Презентовано проект Програми розвитку туризму у місті Луцьку на 2017- 2018 роки
Виконавчий комітет підтримав проект Програми фінансування заходів державного, обласного, місцевого значення у місті Луцьку на 2017 рік та проект Програми фінансування культурно-мистецьких та культурологічних заходів у місті Луцьку на 2017 рік. А також прийняв позитивне рішення щодо проекту Програми розвитку туризму у місті Луцьку на 2017- 2018 роки.
Начальник управління туризму та промоції міста Наталія Бунда презентувала роботу галузі туризму за останні роки. За її словами, туристична політика міста вже впродовж п’яти років впроваджується цільовими Програмами з розвитку туризму. Завдяки системним крокам для розвитку туризму все більше потенційних туристів в Україні та за кордоном дізнаються про Луцьк та відвідують його.
Метою Програми є підвищення рівня конкурентоспроможності та посилення візуалізації бренду Луцька на національному та міжнародному туристичному ринках.
Результатами реалізації трьох попередніх Програм (2011-2012 роки, 2013-2014 роки, 2015-2016 роки) є: розробка логотипу міста, туристичного сайту visitlutsk.com; відкриття Центру туристичної інформації та послуг; забезпечення участі Луцька у національних та міжнародних виставках; розробка віртуального туру «Луцьк у 3D»; мобільного туристичного додатку; розробка та встановлення системи туристичного ознакування тощо. Наше місто було ініціатором створення міжнародного туристичного проекту культурної спадщини «Шлях Гедиміновичів», учасниками якого є 22 міста та області з п'яти країн світу (Україна, Польща, Білорусь, Литва та Чехія). За ініціативи управління туризму та промоції міста створено ГС «Туристичний альянс Луцька». Проводиться реалізація Міжнародного проекту «Урбаністичні стратегії в історичних містах, скеровані громадами» (COMUS).
На основі аналізу попередніх Програм, отриманого досвіду, широкого залучення громади до обговорення проблем та перспектив розвитку туризму у Луцьку було укладено «Програму розвитку туризму у місті Луцьку на 2017-2018 роки».
Програма покликана реалізовувати такі завдання: проведення маркетингового дослідження галузі туризму міста, створення “портрету” луцького туриста, вивчення туристичних потоків; лобіювання зміни графіків руху залізничного транспорту з метою оптимізації туристичних потоків до Луцька, введення нових залізничних та автобусних маршрутів; популяризація бренду міста; розвиток туристичної інфраструктури; створення конкурентоспроможних туристичних продуктів; поглиблення зв’язків з містами-партнерами у галузі туризму, зокрема промоції міста; проведення інформаційно-промоційної кампанії у місті, регіоні, Україні та сусідніх країнах, спрямованої на популяризацію історико-культурної спадщини Луцька; розвиток співпраці місцевої влади та туристичного бізнесу; посилення видимості міста на туристичному ринку шляхом його презентації на виставках, форумах, конференціях та ярмарках, в тому числі за кордоном; підвищення якості обслуговування туристів; розвиток у Луцьку фестивального руху.
Виконання програми забезпечить: створення передумов для залучення інвестицій (в тому числі міжнародних) у розвиток туристичної інфраструктури; забезпечення туристів широким спектром якісних регіональних туристичних продуктів; вдосконалення наявної туристичної інфраструктури та створення нових об’єктів інфраструктури; підвищення якості науково-методичного та кадрового забезпечення галузі; збільшення показників в'їзного та внутрішнього туризму; збільшення надходжень від галузі туризму до міського бюджету; раціональне використання та розвиток наявних туристичних ресурсів міста; підвищення рівня привабливості Луцька як туристичного центру Волині; розширення географії потенційних туристів за рахунок інших регіонів України та близького зарубіжжя; залучення креативного потенціалу громадськості до розвитку туристичної галузі міста.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)