1. Головна
  2. Оперативна інформація

Під час оперативної наради інформували про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування “15 — 80”

       Директор департаменту “Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку” Лариса Карп'як на оперативній нараді повідомила, що за період з 19 серпня до 12 вересня 2016 року на адресу міської ради надійшло 1197 телефонних зверненнь (в середньому 54 за добу), 366 з яких - інформаційно-консультативного характеру.

       Найбільша кількість дзвінків (270 звернень), стосувалась роботи житлово-комунальної сфери нашого міста, зокрема пришвидшення завершення робіт на прибудинкових територіях та врахування потреб людей з обмеженими фізичними можливостями під час виконання робіт.

       За звітний період збільшилася кількість звернень через відсутність електропостачання в житлових будинках та квартирах. Працівниками підприємства ПАТ “Волиньобленерго” було забезпечено проведення всіх ремонтних та відновлювальних робіт.

       43 повідомлення стосувались роботи ДКП “Луцьктепло” щодо припинення гарячої води у зв’язку з проведенням ремонтних робіт на просп. Молоді, 4; 10 та вул. Словацького, 12.

       104 звернення, які надійшли в групу “15-80”, стосувались діяльності КП “Луцькводоканал”.

       Щодо вирішення проблеми з безпритульними собаками надійшло 7 дзвінків, які передані на виконання в КП “Ласка”.

       41 повідомлення за даний період було передано на опрацювання в департамент муніципальної поліції.

       На виконання в ЛСКАП “Луцькспецкомунтранс” передано 21 звернення. Нарікали мешканці на несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів з вул.Кравчука, 28; Черняховського, 33; 70; Мазепи, 8.

       19 повідомлень стосувались роботи маршрутних автобусів. Мешканці Луцька скаржилися на порушення графіків руху, відсутність автобусів на кінцевих зупинках, занедбаний технічний стан, неналежну поведінку водіїв та порушення ними правил дорожнього руху на маршрутах №№ 18; 23; 26. Всі ці звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку.

       Продовжують надходити дзвінки від мешканців міста з наріканнями на неприємний запах каналізаційних стоків у повітрі. З цього приводу отримали 68 повідомлень, які були передані на реагування у відділ екології.

       Окрім цього, Лариса Карп'як зазначила, що лучани беруть активну участь у житті нашого міста шляхом ініціювання петицій. За звітний період надійшло 28 петицій, з яких на 22 - триває збір підписів. Серед підтриманих петицій – розширення стенду на Театральному майдані, харчування дітей молодших класів у навчальних закладах, благоустрій пішохідного переходу з просп. Грушевського до просп. Перемоги.

       На платформу «Відкрите місто» надійшло 51 звернення, у яких піднімали питання благоустрою та прибирання прибудинкових територій, налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій. Усі звернення передані на виконання у відповідні департаменти та відділи міської ради.

       Заслухавши доповідь, міський голова Микола Романюк зазначив, що за звітний період кількість звернень не є досить високою, проте на усі звернення мешканці отримали швидку та вичерпну відповідь. Також він запевнив, що усі роботи, які зараз ведуться на прибудинкових територіях, будуть виконані якісно та своєчасно.

 

       Відділ інформаційної роботи міської ради

       (777904, 777946, 724727, 720665)