Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80»
Про це сьогодні на оперативній нараді інформувала директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг» Лариса Карп’як.
За її словами, з 26 лютого по 11 березня 2013 року на адресу міської ради надійшло 678 телефонних звернень, із них – 192 звернення інформаційно-консультативного характеру.
78 звернень стосувались роботи ДКП «Луцьктепло», із них 46 – скарги на відсутність опалення в квартирах на окремих стояках та занижені параметри теплоносія. Це дзвінки від жителів з вул. Кравчука, 9/69; Федорова, 2а/12, 5/87, 6/100; Конякіна, 11/125. Надійшло 19 звернень щодо проблем з постачанням гарячої води у будинках за адресами: вул. Федорова, 9, 2а/10, 12; Відродження, 9, 33. Частина питань лишаються на контролі.
5 повідомлень стосувались зупинок бойлерних на вулицях Конякіна, 4; Богомольця, 2; Федорова, 4, спричинених проведенням аварійно-ремонтних робіт. Одне звернення щодо благоустрою території після ремонтних робіт на тепломережі.
20 дзвінків стосувались роботи КП «Луцькводоканал», 9 з яких, було викликано поривами водопроводу на вул. Зацепи, 10; Кравчука, 19; Вишенського, 1; Арцеулова, 3. 11 звернень надійшло з проханням ліквідувати наслідки затоплення зовнішньої каналізації на вулицях: Даньшина, 52а; Наливайка, 6; Новочерчицька, 9; Конякіна, 14-б.
37 скарг викликано перебоями електропостачання в житлових будинках та квартирах, зумовлених, як плановими відключеннями, так і аварійними (вул. Ківерцівська, 24/5; Конякіна, 14-б/66; Туполєва; Сєченова; Лисенка). Всі звернення направлено на виконання в Луцьку міську філію ПАТ «Волиньобленерго».
Відносно зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 16 звернень. На контролі залишаються звернення щодо відсутності зовнішнього освітлення на вулицях: Народних Дружинників, 9; Грушевського, 1/133; Винниченка, 16а; Клима Савури, 80.
18 телефонних звернень стосувалися зупинок ліфтів у житлових будинках на вулицях Мазепи, 8 (1 під’їзд); Соборності, 28 (1 під’їзд); Молоді, 6 (1 під’їзд). На цей час відновлено роботу ліфтів, на контролі залишається звернення щодо ремонту ліфта в будинку на вул. Конякіна, 37-а (2 під’їзд).
За звітний період на адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» було передано 14 повідомлень, з них 9 - про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів з вулиць: Теремнівська, 89а; Гоголя, 8; Соборності, 6. На контролі лишається одне звернення про відкритий каналізаційний колодязь на вул. Володимирській, 112.
27 дзвінків надійшло відносно вирішення проблем з безпритульними собаками від жителів будинків на вул. Федорова, 4/79; Січова, 1/12; Мамсурова, 1; 7а; Івана Франка, Яровиця.
18 % від загальної чисельності звернень стосувалися житлово-комунальної сфери міста.
Залишаються на контролі звернення мешканців, щодо:
- ремонту покрівлі на вул. Шопена, 13/85 (ЖКП-3);
- виконання санації хлором у підвалі після каналізаційних витоків на пр.Соборності, 42/57 (ЖЕК-8 ЖБК);
- ремонту проїжджої частини мосту від пр. Соборності на пр. Перемоги;
- встановлення знаку «Рух заборонено» між буд. №47 та №51 на вул. Винниченка для вантажних автомобілів;
- відновлення асфальтного покриття доріг на вул. Шевченка, на вул. Соборності (біля магазину «Наш Край»), на мосту через р. Стир (виїзд на с. Рованці);
- ремонту сходинок на містку через дитячу залізницю.
28 звернень надійшло щодо руху міського пасажирського транспорту та маршрутних таксі. Пасажири нарікали на великий інтервал руху маршрутних автобусів, тролейбусів, відсутність рейсів; некоректність в поведінці водіїв на зауваження (скарги надійшли на маршрути №№ 4; 9а; 12; 22; 31; 32; 47 та тролейбусний маршрут №1).
Серед телефонних звернень була й подяка від жителів будинку на вул. Кравчука, 11 за оперативне відновлення опалення.
Міський голова Микола Романюк зазначив, що усі звернення потрібно виконувати вчасно та оперативно. Також зауважив, що 28 звернень щодо роботи транспорту – це не мало й ці питання потрібно врегулювати.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 720665, 724727)