Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 8 по 20 липня 2013 року
З цього питання учасників наради поінформувала директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як.
За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 642 - телефонних звернень (в середньому 45 звернень за добу), із них - 211 звернень інформаційно-консультативного характеру. За аналогічний період минулого року надійшло 952 телефонних звернення (в середньому 73 звернення за добу).
19% звернень стосувались діяльності департаменту житлово-комунального господарства та ЖКП міста.
На контролі залишаються звернення мешканців, щодо:
- ремонту покрівлі на вул. Ветеранів, 9/69 та пр. Відродження, 8/65 (ЖЕК-8 ЖБК);
- ремонту покрівлі на вул. В. Інтернаціоналістів, 1/142 («М.Ж.К.» ЛТД);
- ремонту асфальтного покриття на пішохідній доріжці на вул. Шевченка (права сторона) через міст;
- встановлення знаку «Зупинка на вимогу» для тролейбусів на проспекті Волі біля Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки;
- ремонту асфальтного покриття доріг на вул. Московській, вул. Міліційній, вул. Прогресу, пр. Молоді кут Соборності, вул. Пржевальського;
- вивезення зрізаного гілля, яке лежить у дворі будинку на вул. 8 Березня, 6 (ОСББ «Біном»);
- вивезення бруду та сміття після розчистки р.Сапалаївка, який лежить біля будинку на вул. Ярощука, 25, 25б;
- благоустрою території на вул. Тарасова після прокладання кабельної лінії до новобудови на вул. Ковельській, 47а.
80 дзвінків із загальної чисельності стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». Внаслідок пориву водопроводу на вул. Дубнівській, 61а, Затишна, 28, Ківерцівська, 14а та зупинки Дубнівської поступило 58 звернень.
10 звернень надійшло з проханням щодо ліквідації наслідків затоплення зовнішньої каналізації на вулицях: Львівська, 63; Станіславського, 50; Соборності, 8; Володимирська, 103; Липинського,1.
57 скарг викликано перебоями електропостачання в житлових будинках та квартирах, зумовлених плановими та аварійними відключеннями (телефонували з вул. Львівської, Дубнівської, дачного масиву «Маяк», р-ну «Вересневе», Г.УПА, Селищна, Довженка). Всі питання були скеровані на виконання в Луцьку міську філію ПАТ «Волиньобленерго».
49 звернень стосувалися роботи ДКП «Луцьктепло», із них 38 - щодо відсутності гарячої води із-за зупинки бойлерної на вул. Стрілецькій, 2; Декабристів, 29; просп. Відродження,12-б.
На контролі залишається питання щодо благоустрою території після ремонтних робіт на тепломережі на вул. Кравчука, 38.
Відносно зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 15 звернень. На контролі лишаються вулиці: Жовтнева, 32; Мисливська, 26; Гордіюк, 39; 41; Макарова, 1; Кравчука, 38.
12 телефонних звернень надійшло через зупинки ліфтів в житлових будинках (телефонували з вул. Соборності, 24, 28 та 30; Бенделіані, 1а та 7; Станіславського, 50; Писаревського, 4). На даний час всі ліфти в роботі.
За звітний період на адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» було передано 17 повідомлень, з них 8 - про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів з вулиць: 8-Березня, 6; вул. Липинського, 15; Огієнка,7. 1 звернення щодо відкритого каналізаційного колодязя на вул. Чорновола, 6; а також звернення щодо провалля на зливовій каналізаційній мережі на вул. Шевченка кут Я.Купала. Усі питання оперативно вирішено.
20 дзвінків стосувалися вирішення проблеми з безпритульними собаками від жителів з вул. Мамсурова, 7; 15; Грушевського к-тр «Промінь»; Сагайдачного, 5; 6; Відродження,4; Володимирська, 95-96; Соборності,4; Клима Савура.
22 звернення - щодо руху міського пасажирського транспорту та маршрутних таксі. Пасажири нарікали на великий інтервал руху маршрутних автобусів, тролейбусів, відсутність рейсів (скарги надійшли на маршрути №№ 4, 47, 25, 30, 29, 10, 15, 32, 26 та тролейбусні маршрути № 2, 8, 9).
19 звернень щодо порушення правил дотримання тиші в громадських місцях у вечірній час були скеровані на реагування в Луцький міський відділ УМВС України у Волинській області та відділ муніципальної дружини. Такі нарікання за звітний період надійшли на заклади громадського харчування: кафе «Мальвіна», «Шафран», «Таллін», «Старе місто», «Бригантина», «Сніжинка».
8 звернень передано в управління розвитку підприємництва та реклами щодо наведення належного порядку біля приміщень орендаторів на вул. Володимирській; встановлення літнього торгового приміщення на переході з вул. С.Бандери на просп. Волі біля Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки.
За словами Лариси Карп’як, «інспектори КП «Луцькреклама» проводять постійний нагляд за технічним станом та зовнішнім виглядом засобів зовнішньої реклами й правомірністю встановлення рекламних конструкцій. Зокрема, за звітний період було складено 16 актів про порушення порядку розміщення зовнішньої реклами, 15 вимог про усунення порушень. Відповідно, власниками було демонтовано 22 об’єкти зовнішньої реклами».
По завершенню доповіді директора ЦНАПу, міський голова Микола Романюк закликав служби, які здійснюють прокладення та ремонти комунікаційних мереж, після завершення відповідних робіт, не зволікаючи, відновлювати тверде покриття на дорогах та прибудинкових територіях. Неприпустимо, щоб були такі ситуації, як на вулиці Ковельська.
Він також нагадав, що тривають роботи з ремонту прибудинкових територій. Цього року у 23 дворах буде зроблено комплексний благоустрій – дорожнє покриття, освітлення та дитячі майданчики. Частину робіт уже виконано.
Крім того, міський голова звернув увагу на непрості умови та важливість роботи КП «Ласка». Микола Романюк доручив начальнику управління фінансів та бюджету Лілії Єловій віднайти кошти на придбання транспорту для потреб комунальних підприємств «Ласка» та «Парки та сквери м.Луцька».
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)