП-3) від 16.01.2015р.;

   недостатніх параметрів гарячої води по стояку в будинку на вул.8 Березня, 35/21, 22 – (ЖКП-3) від 21.01.2015р.;ремонту покрівлі на пр-ті Волі, 52/10 – ( ЖКП-7) від 22.01.2015р.

   недостатніх параметрів гарячої води в будинку на вул.Щусєва, 18/100 – (ЖКП-7) від 23.01.2015р.

   154 телефонних звернення (14%) надійшло щодо неналежного електропостачання житлових будинків та споруд, викликаних як плановими ремонтними роботами, так і аварійними ситуаціями. Так 1 січня внаслідок пошкодження кабельної лінії 10кВт без світла залишались будинки на пр-ті Відродження, 49а, 53; Молоді, 12, 14; Соборності, 5. У зв’язку з сильними поривами вітру 9 січня були відключення електроенергії на вулицях: Корольова, 9; Наливайка, 45; Дубнівській, 99а, 89; Боженка, 1, 8; Челюскіна, 13; Тарасова, 63; Садовій, 33, 20; Ковельській, 157. 20 січня невідомими особами було викрадене обладнання на ТП, внаслідок чого без електропостачання були мешканці будинків на вул.Конякіна, 15, 17, 19, 25; Кравчука, 11в; Наливайка; Федорова. Усі скарги було передано на виконання до надавача послуг ПАТ «Волиньобленерго».

   Також Лариса Карп’як зазначила, що 104 скарги стосувалось роботи ДКП «Луцьктепло», це 9% із загальної чисельності. В зв’язку з проведенням ремонтних робіт були зупинені бойлерні: просп. Соборності, 3, 22; Молоді, 4, 10; Конякіна, 37; Гордіюк, 10; К.-Карого, 11; Чорновола, 2 та котельні: вул. Стрілецька, 27; Відродження, 15; Вороніхіна, 15. Внаслідок цього надходили скарги на відсутність опалення та гарячої води (вул. Стрілецька, 31/34, 53/29; Відродження, 39/70; 53/25, Молоді, 6а/21). Також нарікали лучани на недостатні параметри опалення та гарячої води в помешканнях (просп. Молоді, 4/22, 28, 53, 164, 178; Відродження, 41/23; 43/30, 41, 112; 53/53; Конякіна, 33/129; Гордіюк, 29/136; Чорновола, 2/96; Січова, 3/160). На даний час на контролі залишається звернення стосовно проведення благоустрою після ремонтних робіт на тепломережі на пр-ті Відродження, 45а.

   Щодо відновлення зовнішнього освітлення прибудинкових територій та вулиць надійшло 58 повідомлень. Телефонували з таких адрес: вул. Гущанська, 19; Залізняка, 6; С.Бандери, 14; Коротченка, 14; Будівельників, 4; Вавілова, 5; Молоді, 5; Ветеранів, 7; Соборності, 26; Дубнівська, 47. Всі ці звернення залишаються на контролі.

   15 дзвінків стосувалось діяльності КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства були ліквідовані пориви водопроводу на просп. Соборності, 38-40 та вул.Стрілецькій, 2; прочищено зовнішні каналізаційні мережі за адресами: просп. Відродження, 7, Наливайка, 14, Лесі Українки, 19, Володимирська, 99; зроблено благоустрій біля каналізаційного колодязя на вул.Кривий Вал, 32.

   За звітний період на адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» було передано 16 скарг. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та засмічення біля контейнерів телефонували жителі з вулиць Грабовського, 9; Ш.Руставелі, 10; Мазепи, 8; Огієнка, 20; Коновальця, 9 та Караїмської, 10. На всі звернення було оперативно відреаговано.

   17 дзвінків були викликані перебоями в роботі ліфтів та їх ремонтом (просп. Соборності, 28/2 п-д; 37а/1 п-д; 8 Березня, 35/1 п-д; Київський майдан, 3/1 п-д; Кравчука, 15б/1 п-д; 46д/1 п-д; Федорова, 1/3 п-д; Гордіюк, 43/4 п-д). На даний час всі ліфти працюють.

   Кількість звернень щодо безпритульних собак в порівнянні з попередніми періодами значно зменшилась. За звітний період надійшло 5 повідомлень. Телефонували з таких адрес: вул. Миру, 48; Соборності, 20а; Польова, Корольова.

   12 звернень за звітний період було передано на виконання в ПАТ «Укртелеком». Два з них, які стосувались відкритих колодязів зв’язку, а саме: Ковельська кут Чернишевського та Волі, 52-54/ спуск на Глушець (зелена зона) залишаються на контролі.

   34 звернення стосувались руху пасажирського транспорту. Нарікали лучани на великий інтервал руху маршрутних автобусів і тролейбусів, зміну графіків руху, відсутність рейсів, особливо у вихідні дні та неналежне спілкування водіїв (скарги надійшли на маршрутки № 1; 2; 3; 9; 9а; 10; 11; 22; 24; 25; 26; 29; 30; 31; 47 та тролейбуси № 1; 9, 15). Ці звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку.

   Міський голова Микола Романюк, підсумовуючи сказане, подякував усім службам, які забезпечували відпочинок та життєдіяльність міста у Різдвяні дні. Зокрема, управління культури організувало багато цікавих заходів, управління освіти забезпечило належний відпочинок дітей під час канікул, добре спрацювали служби, які підпорядковані Міністерству внутрішніх справ, та комунальні підприємства.

   Міський голова акцентував на неналежному прибиранні вулиць Чернишевського та Ковельська, де й досі мешканці викидають мішки сміття просто на дорогу. Микола Романюк доручив директору ЛКАП “Луцькспецкомунтранс” навести порядок у цій частині міста.

   Микола Романюк також звернувся до управління транспорту та зв'язку, яке не достатньо приділило уваги роботі електротранспорту у святкові дні. “Скарг на роботу громадського транспорту та зв’язку не повинно більше бути”, ­ сказав міський голова.

 

   Відділ інформаційної роботи міської ради

   (777904, 777946, 724727, 720665)