Про звернення громадян, що надійшли у групу оперативного реагування “15-80” з 12 до 25 грудня 2016 року
З цього питання на оперативній нараді доповідала директор департаменту ЦНАП у місті Луцьку Лариса Карп’як.
Вона поінформувала, що за звітний період на адресу міської ради надійшло 733 телефонних звернення (в середньому 52 за добу), 258 з них - інформаційно-консультативного характеру. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року кількість дзвінків зменшилась (900 - у 2015р.). Всього за 2016 рік працівниками групи було прийнято до виконання 20789 телефонних звернення.
Серед загальної кількості звернень, продовжують домінувати дзвінки, що стосуються житлово-комунальної сфери нашого міста, а саме 175 (25 відсотків).
На виконання в ЖКП-2 було передано 28 повідомлень; ЖКП-3 – 25; ЖКП-7 – 13; ЖЕК-8 ЖБК – 39; ЖКП-11 – 23; ТзОВ «М.Ж.К.» – 22.
Просили лучани:
- відремонтувати пішохідні тротуари на просп. Молоді;
- зробити благоустрій у дворі на вул. Винниченка, 31 та на вул. Тарасова, 52;
- встановити знак «пішохідний перехід» на бульварі Др.Народів, 1;
- прибрати сміття на вул. Замкова, 7;
- зрізати аварійне дерево на вул. К.Савури, 10.
Крім цього, на контролі залишаються звернення, щодо:
- заміни стояка холодної води в будинку на вул. Грабовського, 9/50 – (ЖКП-2) від 19.12.2016р.;
- заміни стояка холодної води в будинку на вул. Кравчука, 40/2 – (ТзОВ «М.Ж.К.») від 24.12.2016р.
За словами Лариси Карп’як, 119 звернень (17 відсотків) стосувались відсутності електропостачання в житлових будинках та квартирах, які були викликані як плановими відключеннями, так і аварійними. Про відсутність електроенергії повідомляли мешканці з таких адрес: Весняна, 10, 11; Далека, 1а; Сенатора, 15а; Прилуцька, 3; Супутника, 9, 12; Львівська, 55, 61а; Потебні, 40а, 85; Чекаліна, 2; Соснова, 8; Ясенова, 9, 12; Ковельська, 104; Володимирська, 55, 57, 89б; Б.Хмельницького, 11б; Зацепи, 3ж. Всі аварійно-ремонтні роботи були виконані працівниками Луцької міської філії ПАТ «Волиньобленерго».
Стосовно налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій, надійшло 40 дзвінків. На контролі залишається налагодження мережі зовнішнього освітлення за такими адресами: Мечнікова, 5; Путінцева, 18-24; Відродження, 45, 47, 49; Загородня, 3, 5; Трудова, 3; Степова, 54; Конякіна, 14б; Красовського, 4; Володимирська, 105; Трутовського, 16; Тарасова, 52, 78; Репіна, 2; Гірна, 2; Педагогічна, 14; Селищна, 3а, 10б; Ветеранів, 3; Др.Народів, 8, 10. Слід відмітити, що деякі адреси повторюються неодноразово протягом кількох тижнів.
35 звернень стосувались роботи ДКП «Луцьктепло». В зв’язку з проведенням аварійно-ремонтних робіт була зупинена бойлерна на вул. Гордіюк, 10. Також, за даний період було ліквідовано порив тепломережі на вул. Гордіюк, 43-45 та замінено трубопровід на вул. Коперника, 27. Все це призвело до тимчасової відсутності опалення та гарячої води в помешканнях лучан. Продовжують нарікати мешканці міста на занижені параметри теплопостачання: Винниченка, 25/23; 47/62; Козакова, 1/29; Станіславського, 50/25. На контролі залишається виконання благоустрою після проведення ремонтних робіт на вул. Рівненська, 105.
Як зазначила директор департаменту ЦНАП, на виконання в ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» за звітний період передано 13 повідомлень, 7 з них стосувались розчистки та посипання проїжджих частин міста. Про несвоєчасний вивіз твердих побутових відходів та прибирання біля контейнерів нарікали мешканці з вул. Міхновського, 18; Гнатюка; Струтинського.
Щодо діяльності ПАТ «Волиньгаз» надійшло 10 дзвінків. У зв’язку з проведенням робіт по встановленню загальнобудинкових лічильників обліку припиняли газопостачання в будинках на просп. Соборності, 5; 21; 37а; Відродження, 45; 47.
9 повідомлень надійшло через зупинки ліфтів. Звертались мешканці з будинків на вул. К.Савури, 28/2 під; Огієнка, 20/1під.; Конякіна, 7/2під.; Даньшина, 52/2під.; просп. Соборності, 24/4під.; 37а/1під. На даний час всі ліфти в місті працюють.
7 дзвінків, які надійшли в групу «15-80», стосувались діяльності КП «Луцькводоканал». Працівниками підприємства було ліквідовано порив водопроводу на вул. Механічна, 9 та порив на водогоні на розі вулиць К.-Карого – Глушець; прочищено зовнішню каналізаційну мережу на просп. Соборності, 6; закрито колодязь на вул. Коперника, 34. На даний час звернень на контролі немає.
Стосовно вирішення проблеми щодо безпритульних собак надійшло 1 звернення від мешканців вул. Корольова, 1, яке передано на виконання в КП «Ласка».
26 дзвінків стосувались роботи маршрутних автобусів. Нарікали лучани на відсутність рейсів, особливо в ранкові та вечірні години, великий інтервал та порушення графіків руху, відсутність автобусів на кінцевих зупинках, відсутність навігаторів, неналежну поведінку водіїв та порушення ними правил дорожнього руху на маршрутах №№1; 2; 3; 4; 9а; 17; 18; 24; 28; 30; 31; 32; 47. Всі ці звернення передано для моніторингу та вжиття заходів в управління транспорту та зв’язку. Крім цього, ще 5 повідомлень були викликані через неналежний рух тролейбусів у місті та переадресовані в Луцьке підприємство електротранспорту.
9 дзвінків за даний період було передано на опрацювання в департамент муніципальної поліції. Вони стосувались благоустрою та прибирання територій, проведення будівельних робіт, голосного звучання музики в торгівельних закладах, спалювання відходів.
Громадяни активно беруть участь у життєдіяльності нашого міста шляхом ініціювання петицій. Так за звітний період ініційовано 29 петицій, з них на 25 триває збір підписів, 3 не підтримані, а 1 петиція знаходиться на розгляді (щодо незгоди із спорудженням пам’ятника Степану Бандері саме навпроти РАЦСу). Варто зазначити, що питання, порушені в ініційованих петиціях, найбільше стосуються облаштування переходів та руху транспорту в місті.
На платформу «Відкрите місто» за звітний період надійшло 7 повідомлень. В електронних зверненнях громадяни порушували питання прибирання прибудинкових територій, налагодження зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій. Всі звернення взято в роботу.
Відділ інформаційної роботи міської ради (777904, 777946, 724727, 720665)