1. Головна
  2. Оперативна інформація

Під час оперативної наради обговорили питання, з якими звертаються лучани до міської влади

   Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 14 січня до 9 лютого 2014 року під час оперативної наради доповіла директор Центру надання адміністративних послуг у  місті Луцьку Лариса Карп'як.

   Вона повідомила, що за звітний період на адресу міської ради надійшло 1434 телефонних звернень. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість звернень зменшилась (1792 звернення у 2013 році), із них 273 - це звернення інформаційно-консультативного характеру.

   Домінували серед загальної чисельності звернення щодо надання якісних послуг підприємствами житлово-комунальної сфери нашого міста - 334 звернення. Так, неодноразово звертаються лучани з проханням: відновити зупинку громадського транспорту з накриттям на вул. Дубнівській (біля КП «Луцький комбінат шкільного та студентського харчування») – звернення перебуває на контролі з 07.12.2013 р.; відремонтувати звуковий сигналізатор світлофору на вул. Ковельській (зупинка «Електротермометрія») - звернення перебуває на контролі з 16.01.2014 р.; відновити пішохідний дерев’яний перехід вздовж просп. Відродження біля ЗОШ № 22 - звернення перебуває на контролі з 17.01.2014 р.

   Крім того, залишаються на контролі звернення мешканців, щодо: проведення ремонту покрівлі в будинку на вул. Володимирській, 57/7 (ЖКП - 2) - 07.02.2014 р.; усунення причини гудіння труб водопровідної системи в будинку на вул. Огієнка, 20/42 (ЖКП-3) - 04.02.2014р.; обстеження на предмет аварійного стану несучих стін після проведення ремонту в будинку на вул. Кравчука, 7/15 (ЖЕК-8 ЖБК) - 22.01.2014 р.; налагодження системи опалення по окремих стояках в будинках на вул. Кравчука, 7/4 та просп. Відродження, 49/40, 48 (ЖЕК-8 ЖБК) - 23.01.2014 р.; налагодження системи опалення в будинку на просп. Волі, 54/4, 8, 38; 39 (ЖКП-7; ДКП «Луцьктепло») - 22.01.2014 р.; налагодження системи опалення по стояку рушникосушки в будинку на вул. Конякіна, 12б/65 (ЖКП-11, ДКП «Луцьктепло») - 25.01.2014 р.

   100 звернень із загальної кількості було передано на виконання надавачу послуг ДКП «Луцьктепло». Значна частина звернень була викликана через зупинку котельні 31 січня з 01:24 до 04:15 на вул. Вавілова, 6 та припиненням подачі опалення на район, який обслуговує ця котельня, через витік з тепломережі біля будинку на просп. Волі, 35. Аварійну ситуацію було ліквідовано  працівниками ДКП «Луцьктепло» протягом 2 годин.

   Працівники Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго» продовжили проводити роботи з технічного обслуговування повітряних ліній. Надійшло 168 дзвінків (13 відсотків від загальної чисельності).

   43 телефонних дзвінки стосувались діяльності КП «Луцькводоканал», частина з яких була викликана поривами водопроводів на вул.: Сагайдачного, Миру, Фурманова, Малоомелянівської кут Сєченова, Богомольця. Працівниками  підприємства за звітний період було  ліквідовано 12 поривів, що ще раз свідчить про зношеність водоканалізаційних мереж.   

   Надходили прохання про ліквідацію наслідків затоплення через затори на зовнішніх каналізаційних мережах з вул.: Мамсурова, 4; Наливайка, 14; Соборності, 8; Шухевича, 1 - роботи виконано працівниками КП «Луцькводоканал».

   Стосовно зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 48 звернень, а саме телефонували жителі будинків, що на вул.: Щедріна, 76, 78, Молоді, 3а, Відродження, 47, Ковельській, 177, Др. Народів, 15, Привокзальній, 1, Наливайка, 66, 78, Ватутіна, 5, Гнідавській, 63в, 68, Світлій, 3. 

   За звітний період на адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» було передано 39 повідомлень, з них 20 - щодо розчищення вулиць міста від снігу та посипання їх соляно-піщаною сумішшю. Проблема несвоєчасного вивезення сміття порушувалась у дев’яти зверненнях. На всі звернення було забезпечено оперативне реагування.

   38 звернень стосувались руху міського пасажирського транспорту та маршрутних таксі. Пасажири нарікали на великий інтервал руху маршрутних автобусів, відсутність рейсів, некоректну поведінку водіїв та кондукторів, скарги надійшли на такі маршрути: № 3, 9, 10, 15, 17, 18, 25, 26, 28, 31, 47. Всі звернення перевірені та опрацьовані працівниками управління транспорту та зв’язку Луцької міської ради. Із них 20 скарг було підтверджено та направлено повідомлення перевізникам з вимогою усунути порушення. 12 скарг не стосувалися графіків руху маршрутних засобів, проте взято відповідні пояснення з перевізників. 6 скарг не підтвердилось.

   Продовжують надходити скарги лучан на гучне звучання музики після 23.00 (такі скарги надійшли від мешканців будинку на просп. Відродження, 51 - бар «Ольвія», вул. Лесі Українки, 56 - бар «Бравий Швейк», кафе «Роуз» на просп. Волі, 11). 

   Серед інших телефонних звернень, також надійшла подяка від мешканців вул. Стефаника за оперативне вирішення питання розчищення вулиці від снігу комунальними службами міста.

    Перший заступник міського голови Святослав Кравчук проаналізував виконання за зверненнями громадян та дав завдання керівникам окремих служб міської ради у визначені терміни вирішити усі питання заявників.

 

   Відділ інформаційної роботи міської ради (777904, 777946, 724727, 720665)