1. Головна
  2. Оперативна інформація

«Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 22 липня до 12 серпня 2013 року»

   З цього питання учасників оперативної наради поінформувала директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як.

   За звітний період на адресу міської ради надійшло 1434 телефонних звернень, в середньому 70 дзвінків за добу, із них 521 інформаційно-консультативного характеру. Варто зазначити, що така велика кількість телефонних дзвінків була викликана внаслідок складних погодних умов: тільки за три доби з 30.07. по 01.08.2013 надійшло 648 дзвінків.

   Найбільша кількість (354 скарг (25%) із загальної чисельності звернень) за звітний період стосувалася діяльності департаменту житлово-комунального  господарства та  ЖКП міста, із них: ЖКП-2 – 21; ЖКП-3 – 94; ЖКП-7 – 49; ЖЕК-8 ЖБК – 31; ЖКП-11 – 24; «М.Ж.К.» ЛТД – 39. Багато скарг стосувалось затоплень квартир, сходових кліток, машинних приміщень ліфтів по причині протікання покрівель та забитих ливневих труб. Станом на сьогоднішній день відкачено воду після затоплення підвалів ґрунтовими водами: вул. Даньшина, 1 (ЖКП-2); вул. Г.-Артемовського, 25 (ЖКП-3); вул. Січова, 10, вул. Ветеранів, 17; вул. Писаревського, 7; просп. Відродження, 16а (ЖКП-7);  вул. Гордіюк, 33 (ЖКП-11); просп. Молоді, 3а, вул. Чорновола, 2б («М.Ж.К.» ЛТД).

   189 повідомлень (14%) було скеровано до надавача послуг ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс». Найбільша кількість із них – 140 скарг стосувалась затоплень вулиць, дворових територій та будинків дощовими водами.

   Стосовно несвоєчасного вивозу твердих побутових відходів та прибирання залишків після забирання контейнерів надійшло 26 скарг, зокрема: просп. Відродження, 49; просп. Соборності, 11; вул. Січова, 3а; вул. Янки Купали, 15; вул. Педогогічна, 5; вул. Рогова, 43 кут Червоного Хреста. На контролі лишаються звернення щодо ліквідації провалля біля колодязя на вул. Воровського, 9; провалля на вул. Сухомлинського, 4 (дитячий майданчик та тротуар), відкриті колодязі на просп. Відродження, 39;  прочистка мережі зливової каналізації на вул.: Клима Савури, 2-4; Паркова, 9; Кравчука кут В.-Інтернаціоналістів.

   177 скарг (15%) було викликано перебоями в електропостачанні житлових будинків та квартир, зумовлених як плановими відключеннями так і аварійними, внаслідок негоди. Всі звернення було передано на виконання в Луцьку міську філію ПАТ «Волиньобленерго».

   90 звернень стосувалось роботи КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства були проведені роботи по заміні водопроводу по вул. Дорошенка, 23 та ліквідовано 23 пориви на мережах холодного водопостачання на вул. Привокзальна, 1; вул. Шухевича, 4; вул. С.Ковалевської кут Вороніхіна; вул. Стрілецька, 41; вул. Володимирська, 96; вул. Качалова кут Лєскова. Відносно прочистки зовнішніх каналізаційних мереж надійшло 23 дзвінка. Всі питання оперативно вирішені.

   60 скарг було адресовано до надавача послуг ДКП «Луцьктепло». 4 повідомлення стосувались зупинки бойлерних через проведення аварійно-ремонтних робіт на вул. Федорова, 4б; вул. Гордіюк, 43; вул. Вавілова, 6; просп. Волі, 22.

   Крім того, 10 телефонних дзвінків надійшло через неналежну температуру подачі гарячої води, а саме телефонували мешканці з будинків на просп. Відродження, 26б/119, 7/12; вул. Сагайдачного, 29/134; вул. Бенделіані, 5/84; вул. Черняховського, 1/122; вул. Захарова, 12/96. Невиконаними залишаються 4 скарги стосовно проведення благоустрою після виконання ремонтних робіт на тепломережі на вул. Степана Бандери, 10-12; Ветеранів, 13; Привокзальна, 2; просп. Відродження, 26а.

   Варто відзначити, що значно зменшилася кількість звернень на адресу КП «Луцьксвітло» - 12. На контролі залишається відновлення зовнішнього освітлення вулиць Станіславського, Бенделіані; Жовтневій, 32; Заньковецької, 22;  Кравчука, 4, 6, 8, 10 та скарга на відсутність звукового сигналу світлофору на просп. Перемоги кут вул. Грибоєдова.                             

   Збільшилась кількість звернень стосовно безпритульних собак, за звітний період 39 повідомлень.

   12 скарг надійшло на роботу закладів торгівлі та відпочинку. Скаржились на ресторани «Ірен», «Світязь», «Данко», «Гостинний двір», «Золоте руно», «Золото», «Опера»; кафе «Кульбаба», «Сніжинка», «Бригантина».

    Мешканці, що проживають в будинках біля РАЦСу, скаржаться на проведення щонедільних проповідувань віруючих, які заважають відпочивати та просять проводити такі заходи в спеціальних Молитовних будинках; а жителі проспекту Волі, Київського майдану нарікали на гучну музику під час проведення фестивалю «Бандерштат» та висловлювали прохання проводити такі заходи за межами міста.

   Варто зауважити злагоджену роботу під час стихії працівників Державної служби України з надзвичайних ситуацій, які безперебійно відкачували воду з міської клінічної лікарні, ЗОШ № 7, ЗОШ № 22.

   Міський голова Микола Романюк подякував усім службам за роботу з ліквідації наслідків зливи, що прокотилася Луцьком 30 липня. Він наголосив, що з цієї події усім нам необхідно зробити висновки. Такої кількості опадів уже давно не було і навряд чи в інших містах зливова каналізація справилася б з такими об’ємами води.

   Однак, Микола Романюк зауважив, що попри все, ми повинні бути готовими до різних стихій.

   Міський голова зазначив, що серйозного підтоплення зазнали Луцька міська клінічна лікарня та ЗОШ № 7. По міській лікарні розроблено проект щодо реконструкції зливової каналізації, аби уникнути в майбутньому підтоплень.

   Микола Романюк наголосив, що роботи з ліквідації наслідків стихії ще тривають.

   Також міський голова висловив слова вдячності за допомогу народному депутату України Ігорю Палиці, який виділив кошти на придбання п’яти насосних станцій, члену виконкому, голові наглядової ради ПАТ «Луцьксантехмонтаж № 536» Віктору Чорнусі за надані будівельні матеріали.

 

   Відділ інформаційної роботи міської ради

   (777904, 777946, 720665, 724727)