1. Головна
  2. Оперативна інформація

Новим тролейбусним маршрутом люди задоволені

   Віднедавна на маршруті  №15 і 15-а замість великих «Богданів» містом курсують закуплені у Любліні тролейбуси. Під час їхньої презентації 22 липня міський голова Микола Романюк висловив переконання, що  завдяки електротранспорту у Луцьку поліпшиться екологічна ситуація, буде розвантажено транспортний потік у центрі, до того ж цей вид громадського транспорту більш місткий та доступний за вартістю проїзду. Минуло кілька тижнів, як же оцінюють ініціативу місцевої влади  пасажири? Опитування показало, що не всі лучани знають про новацію. Однак той, хто встиг проїхатися, був у захваті. Пенсіонери одностайно хвалили поповнення парку ЛПЕ зручними польськими тролейбусами. Середнє покоління поставилось дещо обережно і з певним сумнівом, чи витримають конкуренцію «люблінці» з маршрутками. Молодь виказувала надію на здешевлення проїзду з початком навчального року. Були й зовсім байдужі відповіді, мовляв, не користуюсь «п’ятнадцяткою», тож такі  зміни в житті міста не цікавлять. А ще звучали пропозиції, як удосконалити маршрут.

   Ось кілька фрагментів відповідей:

   Тамара, вчителька: «Шикарний тролейбус! Обслуговування хороше! Він зупиняється і там, де стають маршрутки. Я перший раз сьогодні ним їхала і була щаслива. Це просто супер, тролейбус набагато кращий, ніж маршрутний автобус. Просторо, нікого не зачіплюєш. Добре, що міський голова до того додумався. І екологія буде краща в Луцьку».

   Павло, робітник заводу «Кромберг енд Шуберт»: «А що, вже є такий? Це буде нормально для людей, тролейбус «п’ятнадцятка» так само ж їздить по колу, як і маршрутка, тільки дешевше».

   Євген, працівник адміністрації фірми «Модерн-Експо»: «Я дуже рідко користуюсь тролейбусом, №15 не бачив ніколи. Це замість маршрутки? Якщо буде людям краще, то, можливо, воно й добре. Враховуючи стан наших тролейбусів, у них мені не хочеться їздити. Можливо, польські трохи кращі. Я не проти тролейбусів, якщо вони дешевші, я готовий пересісти на них. Просто коли вони брудні і у них стирчать різні металеві частини, через які можна порвати штани чи туфлі, і люди заходять в салон незрозумілі, то я краще заплачу більше і проїдусь нормально».

   Ліна, студентка ВІЕМу: «Для пенсіонерів, як і для студентів, це дуже добре. Зараз я плачу в тролейбусі 1,25 грн, а під час навчання, як студентка – 60 коп. Нам вигідно їздити ним через економію коштів».

   Пані Алла, пенсіонерка: «Я лише раз ним їхала. Дуже зручно, бо і салон затишний, вікна відчиняються. А ще, коли попросиш, стають ці тролейбуси на зупинках, як маршрутки».

   Зінаїда, викладач: «Певне, що для категорій пільговиків такий тролейбус – це добре. Але якщо світла не буде? Тоді цей транспорт просто стоятиме. У наш час можливий і такий варіант. Прогрес – річ відносна». 

   Юля, інвалід: «Стало краще. Ним добре добиратись, куди треба. Оце тільки-но їхала цим тролейбусом. Кількість пасажирів у нім різна, залежно від часу, в години пік то багато. Чи доводиться довго чекати на «п’ятнадцятку», не скажу. Бо коли поспішаєш, то здається, що довго, а як просто кудись їдеш, то  ніби й ні».

   Пані Анна, пенсіонерка: «Дуже добра справа, бо цими тролейбусами багато людей їздить безплатно. Зручні, гарні, швидкі. Чекати недовго. Вони з Польщі? Дякуємо за них. Звичайно, більше цими тролейбусами користуються пенсіонери».

   Петро, менеджер: «Я жодним тролейбусом не користуюсь, маю машину. Мені байдуже до цього питання».

   Олександр Михайлович, пенсіонер: «Використання електроенергії дешевше, ніж солярки. Одна лиш поправка: щоб було ще краще, треба закільцювати маршрут на вокзал. Бо туди лише №4 ходить, а люди приїжджають і не знають, куди діватись. А так тролейбус №15 і людей забиратиме, і прибуток ЛПЕ матиме. Туристи таким чином зможуть оглянути місто».

 

   За матеріалами газети «Луцький замок» від 07.08.2014 року