1. Головна
  2. Оперативна інформація

Новий порядок видачі довідок про склад сім'ї затвердили на засіданні виконкому

   Начальник відділу ведення Реєстру територіальної громади Марія Михальчук доповіла про врегулювання видачі довідок про склад сім'ї. Відтепер жителі міста отримуватимуть довідку через ЦНАП у зручний для них час. Для цього необхідно заповнити відповідну заяву та подати необхідні документи. 

   Члени виконавчого комітету затвердили Порядок видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб.

   Заступник міського голови, керуючий справами виконкому Юрій Вербич зауважив, що сьогодні це питання є актуальним, оскільки на загальнодержавному рівні порядок видачі цих довідок ще не був прийнятий. Відтак ЦНАП - єдине місце, де процедура видачі проходить чітко і прозоро.

   

ПОРЯДОК

видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих

у житловому приміщенні/будинку осіб

 

 1. Порядок видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб (далі - Порядок) визначає процедуру видачі довідок про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб (далі - довідка).

2. Порядок розроблено з врахуванням вимог Конституції України, законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні», «Про адміністративні послуги», «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», Наказу Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003 № 204 «Про затвердження форми Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги та довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб».

3. Видача довідки про склад сім’ї (зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб) здійснюється відділом ведення Реєстру територіальної громади або об’єднанням співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельним кооперативом, виконавцем послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку (гуртожитку) за місцем проживання громадян.
4. Відділ ведення Реєстру територіальної громади видає довідки шляхом надання відповідної адміністративної послуги через Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку - для осіб, зареєстрованих у приватному, приватизованому житлі, з врахуванням даних, внесених до будинкових книг, та наявних у відділі відомостей.
Довідки видаються за формою, затвердженою наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003 № 204 «Про затвердження форми Декларації про доходи та майновий стан осіб, які звернулися за призначенням усіх видів соціальної допомоги, та довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб».

5. Об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельні кооперативи, виконавці послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку (гуртожитку) за місцем проживання громадян з врахуванням наявної у них інформації та даних, внесених до будинкових книг, видають відповідні довідки встановленої форми, в тому числі:

- довідки для оформлення приватизації житла;
- довідки для переоформлення особового рахунку на неприватизоване житло;
- довідки для взяття на квартирний облік, поновлення на квартирному обліку громадян, які потребують поліпшення житлових умов;
- інші довідки для надання за місцем вимоги за встановленими формами, в тому числі за формою згідно з Наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 22.07.2003 № 204.

6. Для отримання довідки власник (співвласник) житлового приміщення/будинку, інша зареєстрована у житловому приміщенні/будинку особа подає заяву встановленого зразка про отримання довідки про склад сім’ї або зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб за формою згідно з додатком до цього Порядку.

7. Для підтвердження задекларованих відомостей особа надає оригінали таких документів:

- документ про право власності на житло, домоволодіння – для приватного, приватизованого житла;

- будинкова книжка (за наявності);

- паспорти зареєстрованих у житловому приміщенні/будинку осіб;

- свідоцтва про народження зареєстрованих у житловому приміщення/будинку дітей;

- свідоцтво про шлюб або про розірвання шлюбу (в разі відсутності відповідних записів в документі, що посвідчує особу).

Як джерело додаткової інформації додається квитанція про оплату житлово-комунальних послуг за останній місяць, де зазначено кількість проживаючих у житловому приміщенні осіб.

В разі реєстрації членів сім’ї за різними адресами надаються будинкові книжки та документи про право власності на відповідні домоволодіння.

8. Відповідальність за достовірність інформації, зазначеної в заяві, несе особа, яка звернулася за видачею довідки.
9. Адміністратор департаменту «Центр надання адміністративних послуг в місті Луцьку» перевіряє задекларовану у заяві інформацію на відповідність наданим документам, після чого:
- у разі підтвердження інформації засвідчує це своїм підписом та передає заяву, а також будинкову книгу (за наявності) до відділу ведення Реєстру територіальної громади;
- у разі виявлення неповної інформації або інформації, не підтвердженої відповідним документом, - повертає заяву для переоформлення.
10. Працівник відділу ведення Реєстру територіальної громади, уповноважена особа об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу, виконавця послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку (гуртожитку) за місцем проживання громадян перевіряє достовірність даних щодо реєстрації місця проживання осіб, зазначених в заяві, та у разі:
- підтвердження зазначеної інформації, - видає довідку встановленої форми, до якої вносить дані осіб, зазначених у заяві;
- встановлення недостовірності інформації про реєстрацію місця проживання осіб, зазначених у заяві, - письмово відмовляє заявнику у видачі довідки.
11. Видача довідки здійснюється у найкоротший строк, впродовж не більше трьох робочих днів.

 

   Відділ інформаційної роботи міської ради (777904, 777946, 724727, 720665)