1. Головна
  2. Оперативна інформація

Про дотримання законодавства України у сфері автомобільних перевезень

      З цього питання учасників оперативної наради поінформував начальник управління транспорту та зв’язку Рустам Дячук.

      Він зазначив, що з метою реалізації наданих державою повноважень, виконавчий комітет, керуючись Правилами надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 18.02.1997 р. № 176 прийняв рішення № 572-1 від 16.09.2010 р. "Про залучення суб’єкта господарювання для виконання функцій з організації та управління рухом автобусів і підготовки інформації про роботу перевізників на автобусних маршрутах загального користування у м.Луцьку із використанням системи GPS-навігації" та на конкурсних засадах визначив організацію та систему управління рухом. З переможцем конкурсу – Підприємством "Візор" підписано договір №186 від 20.10.2010 р. на виконання функцій з організації та управління рухом автобусів і підготовки інформації про роботу перевізників на автобусних маршрутах загального користування у м.Луцьку.

       На початку січня поточного року на нараді у міського голови було поставлено завдання до 01.02.2012 р. укласти договори з виконавцем функцій з організації і управління рухом автобусів і підготовки інформації про роботу перевізників на автобусних маршрутах загального користування у м. Луцьку.

       Відповідно до п. 2.2.2. Договору на перевезення пасажирів у місті Луцьку Перевізник забезпечує якісне виконання перевезень та наявність працездатного GPS сумісного обладнання в автобусах (основних та резервних) для виконання функцій з організації та управління рухом і підготовки інформації про роботу автобусів на маршруті, забезпечення інформування про найменування зупинок громадського транспорту.

       Відповідно до п. 2.2.4. Перевізник укладає договір з підприємством, що визначене для забезпечення функцій з організації та управління рухом автобусів і підготовки інформації про роботу перевізників (диспетчерське управління перевезень).

       Тричі було вказано перевізникам на невиконання п.п. 2.2.2, 2.2.4 договорів на перевезення пасажирів автомобільним транспортом у місті Луцьку. Тому у відповідності з п.3.5 вищезазначених договорів перевізників було попереджено, що з 02.04.2012 р. договори на перевезення пасажирів у місті Луцьку з ними будуть розірвані в односторонньому порядку.

       Станом на 26.06.2012 ця вимога зі сторони Луцького підприємства електротранспорту, ВТП «Санрайз»ЛТД та ПП АТП №1 проігнорована та не виконана.

       Натомість ухвалою Луцького міжрайонного суду від 28.03.2012 р., про забезпечення позову ТзОВ  ВТП «Санрайз» ЛТД,  було заборонено виконавчому комітету міської ради розривати в односторонньому порядку договори на перевезення пасажирів у м.Луцьку, укладені з цим підприємством.

       Нині ця ухвала оскаржена в судовому порядку. Чергове засідання суду перенесено через клопотання ТзОВ  ВТП «Санрайз»ЛТД на 18.07.2012 р.

       Крім того, через скасування рішень конкурсного комітету та блокування у судах проведення нових конкурсів укладено тимчасові договори по автобусних маршрутах №11, 16, 19, 26, 29, 31, а це в свою чергу не сприяє наведенню єдиного порядку у перевезеннях.

       Перевізників ТзОВ ВТП «Санрайз» ЛТД, ПП АТП №1 та Луцьке підприємство електротранспорту було повідомлено також про те, що протокол роботи ASC-6, який встановлений перевізниками всупереч вимогам Організатора, не сумісний з протоколом роботи серверного програмного забезпечення «МАК».

       Станом на 30.04.2012 р. на автобусних маршрутах загального користування у м. Луцьку підключено до системи МАК.

       GPS – моніторингу: 68 транспортних засобів.

       Станом на 31. 05. 2012 р. – 80 транспортних засобів.

       За допомогою системи МАК щомісяця надається звітна інформація про роботу перевізників на автобусних маршрутах загального користування у м Луцьку.

       Усереднений показник дотримання графіка руху:

       - за квітень 2012 р. – 33,5 %;

       - за травень 2012 р. - 38, 86 %.

       На сьогоднішній день спільно з EasyWay розроблено та запроваджено новий інтернет-ресурс, який дозволить усім пасажирам самостійно отримати інформацію про доїзд у будь-яку точку Луцька і визначити напрям руху. Варто лише на мапі міста ввести точки «від» та «до» і «знайти маршрут», як висвітлиться повна інформація, яким маршрутом добратися найдешевше та найкоротше.

       Подібні нововведення є лише у вісьмох містах. На цей проект не витрачено жодної копійки з міського бюджету, а усю роботу профінансувала приватна сторона.

       Цей проект є статичним. В подальшому ця робота має продовжитись і об’єднатись із динамічною складовою, яку повинно забезпечити підприємство «Візор». Тобто всі дані будуть відповідати інформації, що є в реальному часі. Але продовження цієї роботи можливе після завершення робіт з організації та управління рухом і підготовки інформації про роботу автобусів на маршруті.

       У м. Луцьку нараховується 359 зупинок громадського транспорту, з них 175 стаціонарних, і лише 60 мають суб’єктів господарювання, що зобов’язані утримувати ці зупинки в належному стані. Решта зупинок по мірі надходження фінансових ресурсів та визначних дат приводиться в задовільний стан силами комунальних підприємств.

       На виконання розпорядження міського голови від 05.03.2012 №86 “Про огляд транспортних засобів на предмет їх відповідності для перевезення пасажирів”, комісією з огляду транспортних засобів в присутності водіїв та власників транспортних засобів проведено перевірку автобусів відповідно до графіка проведення огляду, а також додатково проведено огляд резервних автобусів на базах перевізників.

       Основні недоліки, що були виявлені у автобусах: рвані сидіння та підлога; написи на сидіннях та стінках салону автобуса; тріщини у бамперах та корозія зовнішньої сторони конструкції автобусів; брудні салони автобусів; неповний комплект візуальної інформації.

       Микола Романюк наголосив, що, попри спротив з боку окремих перевізників GPS-системами, будуть обладнані усі маршрутні таксі. З тими, хто не захоче, угоди будуть розірвані. Це все робиться на благо людей, наголосив Микола Романюк. Нині багато водіїв не дотримуються графіків руху, з’їжджають з рейсів і це створює незручності, а впровадження системи диспетчеризації дасть можливість контролювати рух пасажирського транспорту.

       Також він наголосив, що транспорті засоби, що перевозять пасажирів, мають бути чистими, охайними, у них мають оголошуватися назви зупинок.

       Крім того, міський голова звернув увагу на стан зупинок громадського транспорту. Він зауважив, що вони повинні бути у належному стані, розміщенні лавочки.

 

       Відділ інформаційної роботи міської ради

       (777904, 777946, 720665)