1. Головна
  2. Оперативна інформація

Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 13 травня по 26 травня 2013 року

       З цього питання учасників оперативної наради поінформувала директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як.

       За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 886 телефонних звернень, із них 200 звернень інформаційно-консультативного характеру.

       14 травня внаслідок пориву водопроводу на Дубнівській насосній станції, протягом доби без водозабезпечення залишились мешканці окремих мікрорайонів міста. Працівниками підприємства КП «Луцькводоканал» були проведені ремонтні роботи по заміні водогону. Стосовно цієї проблеми  зафіксовано 210 скарг. Всього звернень, що стосувались діяльності КП «Луцькводоканал», - 245, з них 7 звернень щодо усунення  заторів на зовнішніх каналізаційних мережах.

       Також  за зазначений період працівниками підприємства було ліквідовано  15 поривів на мережах холодного водопостачання на вул. Донцова, 2, Рівненській, 111, С.Ковалевської, 52, Чехова, 2.

       5 повідомлень надійшло про аварійний стан каналізаційних колодязів на вул. Винниченка, 24; Конякіна, 11; Щусєва, 20 а – усі звернення виконано.

       54 звернення було передано на виконання до надавача послуг ДКП «Луцьктепло». 4 повідомлення стосувались зупинки бойлерних через проведення аварійно-ремонтних робіт на вул. Федорова, 4 б; Стрілецькій, 2 та просп. Відродження, 12.

       Працівниками підприємства проведено заміну аварійних ділянок на тепломережах на вул. Стрілецькій, 6, 8; Верещагіна, 5; просп. Соборності, 27.                                                                     

       Крім того, 38 телефонних дзвінків надійшло через неналежну температуру подачі гарячої води, а саме телефонували мешканці з будинків на вул. Гордіюк, 33а/36; 45/57; Кравчука, 18/67; просп. Молоді, 5б/28; Соборності, 26/3; Відродження, 45а/17.

       За звітний період 37 скарг було викликано перебоями в електропостачанні житлових будинків та квартир, зумовлених як плановими відключеннями, так і аварійними, телефонували жителі вулиць Кутузова, 30; Світла, 3; Загородня, 2; Ранкова, 16; Коперника, 77. Всі звернення було скеровано на виконання в Луцьку міську філію ПАТ «Волиньобленерго». В порівнянні з аналогічним періодом минулого року звернень на адресу підприємства значно зменшилось.

       За звітний період 20 повідомлень було скеровано до надавача послуг ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс». На контролі лишається звернення щодо проведення благоустрою території через провалля на зливовій каналізації на просп. Грушевського, 23. Також необхідно встановити кришку люка на вул. Даньшина, 1.

       21 звернення було викликано через збої в роботі ліфтів, дзвінки надходили від мешканців будинків, що на вул. Липинського, 15/1; Арцеулова, 7/1; Федорова, 1/108; просп. Молоді, 3а/1, усі звернення оперативно виконано. На капітальний ремонт зупинений ліфт в будинку на просп. Соборності, 6 (1-5 під.)

       Варто відзначити зменшення кількості звернень щодо безпритульних собак, однак за звітний період ще 15 звернень стосувалось цієї проблеми (вул. Стефаника, 1; Захарова, 9; Чорновола, 6; Наливайка, 10а; Федорова, 4 та просп. Відродження, 26 б).

       15 відсотків із загальної чисельності звернень за звітний період (137 звернень) стосувалася діяльності департаменту житлово-комунального  господарства та ЖКП міста. Найбільше потребують уваги звернення щодо проведення асфальтування доріг та прибудинкових територій, зокрема телефонували з вул. Словацького, 12; Лідавської, 1; Грабовського, 7; Ветеранів, 10; просп. Соборності, 20; Грушевського, 1 (провалля ґрунту) - 8 звернень.

        Неодноразові звернення надходять від мешканців бульв. Др. Народів, Ветеранів та Шевченка кут Ломоносова про відсутність розмітки на пішохідних переходах.

       42 звернення стосувались руху пасажирського транспорту, скаржились на тролейбусні маршрути № 3; 5; 6; 8; 9; 12 та автобусні маршрути № 3; 4; 9; 10; 18; 25; 26; 29; 30 -  звернення передані на реагування в  управління транспорту та  зв’язку.

       Протягом минулого тижня після сильних вітрів було пошкоджено ряд біг-бордів, зірваним папером  забито зливові каналізації.

       Варто зазначити, що за звітний період інспекторами КП «Луцькреклама» було складено 12 актів про порушення порядку розміщення зовнішньої реклами, 3 вимоги про усунення порушень. Відповідно, власниками було демонтовано 28 об’єктів зовнішньої реклами.

       Міський голова Микола Романюк зазначив, що від лучан надходять прохання щодо ремонту прибудинкових територій. Він наголосив, що цьогоріч буде відремонтовано 22 двори. Частину робіт уже виконано.

      Міський голова зауважив, що багато прибудинкових територій знаходяться у жахливому стані. Однак, великі ями можна замостити відпрацьованим асфальтом, який нині зрізають на центральних дорогах. Це хоч частково на певний час вирішить питання. Микола Романюк закликав керівників ЖКП активізувати роботу у цьому напрямку.

       Також він наголосив, що у місті тривають ремонтні роботи на автошляхах. За його словами, через складні погодні умови роботи сповільнилися, але як тільки перестануть йти дощі, активізуються.

       Крім того, Микола Романюк звернув увагу керівників ЖКП на ремонт дахів у будинках. За його словами, багато мешканців згідні взяти участь у співфінансуванні таких робіт.

      КП «Луцькреклама» Микола Романюк доручив навести лад з носіями зовнішньої реклами у місті. За його словами, багато таких об’єктів знаходяться у незадовільному стані. Крім того, часто обірвані шматки рекламної продукції валяються просто посеред вулиці. Міський голова наголосив на необхідності наведення порядку у цьому питанні.

 

 

       Відділ інформаційної роботи міської ради

       (777904, 777946, 724727, 720665)