1. Головна
  2. Оперативна інформація

Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 27 травня до 10 червня 2013 року

   З цього питання учасників сьогоднішньої оперативної наради поінформувала директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як.

   За її словами, за вказаний період на адресу міської ради надійшло 645 телефонних звернень (в середньому 46 звернень за добу). У вихідні кількість звернень значно менша. Заслуговує уваги і те, що на сьогодні в групу оперативного реагування «15-80» звертаються мешканці не лише з вирішенням комунальних питань, а й з метою отримання різних інформацій, консультацій та роз’яснень. Зокрема, за звітний період таких звернень було 192.

   22 відсотки від загальної кількості, або 140 дзвінків стосувалася діяльності департаменту житлово-комунального  господарства та  ЖКП міста, з яких 10 повідомлень щодо проведення ремонту дорожнього покриття на вулицях та прибудинкових територіях (Даньшина, 2; Шухевича, 2; Гнідавська, 18а; Конякіна, 29; Маковського кут Баранова; просп. Волі, 22; Молоді, 8). Поодинокі звернення стосувались благоустрою прибудинкових територій: прибрати будівельне сміття між будинками на вул. Словацького, 12-14; нанести розмітки «пішохідний перехід» та врегулювати швидкість автотранспорту на вулицях Ветеранів, Дубнівська, Козакова; скосити траву у сквері на розі вулиць Даньшина та Львівської; відновити плитку на фасаді будинку на вул. Львівській, 63б, яка постійно відпадає, та знести стару проржавлену дитячу гойдалку; демонтувати бетонний фундамент, що залишився після перенесення кіоску поблизу магазину «Мисливець» на вул. Лесі Українки.

   Небайдужі мешканці будинку на вул. Писаревського, 11 нарікають на неякісний ремонт дорожнього покриття (засипання вибоїн здійснювалось будівельною сумішшю, а не асфальтом). Також зверталися лучани про  відшаровування плитки від центрального монументу на Меморіалі Слави.

   40 звернень (6%) було скеровано до надавача послуг ПАТ «Волиньобленерго» стосовно відключення та налагодження електропостачання в житлових будинках та квартирах.

   30 звернень надійшло з проханням відновлення зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій за адресами: вул. Бенделіані, 1; Станіславського, 50; Кірова; Кравчука, 9; просп.  Молоді, 4.

   25 звернень  було передано на реагування в ДКП «Луцьктепло», що були викликані зупинкою котелень на вул. Боженка та Задворецькій, через проведення ремонтно-профілактичних робіт на мережі. 11 телефонних дзвінків надійшло через неналежну подачу гарячої води в квартири. Скаржились мешканці з будинків: Г.Сагайдачного, 29; Кравчука, 15; 16; Гордіюк, 10; проспекту Волі, 22. Квартиронаймачі будинку на вулиці Конякіна, 29а скаржаться на гучну вібрацію труб гарячого водопостачання у нічний час.

   24 звернення стосувалось діяльності ДКП «Луцькводоканал», зокрема працівниками підприємства було ліквідовано 7 витоків води на вулицях С.Бандери, 2; Ветеранів, 1; Д.Галицького, 22; бульварі Дружби Народів, 4. Щодо заторів на зовнішніх каналізаційних мережах надійшло 8 повідомлень. Встановити кришку люка просять мешканці будинку на вулиці Коновальця, 1б. Лишається на контролі повідомлення про провалля на каналізаційній  мережі на вул. Крилова, 11а.

   За звітний період на виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» було передано 12 повідомлень про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та засмічення біля контейнерів після їх забирання. Телефонували мешканці з будинків на вул. Ветеранів, 1; Наливайка, 10а; Винниченка, 20; Гордіюк, 4; 8. просп. Волі, 7; 9; 2 звернення надійшло щодо прочищення зливової каналізації на вулиці Львівській, 63; проспекті Перемоги, 26. Стосовно відкритих люків зливової каналізації надійшло 5 звернень: вул. Електроапаратна кут Зв’язківців; вул. Грабовського, 13а (ДНЗ № 23). На контролі протягом двох тижнів залишається звернення стосовно відкритого люку на вул. Даньшина, 1.

   Продовжують надходити скарги на безпритульних собак, надійшло 17 повідомлень з вул. Мамсурова, 7а; Гордіюк, 43; Загородня, 1; Винниченка, 4; Привокзальна, 14; просп. Відродження, 26; Волі, 35.

   27 звернень стосувались руху міського транспорту, пасажири скаржились на великий інтервал руху тролейбусів та маршрутних автобусів, відсутність рейсів, неналежне спілкування водіїв, та відмову перевозити пасажирів пільгових категорій (скарги надійшли на тролейбуси № 1; 2; 4; 8; 9; маршрутні автобуси № 3; 9; 11; 12;  15; 17;  18; 25; 32).           

   Інспекторами КП «Луцькреклама» ведеться постійний нагляд за технічним станом та зовнішнім виглядом засобів зовнішньої реклами, й правомірністю встановлення рекламних конструкцій. Зокрема, за звітний період було складено 10 актів про порушення порядку розміщення зовнішньої реклами, 7 вимоги про усунення порушень. Відповідно, власниками було демонтовано 16 об’єктів зовнішньої реклами.

   Міський голова Микола Романюк зазначив, що люди скаржаться на сміття у місті. Однак, часто вони самі ж його і розкидають. Треба відповідальніше ставитися до цього питання.

   Микола Романюк розповів, що нещодавно разом із головою облдержадміністрації Борисом Клімчуком оглядали відремонтовану прибудинкову територію на вулиці Грабовського і мешканці одного з під’їздів заявили, що у них від каналізації неприємний запах.

   Він наголосив, що на наступний день відповідні служби прийшли і почистили каналізацію. З неї вийняли різне сміття. В першу чергу, каже міський голова, жителі повинні самі дбати про належний стан мереж, а не засмічувати їх. Комунальні служби просто не встигнуть кожен день ходити по будинках і чистити каналізацію. 

    Також Микола Романюк розкритикував міські служби, які досі не позакривали люками відкриті каналізаційні колодязі. Він наголосив, що це небезпечно для людей, які можуть впасти туди і покалічитися.

    Звернув увагу  Микола Романюк і на ситуацію із носіями зовнішньої реклами у місті. За його словами, підприємці часто не підтримують у належному стані рекламні щити, інформаційні матеріали обдерті й валяються на узбіччі.

 

    Відділ інформаційної роботи міської ради

    (777904, 777946, 724727, 720665)