Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 22 квітня по 12 травня 2013 року»

З цього питання під час оперативної наради доповідала Лариса Карп’як – директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку».
За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 998 телефонних звернень (із них 214 - інформаційно-консультативного характеру), за аналогічний період 2012 року було отримано 796 дзвінків (із них 94 - інформаційно-консультативного характеру).
У зв'язку з травневими та Великодніми святами значна частина телефонних звернень стосувалася прибирання прибудинкових територій та вивезення сміття. Відповідно, за цей період 105 звернень було скеровано на адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» (вул. Кравчука, 22; 26; 28; 32; Писаревського, 4; Гордіюк, 4; Федорова, 2; 4; Ветеранів, 1). Знову ж таки через викрадення люків зливової каналізації на вулицях Вороніхіна, Грабовського, Ш.Руставелі, Дубнівська, Волі надійшло 7 дзвінків. Ці звернення лишаються на контролі. Неодноразові скарги надходять від жителів будинку № 24, що на вул. Кравчука, через періодичне затоплення зливовою каналізацією (потрібно проведення заміни мережі).
54 звернення стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». У зв'язку зі зношеністю системи водопостачання, виникло 20 поривів водопроводів, всі роботи було виконано працівниками підприємства. Зокрема, було ліквідовано пориви водопроводів на вулицях: Словацького, Ветеранів, Дубнівська, Чорновола, Кравчука, Д.Галицького.
7 звернень надійшло з проханням про ліквідацію наслідків затоплення зовнішньої каналізації на вулицях: Профспілкова, 1; Докучаєва, 15; Ярощука, 24а; Володимирська, 111.
На сьогодні на контролі залишається звернення щодо проведення благоустрою після завершення аварійно-ремонтних робіт на каналізаційній мережі на вул. Ветеранів, 13-15.
64 звернення із загальної чисельності стосувалися діяльності ДКП «Луцьктепло», із них 24 скарги на відсутність гарячої води та недостатню температуру подачі. 4 повідомлення було викликано відсутністю гарячої води через зупинки бойлерних на вулицях Кравчука, 3; Соборності, 22; Відродження, 12. Протягом двох годин гаряче водопостачання було відновлено. Працівниками ДКП «Луцьктепло» було проведено заміну труб на тепломережі до будинку № 2, що на вулиці Карбишева.
За звітний період майже 10 відсотків звернень (або 81 телефонний дзвінок) викликано перебоями в електропостачанні житлових будинків та квартир, зумовлених як плановими відключеннями, так і аварійними. Всі звернення було скеровано на виконання в Луцьку міську філію ПАТ «Волиньобленерго». Зокрема, 25 квітня через пошкодження лінії 10 тис. кВт без електропостачання протягом 2 годин залишились жителі Привокзального району. 3 та 4 травня через пошкодження на ТП-494 внаслідок удару блискавки під час грози без електропостачання лишались мешканці Малоомелянівського масиву та прилеглих вулиць. Мешканці вулиць С.Бандери, 8; 10; Нахімова, 7 звернулися з проханням провести обрізку гілля, що вплітається в лінію електропередач - звернення на контролі.
Стосовно зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 31 звернення, а саме телефонували жителі будинків, що на вулицях Світла; Хотимська; Курчатова; Баранова; Драгоманова, 26а; Наливайка, 45; 50. Демонтувати опору, яку підмило каналізаційними стоками, звернулись мешканці будинку з вул. Володимирська, 112. Всі питання лишаються на контролі.
Актуальними залишаються звернення щодо безпритульних собак. За звітний період надійшло 36 скарг від жителів з вул.Чорновола, 2; На Таборищі, 2; В.-Інтернаціоналістів, 1-6; Винниченка, 45-47; Замкова площа. Звернення періодично повторюються та лишаються на контролі.
221 звернення стосувалося житлово-комунальної сфери міста. Зокрема, на контролі залишаються звернення щодо проведення асфальтування доріг та прибудинкових територій (Лесі Українки, 30; Саксаганського, 5; Ветеранів, 13-15; Соборності, 1-10; 32а) та ліквідації провалів асфальтного покриття на вул. Сагайдачного, 5. Лучани скаржились на неналежне механізоване прибирання (Н.Бурчака, 14; Захарова, 6; Станіславського, 11).
47 звернень стосувались руху міського пасажирського транспорту та маршрутних таксі. Пасажири нарікали на великий інтервал руху маршрутних автобусів, тролейбусів, відсутність рейсів; некоректність в поведінці водіїв на зауваження (скарги надійшли на маршрути №2; 3; 9; 12; 14; 15а; 18; 19; 27а; 29; 30; 31; 32). Звернення передано на реагування в управління транспорту та зв’язку.
Неодноразові скарги надходять від лучан, які проживають біля гіпермаркету «Там-Там» щодо гучного звучання музики на встановлених атракціонах до 23 години та у вихідні дні.
Міський голова Микола Романюк дав доручення керівнику КП «Луцьксвітло» Олександру Ковпаку, аби він підготував інформацію щодо можливості відновлення зовнішнього освітлення на прибудинкових територіях. Міська влада планує до кінця цього року його відновити. Микола Романюк нагадав присутнім, що у минулих роках освітлено території шкіл та дитячих садочків.
Крім того, міський голова подякував комунальним службам за прибирання міста до Великодня. Він зауважив, що перебоїв з вивезенням сміття не було. Проте багато лучан, які проживають у приватному секторі, викидали сміття зі своїх дворів на вулицю навіть у суботу ввечері перед самим Великоднем.
Микола Романюк звернув увагу й на прибирання з вулиць міста відсіву, яким взимку посипали дороги та тротуари.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)