Про звернення громадян, що надійшли в групу оперативного реагування «15-80» з 07 по 21 липня цього року
З цього питання під час оперативної наради інформувала директор департаменту «Центр надання адміністративних послуг у місті Луцьку» Лариса Карп’як.
За її словами, за звітний період на адресу міської ради надійшло 751 - телефонних звернень (з яких 197 звернень інформаційно-довідкового характеру). За аналогічний період 2013 року було отримано 605 дзвінків (187 – інформаційно-довідкового характеру).
199 звернень із загальної чисельності стосувалися діяльності ДКП «Луцьктепло». Велика кількість скарг надійшла через відсутність гарячого водопостачання впродовж 3 днів в будинках 33-го та 40-го кварталів, що відбулося внаслідок пориву на тепломережі та зупинкою котельні на вул. Карбишева, 2. Працівниками ДКП «Луцьктепло» було проведено заміну труб на тепломережі до будинку № 9, що на вулиці Захарова.
2 скарги стосувались завершення благоустрою на вулиці Наливайка, 14, після негоди утворилася траншея і вода поступає в підвал будинку – звернення на контролі.
У зв’язку з частими дощовими зливами, значна частина повідомлень, що надходили, стосувалася прочищення зливової каналізації та відкачування дощової води. Відповідно, за даний період, 45 звернень було скеровано на адресу ЛСКАП «Луцькспецкомунтранс» (вул. Корольова, 9, 11; Дорошенка, 40; Балакірєва, 2; Відродження, 13; Потапова, 10 та Малоомелянівський провулок, 2, 6). 2 звернення надійшли про провалля біля колодязів на просп. Молоді кут Відродження. Звернення оперативно вирішені.
27 звернень стосувались діяльності КП «Луцькводоканал», які були викликані поривами водопроводів. Працівниками підприємства було ліквідовано 7 поривів на вулицях: Ковпака, 15; Грінченка, 7; Миру, 7-9; Стрілецька, 2.
6 звернень надійшло з проханням про ліквідацію наслідків затоплення зовнішньої каналізації на вулицях: Ковельській, 18; Мазепи, 2; Кооперативна, 3. Роботи виконано.
51 телефонне звернення було викликано перебоями в електропостачанні житлових будинків та квартир, зумовлених як плановими відключеннями, так і аварійними. Всі звернення було скеровано на виконання в Луцьку міську філію ПАТ «Волиньобленерго». Зокрема, 12 липня через пошкодження лінії 10 тис. кВт без електропостачання залишились жителі району ДПЗ, а 13 липня через зливу виникло аварійне відключення електроенергії на вул.: Клима Савури , 17; Городецькій, 31; Словацького, 12.
Стосовно зовнішнього освітлення вулиць та прибудинкових територій надійшло 13 звернень, а саме телефонували жителі будинків, що на вулицях: К.-Карого,1; Кравчука, 26; Купріна, 10; Кривий Вал, 23 - всі питання лишаються на контролі.
15 звернень надійшло через зупинки ліфтів в житлових будинках, що на вулицях: Кравчука, 42а/1під.; Ветеранів, 1/3під.; В.-Інтернаціоналістів, 1/1-3під.). На даний час всі ліфти в роботі.
8 скарг надійшло на адресу КП «Ласка» щодо відлову безпритульних тварин, які кидаються на мешканців міста. Телефонували з вул.: Рівненської, 125; Федорова, 3; Травнева, 2; Шопена, 2. Звернення періодично повторюються та лишаються на контролі.
121 звернення стосувалося діяльності житлово-комунальної сфери міста. Зокрема, надійшло звернень: на ЖКП- 2- (31); ЖКП -3-(24); ЖКП- 7-(7); ЖКП -11-(8); ЖЕК-8 ЖБК- (8); ТОВ «М.Ж.К»-(15).
Мешканці будинку на вул. Дорошенка, 1-1а звернулись з проханням завезти пісок на дитячий майданчик /ремонт майданчика виконано за власні кошти/. З проханням благоустрою прибудинкової території та дитячого майданчику телефонували мешканці з вул. На Таборищі, 7а.
Мешканці будинку просп. Молоді, 5б/1 звернулись з проханням заборони паркування транспорту під вікнами будинку та на тротуарах.
Про усунення недоліків проведення неякісного ремонту прибудинкової території /після дощів вода стікає під під’їзд/ звернулися мешканці будинку на бульв. Ш.Руставелі, 9/5під.
Крім того, залишаються на контролі звернення мешканців, щодо:
- проведення заміни стояка на холодну воду в будинку на вул. Конякіна, 23/42 /на стіні утворився грибок/ - (ЖКП-11);
- встановлення бетонних блоків біля дитячого садочка № 40 на вул. Липинського, 6, з метою перешкоджання проїзду автомобілів по тротуару з 01.06.2014 р. (департамент ЖКГ).
20 звернень стосувались руху міського пасажирського транспорту та маршрутних таксі. Пасажири нарікали на великий інтервал руху маршрутних автобусів, тролейбусів, відсутність рейсів; некоректність в поведінці водіїв на зауваження (скарги надійшли на маршрути №№ 5; 8; 9а; 10; 18; 22; 24; 25; 32. Звернення передано на реагування в управління транспорту та зв’язку.
Лариса Карп’як на завершення виступу акцентувала на можливих грозах, шквалах, які можуть завдати збитків при невчасному реагуванні. Міський голова Микола Романюк доручив своїм заступникам, керівникам установ і організацій оперативно реагувати на штормові попередження, які надходять від гідрометцентру.
Відділ інформаційної роботи міської ради
(777904, 777946, 724727, 720665)